Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, Ofer Dotan כתב:

שימוש בצמר סלעים לא בהכרח ישפר לך את המצב.

כאשר מכניסים צמר סלעים אתה בעצם משנה את נפח התיבה "שמרגיש" האלמנט. הסיבים מגדילים את שטח הפנים שפוגשים הגלים ובכך בעצם מקבלים אפקט שמקביל לתיבת תהודה גדולה יותר. בהרבה מקרים משתמשים בצמר סלעים כאשר תיבת התהודה קטנה ורוצים להשיג אפקט של תיבה גדולה יותר.

 

זה בדיוק מה שאני רוצה להשיג,

יש לי תיבה קטנה 25 ליטר, והסאב דורש לפחות 35 ליטר.

אעדכן איך נשמע לאחר הוספת הצמר סלעים הסינטטי

  • מעניין 2
  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אצלי יש תיבה קטנה,ישום של צמר עשה הבדל דיי גדול. 

חבריי לא שמו לב לשינוי.. אני כן 

אם יש לך תיבה קטנה ממליץ 

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חשוב היה לי לעדכן,

אחרי ההוספה של צמר הסלעים היה שינוי מאוד מאוד משמעותי!!

אפילו יוסי היה קצת מופתע מהתוצאה.

תיבה של 25 ליטר הסאב ניגן מאוד "צר" לא ירד נמוך בכלל ניגן מאוד גבוהה ונחנק בנמוכים.

לאחר הוספת הצמר.... ממש כמו קסם, הסאב ירד נמוך ונהיה הרבה יותר מוזיקלי.

מדובר בסאב של סקאן ספיק רווליטור 9" סאב לא פרייר בכלל.

מאוד ממליץ למי שאין מקום לתיבה בגודל הדרוש. 

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...