Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

צריכה בבקשה את עזרתכם ברכישת רכב.

 

משפחה עם 3 ילדים - 9, 6 ו-2.

 

אופי השימוש:

ישמש כרכב ראשי בבית.

נסיעה לעבודה 3 פעמים בשבוע - 25 ק"מ לכיוון.

50-60 דקות הלוך עם פקקים.

30-35 דקות חזור עם קצת פחות פקקים.

 

כנראה שנחזיק את הרכב יחסית הרבה זמן (בדכ לא פחות מ 4-5 שנים...).

 

תקציב לרכישה - 100K +-

קצת מבולבלת מהאופציות, אבל עד עכשיו חשבתי על טוסון/ספורטאז 2017 (עם עדיפות לספורטאז בגלל מערכות הבטיחות והאיבזור שמגיע בגרסת הבסיס).

אאוטלנדר - יתרונות: תא מטען גדול, קצת יותר חסכוני בדלק מהאופציות הקודמות. חסרונות: קצת גדול לטעמי, חסר מערכות בטיחות..

 

אשמח לעזרה מבין האופציות או אפשרויות אחרות.

מקריאה בפורום אני רואה שגם 3008 מומלץ אבל לא ככ מכירה את הרכב.

 

תודה רבה!

 

 

 

פורסם

ספורטאז' יכול להתאים טוב לדרישות.

אם רוב הנסיעות בשפלה, מנוע 1.6 יספיק. 

יש גם קיה נירו היברידית, אמנם פחות גבוהה מספורטאז' אבל הרבה יותר חסכונית.

  • רעיון טוב! 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ספורטאז' אכן יתאים מאוד לצרכים. 

ההעדפה על פני הטוסון נכונה. 

היצע גדול וקל למצוא אחת שמורה ומטופלת. 

  • רעיון טוב! 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)

הספורטאג' יהיה בחירה מצויינת, אני קניתי לפני כחודש בערך דגם 1.6 אורבן טופ שנת 2018 ב90K ללא תאונות בכלל,

הרכב לא טיל אך ללא ספק מספיק לנסיעה מנהלתית רגילה, נוח ומפנק מאוד.

לדעתי ה3008 יהיה בחירה טובה יותר, אני בעצמי חיפשתי כזה, כי מדובר ברכב מודרני, אמין לא פחות וחסכוני מאוד, הבעיה שהדגם המומלץ ביותר עולה 120K וצפונה שזה כבר הרבה מעבר לתקציב, וזה כמובן דגם הפרימיום  1.6 טורבו בנזין.

אחרי נסיעת מבחן גם על הטוסון, אני העדפתי את הספורטאג', הרגיש לי הרבה יותר איכותי ונוח, כולל מערכות בטיחות מתקדמות.

בנוסף ניתן בקלות לנסוע לחברה לעדכן מערכת מולטימדיה ותקבלי שיקוף לטלפון Android auto וِApple carplay,

וניתן להזמין מEBAY כפתו מקורי של בקרת שיוט רגילה שעולה סביב ה300 ש"ח, ותקבלי כמה בקרת שיוט, אני עשיתי את זה ונהנה מרכב מאובזר יפה מאוד כרגע.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
  • רעיון טוב! 1
פורסם

מעולה- אז נראה שהכיוון זה ספורטאז :) 

לגבי נפח המנוע:

1. מה הבדלי צריכת הדלק בין 1.6 ל 2.0? תוהה כמה יהיה משמעותי לאופן השימוש שלנו.

2. הבדלי ביצועים משמעותיים?

3. בגרסת ה urban, גם 1.6 וגם 2.0 מגיעים עם גג פנורמי? הייתי בטוחה שרק 2.0.

 

בגדול, מלבד עניין העלות מול שנת ייצור - יש סיבה להעדיף את ה 1.6 על 2.0?

 

שוב תודה!

פורסם

יהיה לך יותר קשה למצוא דגם 2.0 מהדור החדש בתקציב הזה עם נתונים טובים. לא כדאי לרדת בשנתון מ 2017. אם יש אפשרות קצת למתוח את התקציב ( ממש קצת ), אז שווה. אין הבדלים גדולים בצריכת דלק בין 1.6 ל 2.0, הבדל בכוח כן מורגש היטב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

הבדל הכח בין השניים יורגש בעיקר בעליות, ל2.0 יש מומנט גדול יותר, במישור, אין הבדל משמעותי,

צריכת הדלק ב1.6 תהיה חסכונית יותר, אך טיפה, סביב ה1 ק"מ לליטר,

חשוב לי לחדד שאני לא אומר את זה מניסיון אלא מניסיון של בחור שהכרתי במוסך קיה שפגתי כאשר עשיתי עדכון גרסה למולמידיה, הוא שדרג מספורטאג' 1.6 רגיל ל2.0 אורבן,

מה שכן, הוא טוען שה2.0 אמנם יקר יותר אך הוא כולל אבזור שאין ב1.6, לא נכנסתי איתו לפרטי פרטים, אך שווה לך לבדוק אם יש אבזור שמעניין אותך ב2.0 שאין ב1.6.

חלון פנורמי יש ב1.6 רק משנת 2018, 2.0 יש לפני.

 

בכל מקרה, את יכול לעשות נסיעת מבחן לבדוק בעצמך אם ה1.6 מספיק או לא.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
פורסם

שוב תודה אלופים!

