Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן תופעה חריגה ונדירה. לא אמור לקרות, אחרי תקופה כל כך קצרה, או  ק"ם מועט כל כך.

הצמיג נראה יבש, ומלא סדקים.

בתמונה הראשונה כבר מתחיל תהליך של "CHIPPING".

תנסה לממש את האחריות.

הצמיג הזה פסול.

 

האם הרכב משתתף בימי מסלול? זה יכול לתת הסבר לתופעה הזו.

פורסם

מכיר מקרה שבאחד מאיזורי התעשיה נשפך חומר כימי על הכביש, החומר גרם להמסת צמיגים של מכוניות שעברו במקום, עד שנשטף. 

 

אולי מדובר במשהו דומה. 

 

 

פורסם
לפני 21 שעות, yossiaviel כתב:

אכן תופעה חריגה ונדירה. לא אמור לקרות, אחרי תקופה כל כך קצרה, או  ק"ם מועט כל כך.

הצמיג נראה יבש, ומלא סדקים.

בתמונה הראשונה כבר מתחיל תהליך של "CHIPPING".

תנסה לממש את האחריות.

הצמיג הזה פסול.

 

האם הרכב משתתף בימי מסלול? זה יכול לתת הסבר לתופעה הזו.

לא השתתף בימי מסלול. לא דריפטים.

 

לפני 20 שעות, danniel כתב:

מה תאריך היצור? האם רק בצמיג אחד? אולי נסעת על שלולית שמן? 

שבוע 24 בשנת 2020

 

לפני 19 שעות, Audi-T כתב:

מה תאריך היצור של הצמיג?
מה המצב בשאר הצמיגים?

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

שבוע 24 בשנת 2020. זה תמונות של שני הצמיגים האחוריים שהוחלפו רק הם.

 

לפני 19 שעות, Buki כתב:

מכיר מקרה שבאחד מאיזורי התעשיה נשפך חומר כימי על הכביש, החומר גרם להמסת צמיגים של מכוניות שעברו במקום, עד שנשטף. 

 

אולי מדובר במשהו דומה. 

אתה יודע איפה ומתי? או שאתה סתם אומר בכללי?

פורסם
לפני 3 דקות, Albetx כתב:

צירפת תמונות של זוג הצמיגים האחוריים (ככה נראה לפחות), מה מצב הקדמיים? הרכב הנעה אחורית?

רק האחוריים החלפו הקדימיים יותר ישנים אבל במצב טוב. הרכב הנעה אחורית

פורסם

בהגדלת התמונה רואים סדקים רבים וזעירים בנוסף לסוליה ה"אכולה".

לדעתי מדובר בצריבה כימית, כמו איזה חומר שגרם לצריבה וייבוש הצמיג בפני שטח הסוליה.

זה יכול להיגרם כמו שאמרו מכתם שמן שנמרח על הצמיג, או נסעת על שלולית סולר/בנזין.

ואפילו מנסיעה על מלט/סיד מייבשת היטב את הצמיג.

כל עוד השחיקה אחידה על הסוליה משמע כיוון הגלגלים תקין, בנוסף דופן הצמיג נראה פנטסטי ונשאר לנו רק גורם חיצוני כמו שהוזכר פה. גם "פרפור" גלגלים לזמן ממושך מאוד יוצר חום רב והסוליה יכולה להנזק בצורה כזו, בדוק מי נוהג עוד על הרכב והיכן.

×
×
  • תוכן חדש...