Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן לכולם,

אז עשיתי קצת חקירה (בעיקר בפורום) בנוגע לאיזה רכב לרכוש (שהדגש הוא תקציב נמוך, חסכוני ואמין כמה שיותר בתקציבי), הגעתי למסקנה שאמקד את החיפוש שלי בפיאט פנדה וגרנאדה.

יש איזה משהו ספציפי שאני צריך לשים לב בדגמים אלו? דברים שכדאי לבדוק? לברר?

אני רואה ביד 2 רכבים נגיד ב8 אלף וגם ב6 שבתכלס לא רואה שום הבדל לפחות ממה שרשום, ולא רוצה ליפול בפח חלילה. מצד שני אני מבין שבמחירים הנמוכים בהם אני מחפש יכול מאוד להיות שחלק מהאנשים מחפשים למכור זריז ומוכנים "להפסיד" קצת כדי שלא יהיו יותר מדי כאבי ראש ותשלומי ביטוח וכ'ו...

בתקציב שלי רוב השנתונים שאני רואה הם באיזור ה2008-2011, שיש גם 2012 וגם קצת שנתונים ישנים של פנדה..

ראיתי לדוגמא פנדה 2008 עם טסט עד נובמבר שלפחות ממה שאומרים אין בעיות וצמיגים ומצבר חדש, ומוכן למכור ב4500...קצת מחשיד אבל מצד שני מאוד יעזור לי לקנות משהו יותר זול (מעדיף לא לקנות ביותר מ8K ובכללי עדיפות לפחות).. אבל חוסר הניסיון שלי מערער אותי בנוגע ל"מציאות".

אשמח לכל עצה שיש לכם, בעיקר על הדגמים האלו שכן קראתי את רוב הטיפים הכלליים בפורום

אשמח גם לדעתכם על גרנאדה 1.4 רובוטית

תודה רבה!

 

עריכה אחרונה על ידי nhhbhdv
פורסם

לבקש דוח סליקה קודם כול, היסטורית טיפולים לפחות מהבעלות הנוכחית.

לקחת לבדיקה במוסך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 1 דקה, yulianx כתב:

לבקש דוח סליקה קודם כול, היסטורית טיפולים לפחות מהבעלות הנוכחית.

לקחת לבדיקה במוסך.

השאלה היא כמה ריאלי לגרור אנשים למוסך בשביל רכב בעלות 5K? וגם לשלם על בדיקה

פורסם

זאת בקשה הגיונית, אני הייתי מעדיף ״לבזבז״ מזמני שעה/שעתיים ולקבל 5 אלף שקל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בהחלט בחירה נבונה. 

כמה טיפים  משמעותיים:

המנע בכל אופן מדגמים אוטומטיים שהם בעצם  גיר רובוטי חד מצמדי. מעבר לזה שהם לא הכי נעימים הרי בשנתונים אלו הם כבר בלויים ומועדים לתקלות שונות שעלותן  עלולה להיות כמחיר הרכב פחות או יותר.

לכן לך רק על גיר ידני.

אין ממש טעם לקחת לבדיקת מכון. תוציא 500 שקל לפחות ותקבל רשימת תקלות שרק תבלבל ותרתיע. 

מנועי הפיאט והגיר הידני אמינים מאוד בתנאי שטופלו באופן סביר. לכן ברר היסטוריית  טיפולים. 

אינדיקציה טובה לדעת את מצב הרכב בדוק נוזל קירור - אם הוא מסוג פראפלו אדום זה טוב. אחרת זה רכב שהוזנח ותמנע ממנו. 

 

 

פורסם

כמדומני יש גם פראפלו כחול.

ומי שרוצה לחסוך יכול לשים נוזל קירור לא מוכר בצבע אדום. זו לא ממש אינדיקציה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כאחד שמתנייד על פונטו איבו, ממליץ בחום.
אני פחות מאמין שקונים רכב זול לרדוף אחרי ספר טיפולים וכאלה, כי לרוב זה יצמצם את החיפוש בהמון.
לצורל העניין את הרכב שלי קניתי מאדם שהחזיק אותו 6 שנים וטיפל בה לבד לטענתו.
כשקניתי אותה עשיתי ישור קו והחלפתי כל מה שנאמר לי (בפיאט הכל יחסית זול) וב2,000 שח איפסתי כל מה שהיה צריך וגם הקדמתי את הטיימינג והמשאבת מים.
הרכב נקנה בכמעט 15 אלף שח, שנת 2011, אבל שווה כל שקל.
הייתי איתה בכל מקום בארץ ( היום צלחה את הדרך מהקריות לאילת וחזרה).
צריכת דלק שלא ירדה לעולם מ15 קמ לליטר.
חסכונית, ואמינה, מאוד נינוחה וזריזה בעיר.
ממליץ בחום בתפקיד שלך למצוא אחת שמורה ושלמה
בהצלחה

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...