 

לפני 2 דקות, wildlands2019 כתב:

הבדל הכח בין השניים יורגש בעיקר בעליות, ל2.0 יש מומנט גדול יותר, במישור, אין הבדל משמעותי,

צריך הדלק ב1.6 תהיה חסכונית יותר, אך טיפה, סביב ה1 ק"מ לליטר,

חשוב לי לחדד שאני לא אומר את זה מניסיון אלא מניסיון של בחור שהכרתי במוסך קיה שפגתי כאשר עשיתי עדכן גרסה למולמידיה, הוא שדרג מקיה 1.6 רגיל ל2.0 אורבן,

מה שכן, הוא טוען שה2.0 אמנם יקר יותר אך הוא כולל אבזור שאין ב1.6, לא נכנסתי איתו לפרטי פרטים, אך שווה לך לבדוק אם יש אבזור שמעניין אותך ב2.0 שאין ב1.6.

חלון פנורמי יש ב1.6 רק משנת 2018, 2.0 יש לפני.

 

יצא לך לבדוק כבר מה צריכת הדלק שלך?

פורסם

עד עכשיו 2 תדלוקים,

ראשון עם תוסף K44, היה 9.5 ק"מ לליטר,

השני 11.3 ק"מ לליטר, זה כולל נסיעות עירוניות, למעט 2 בינעירוניות כל שבוע, אחת מחיפה זכרון יעקב וחזרה לא כולל פקקים, ואחת לנתניה כולל המון פקקים.

 

אם חיסכון בדלק חשוב לך, לא חושב שהספורטאג' יהיה הבחירה הנכונה, יש מתחרים חסכוניים יותר,

אך כחבילה מדובר ברכב מוצלח מאוד ודי שלם.

פורסם

לא יודעת כמה קריטי החיסכון בדלק

היום אני נוסעת על I30 2010 שגם עושה בערך 1-11 אם אני לא טועה...

 

סתם מתוך סקרנות, על איזה מתחרים דיברת.. :)

אגב, קצת הפתיע שלא היו המלצות על אאוטלנדר.

פורסם

האאוטלנדר מיושן, ולא ברמה של הספורטאג', בכלל,

מתחרים הכוונה כמו

סיאט אטקה, מאזדה CX-5, ניסן קשקאי, פיג'ו 3008

כולם יהיו חסכוניים יותר, השאלה כמה את נוסעת,

המתחרים האלה:

הסיאט לא איכותי במיוחד, עיצוב פנימי מיושן, ותיבת רובוטית דו מצמדית שדורשת תחזוקה יקרה.

ניסן קשקאי, תיבה רציפה שדורשת תחזוקה יקרה, ובינתיים עם מדובר במנוע ה1.2, הוא גם לא מוצלח כל כך, אפילו יש תביעה ייצוגית,

ה3008 במחיר הזה תשיגי כנראה דגמי אקטיב לא מאובזרים מספיק,

CX-5 מוצלחת, די מאובזרת ותהיה חסכונית, אך מדובר בדגם הישן שכבר בסוף דרכו בשנתונים האלה במחיר הזה, וגם לא כולל מערכות בטיחות מתקדמות שיש בספורטאג' וגם פחות מרווח מהקיה.

 

ראיתי שיש 2 פיג'ו פרימיום 3008 1.6 במחיר הזה, אחת עם 100K ק"מ 

ואחת עם רק 28K  שמבקשים עליה 105K, שווה לבדוק לדעתי.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 9 דקות, wildlands2019 כתב:

האאוטלנדר מיושן, ולא ברמה של הספורטאג', בכלל,

מתחרים הכוונה כמו

סיאט אטקה, מאזדה CX-5, ניסן קשקאי, פיג'ו 3008

כולם יהיו חסכוניים יותר, השאלה כמה את נוסעת,

המתחרים האלה:

הסיאט לא איכותי במיוחד, עיצוב פנימי מיושן, ותיבת רובוטית דו מצמדית שדורשת תחזוקה יקרה.

ניסן קשקאי, תיבה רציפה שדורשת תחזוקה יקרה, ובינתיים עם מדובר במנוע ה1.2, הוא גם לא מוצלח כל כך, אפילו יש תביעה ייצוגית,

ה3008 במחיר הזה תשיגי כנראה דגמי אקטיב לא מאובזרים מספיק,

CX-5 מוצלחת, די מאובזרת ותהיה חסכונית, אך מדובר בדגם הישן שכבר בסוף דרכו בשנתונים האלה במחיר הזה, וגם לא כולל מערכות בטיחות מתקדמות שיש בספורטאג' וגם פחות מרווח מהקיה.

 

ראיתי שיש 2 פיג'ו פרימיום 3008 1.6 במחיר הזה, אחת עם 100K ק"מ 

ואחת עם רק 28K  שמבקשים עליה 105K, שווה לבדוק לדעתי.

וואו תודה רבה על התשובה המפורטת!!

 

אבדוק את הנושא.

שוב המון תודה!

 

פורסם

היי שוב :)

 

שאלה קטנה, במידה ואני עולה עם התקציב לאיזור 115K - ההמלצה נשארת בעינה?

ספורטאז ולעלות בשנתון? או שיש המלצה אחרת?

 

תודה!!

×
×
  • תוכן חדש...