Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, 

הבד התחיל להתפורר ופירקתי את הדלת כדי להחליף אותו

הבעיה שמאחורה כל החלק שמחזיק את הבד תפוס עם תפסנים שאני נלחם כדי להוציא ולא מצליח. 

לא רוצה לשבור או לעקם משהו, אז אשמח לעזרה איך הדבר הזה מתפרק

 

תודה. 

16138437152645428819900633360811.jpg

פורסם

זה קליפסים שמולחמים בהלחמה אולטרא-סונית.

גם אם תצליח לפרק (רוב הסיכויים שלא) לא תוכל להחזיר את המצב לקדמותו.

עדיף תיגש לבעל מקצוע שיסדר לך את הריפוד.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 1 דקה, ABSULUTT כתב:

אתה יכול לצלם גם את החלק האחורי? אי אפשר להדביק ולחתוך את המסגרת עודפים?

אני מניח שאפשר, אבל פחות נוח והתוצאה כנראה תהיה פחות טובה.

 

לפני 1 דקה, trademark כתב:

אצל רפדי הרכב יש מכשיר מיוחד לפירוק והלחמה של הפינים האלה ללא נזק.

הבנתי, תודה.

פורסם

אולי השרשור הזה יכול לעזור...
אני ממליץ על רפד אחרת זה יראה רע

 

https://carsforum.co.il/topic/218302-דיפון-מחדש-לדלת-רקסטון-2003/?tab=comments#comment-4610979

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 22 שעות, trademark כתב:

זה קליפסים שמולחמים בהלחמה אולטרא-סונית.

גם אם תצליח לפרק (רוב הסיכויים שלא) לא תוכל להחזיר את המצב לקדמותו.

עדיף תיגש לבעל מקצוע שיסדר לך את הריפוד.

 

באנגלית זה נקרא Rivet (אני לא יודע אם יש מילה לזה בעברית).

 

יש כל מיני טריקים להוציא אותם, לדוגמה: 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

2016 BMW M235i.

פורסם

עשיתי כמה שיחות, כולם רוצים 300 +מעמ לכל דלת.

אם היה דלת אחת, אני מבין, אבל לקחת 600 שקל + מעמ (2 דלתות) לעבודה שאני מעריך כשעה בהגזמה פרועה (לבעל מקצוע), נשמע לי מוגזם וחזירי.

גם שאלתי אם אני מביא להם את הדלת מפורקת זה משנה את המחיר (הרי כבר פירקתי, וגם זה לוקח זמן), התשובה היא לא.

 

לפרק את ה PIVOTS כפי שהיה בסרטון נשמע לי לא להיט, אני לא בעד להרוס אותם

לכן, אני שוקל לעשות את העבודה ללא הפירוק הנוסף.

 

דעתכם ?

 

פורסם

תהיה לך בעיה לדחוף את הבד החדש מתחת לחלק הזה ולנקות את הדבק הישן.

מה מצב הבד הישן, הוא רק רופף או גם בלוי?

אם רק רופף אפשר עם מזרק להזריק דבק מתחת לבד ולהצמיד.

פורסם

לפני 10 שנים שילמתי 500 ש"ח לשתי דלתות. נשמע לי מחיר הגיוני.


Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

600 ש"ח עבור ריפוד מחדש של שתי דלתות נשמע לי סביר מאוד.

 

תמיד ישנה גם האפשרות של רכישת דיפונים מפירוק אם אתה לא רוצה לרפד מחדש את הנוכחיים. 

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני שעתיים, phpclub כתב:

עשיתי כמה שיחות, כולם רוצים 300 +מעמ לכל דלת.

אם היה דלת אחת, אני מבין, אבל לקחת 600 שקל + מעמ (2 דלתות) לעבודה שאני מעריך כשעה בהגזמה פרועה (לבעל מקצוע), נשמע לי מוגזם וחזירי.

גם שאלתי אם אני מביא להם את הדלת מפורקת זה משנה את המחיר (הרי כבר פירקתי, וגם זה לוקח זמן), התשובה היא לא.

 

לפרק את ה PIVOTS כפי שהיה בסרטון נשמע לי לא להיט, אני לא בעד להרוס אותם

לכן, אני שוקל לעשות את העבודה ללא הפירוק הנוסף.

 

דעתכם ?

 

 

הצעת המחיר שקיבלת בסדר.

 

איזה כייף לי :)

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

שכחתי לעדכן, אולי מישהו ימצא בזה ערך.

מהרצון לא להרוס, לקחתי לרפד רכב, ונחשו איך קיבלתי את הדלתות ?

 

נכון - עם ברגים, כמו בסרטון.

 

(טרם ההגעה לרפד הלכתי לעסקים שמחזיקים בדים וניסיתי לחפש משהו דומה, לא מצאתי)

 

שאלתי את הרפד "יש לך את הריפוד המקורי? ענו לי "ריפוד אותו הדבר כמו המקורי" - חארטה בפיתה.

הריפוד המקורי היה "רך" עם סוג של ספוג ובמרקם קטיפתי  - כשלוחצים עליו היה נכנס פנימה וחוזר חזרה

הריפוד "אותו דבר כמו המקורי" - ריפוד פשוט, לא רך ולא מרקם קטיפתי.

 

בקיצור, למדתי שבארץ הקומבינות גם אם אתה רוצה להאמין למישהו, אתה לא יכול.

 

  • אהבתי 1
פורסם

רק במפעל קיים ציוד מתאים להרכבת מסמרות מפלסטיק אשר ההידוק שלם כנראה נעשה בחום קרי המסת החלק העליון של המסמרה.

אין מה לעשות וכנראה כול רפד רכב היה מהדק את הפנל בעזרת ברגים.

למה זה מפריע לך שיש ברגים ?

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...