Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - אאודי A3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, AK21 כתב:

רק לי צורמים פתחי האוורור בצד הנהג?

זה נראה כאילו נזכרו בהם אחרי שעיצבו את הקו של הדשבורד.

 

תראה אחת במציאות. לדעתי הם יפים וגם יעילים מאד.

  • אהבתי 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כבר אמרו את זה לפני אבל אכשיו שאתה יכול להעמיד טסלה חדשה בחניה ולהשאיר עודף גם אחרי שתתקין עמדת טעינה לא ברור לי מי יקנה את ה A3 הזו.

אולי רק מי שממש רוצה אודי או שממש לא יכול התקין עמתדת טעינה.

טסלה 3 2022

פורסם
מהתרשמות מהסקירה, וגם מסקירות וידאו ברשת - נדמה לי, או שאיכות תא הנוסעים ירדה בדור הנוכחי לעומת הקודם? נהגתי שבועיים ב A3 עם רמת הגימור הגבוהה בחו"ל, וזכורה לי איכות תא נוסעים הרבה יותר טובה לעומת מה שאני שומע על הדור החדש.

זה מה שטוענים לגבי הגולף החדשה. כמעט ולא קראתי התרשמות/מבחן שלא ציינו את זה. אולי גם באאודי עיגלו פינות? לא ישבתי לא בזו ולא בזו אז אין לי התרשמות אישית עדיין.
פורסם
לפני כשעה, robertf כתב:


זה מה שטוענים לגבי הגולף החדשה. כמעט ולא קראתי התרשמות/מבחן שלא ציינו את זה. אולי גם באאודי עיגלו פינות? לא ישבתי לא בזו ולא בזו אז אין לי התרשמות אישית עדיין.

מכיוון שהדעות הן לכאן או לכאן, כנראה שנצטרך לשבת באחת כדי לשפוט בעצמנו.

פורסם

לא חושב שהיינו צריכים לחכות לתמחור של הטסלה כדי להבין שזו עסקה גרועה, התמורה היתה גרועה ביחס לשוק עוד לפני שטסלה הגיעה לארץ, אולי עכשיו זה חידד את זה עוד יותר אבל גם לפני זה לא הבנתי מי הקהל של הרכבים האלה. 

פורסם
כבר אמרו את זה לפני אבל אכשיו שאתה יכול להעמיד טסלה חדשה בחניה ולהשאיר עודף גם אחרי שתתקין עמדת טעינה לא ברור לי מי יקנה את ה A3 הזו.
אולי רק מי שממש רוצה אודי או שממש לא יכול התקין עמתדת טעינה.

לא כולם יכולים להעמיד טסלה בגלל העדר תשתית טעינה ביתית, ולא כולם רוצים רכב חשמלי.


Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...