Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אנטי פלאש


-Galant-
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יקר !

וממש לא שווה את המחיר

 

מוטוקאר-

מערכת `מוטוקאר` אינה ממליצה להשתמש במוצר שכזה, במיוחד בגלל הסכנה שההבזק החוסם עלול לסנוור נהגים אחרים.

Suzuki Jimny

פורסם
יקר !

וממש לא שווה את המחיר

פעם אחת, זה כל מה שדרוש. רק פעם אחת להיתפס במהירות גבוהה מאוד.

אתה תוציא סכום דומה על קנס + עו"ד מצויין.

פורסם

יותר זול להשכיר תאילנדי קטן העונה לשם צ'אנג וואנג, שידליק פרוז'קטור לכיוון מצלמה, בכל פעם שעוברים אחת.

 

הפסקתי מזמן לסמוך על אלקטרוניקה, מתוחכמת ככל שתהיה, מספק פעם אחת שהיא לא עובדת (וזה קורה, מי יעיז להתווכח?) כדי לקבל בהפוכה את כל העלות של המערכת....

 

אגב, כמה עולה חצי מערכת? למה חצי? כי חצי ממנה "חשופה", כשיגנבו אותה מהרכב כשהוא בחניה, יהיה מעניין המחיר של חצי...לא?

 

על החתום,

 

פלאש גורדון

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

החלק החשוף הוא חלק הלוחית. הוא לא מכיל בתוכו כלום מלבד המנורה (שעולה 3$) וחיישן (עוד כמה סנטים).

 

לא שהחלק הלא-חשוף מכיל הרבה יותר, או שווה 3960 ש"ח, אבל מילא.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
פעם אחת, זה כל מה שדרוש. רק פעם אחת להיתפס במהירות גבוהה מאוד.

אתה תוציא סכום דומה על קנס + עו"ד מצויין.

כי עם הסכום הזה תוכל לשלם על 20 קנסות (הגזמתי? :roll: )

Suzuki Jimny

פורסם

תיראה אתה קונה את המוצר פעם אחת ויש לך את זה תמיד וכול דוח זה גם מלא נקודות...

 

אז תחשוב כול פעם תיתפס ותשלם דוח+נקודות

חתימה !

פורסם

קודם כל, אם זה ב-א-מ-ת עובד זה שווה.

בא פעם איזה אוטו למפגש, לקחו מצלמה ודפקו עליו פלאש, ככל הנראה זה עובד.

המחיר שלו הוא לא כמו שכתוב אלא נע באזור ה 2000-2500.. ואם אתה מזמין מהאינטרנט יוצא הרבה יותר זול

 

- זה החסרון היחידי... התקנה של המוצר ליד מספר הרישוי תחסום כל אפשרות לצלם אותו בלילה (ורק בלילה).

 

יש עוד כמה אופציות למצלמות

1. לעשות את הטיפול למספר (אנשים לוקחים על 1000 שקל, לבד יוצא 100) ואי אפשר לצלם את המספר בלילה.

זה מחזיק שנים, שוטרים לא רואים את זה .. ידה ידה ידה

2. לסוע לכפר קסאם או חב"ד ולמצוא מישהו שיקח את האשמה של דוח מהירות בשביל כ5000 שקל.

 

מקווה שלא ימחקו לי את ההודעה :)

פורסם

טוב אז יש לי פתרון נורא פשוט בשבילכם

ביום תיהיו ד''ר ג'קל, ובלילה תיהיו מיסטר הייד (מקווה של בילבלתי ביניהם)

עוד פתרון הרבה יותר פרקטי ומשמעותית יותר זול: אתם לוקחים לקה לשיער ומרססים על הלוחיות כל פעם ששיחקתם יותר מידי אנדרגראונד

 

קודם כל אני לא אוהב את הדבר הכזה כי אם נסעת מהר שלם את הקנס שלך, בעצם מה המכשיר הזה אומר שהוא נותן לגיטימציה לינסוע מהר

ועוד משהו אני די מפחד מהתוצאה, אומנם זה ש''לא צולם'' יתחמק מעונש אבל מה יהיה על הנהגים שהוא סינוור

צריך להוציא את המוצר מחוץ לחוק או לא להכניס ביכלל, וליקנוס את היבואן ואת מארגני רכב ויותר על זה שהם מעודדים את קנייתו ושימוש בו

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

שנייה, זה רק מחזיר פלאש, אבל בשעות הבוקר\צהריים, כאשר לא משתמשים בפלאש?

זאת אומרת זה שימושי רק ללילה.

פורסם

מידע אמין משוטר תנועה- 85% ממצלמות המהירות בכבישי המרכז הן מצלמות אינפרא אדום ושום דבר לא עוזר נגדן (המידע אמין!!!)

עם מחירי הדלק של היום צריך להיות יצירתיים...

"...торможу редко, но метко"

פורסם
החלק החשוף הוא חלק הלוחית. הוא לא מכיל בתוכו כלום מלבד המנורה (שעולה 3$) וחיישן (עוד כמה סנטים).

 

לא שהחלק הלא-חשוף מכיל הרבה יותר, או שווה 3960 ש"ח, אבל מילא.

אמרתי לך בזמנו, לפני איזה שלוש שנים שדיברנו על זה שצריך לשווק את המוצר.

אפילו השם שהמצאנו לזה היה הרבה יותר מגניב ,FLASHBACK .

פורסם

שלומי, הפצעים שורפים גם בלי המלח, אבל תודה.

 

אני התחלתי לפתח את זה אבל זנחתי את העניין משיקולי זמן (התחיל צבא בדיוק..).

עד היום יש לי בבית ערימה של פלאשים זהים למה שהחבר'ה האלו שמים במוצר :wink:

 

אגב, הסיפור עם המצלמות אינפרה אדום נשמע לי כמו בולשיט מוחלט.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...