Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי אפשרות לקנות פיגו 3008 שנת 2017 (מאי) עם 33k km

בבדיקה שעשיתי אודות היסטורית הטיפולים שלה מצאתי כי בוצעו סה"כ 2 טיפולים בכמעט 4 שנים.

 

הראשון טיפול קטן של פילטר שמן ושמן כשנה לאחר הרכישה ועוד טיפול נוסף במאי האחרון שגם שם הוחלף פילור שמן ושמן ודיסקיות קדמיות.

 

זה אמור להטריד? או שזה בסדר ביחד לקילומטרג?

 

אשמח להתיחסותכם

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

בנזין או דיזל?

אם מעניין אותך (אין לי קשר לרכב) - אדם בעבודה מוכר 3008 שהת 2018 עם 30,000 ק"מ בנזין לאחר טסט וטיפול במורשה.

מטפל כל שנה ברכב.

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 14 דקות, מלטבשי כתב:

בנזין או דיזל?

אם מעניין אותך (אין לי קשר לרכב) - אדם בעבודה מוכר 3008 שהת 2018 עם 30,000 ק"מ בנזין לאחר טסט וטיפול במורשה.

מטפל כל שנה ברכב.

תודה אבל אני מעוניין בדיזל.

 

 

פורסם (נערך)

אין סיבה בעולם לדלג על טיפול -חסר אחד כזה משנת 2019, זה של מאי 21 עדיין לא הגיע זמנו.

רכב יחסית חדש שאין לו הסטורית טיפולים רציפה ומסודרת ודילגו על טיפול בו היה גורם לי לא להיות שלם עם העסקה- זה צד בית שמאי

יבוא בית הילל ויאמר,שברכב הזה דילגו רק על טיפול אחד וזה לא כזה נורא.

תחליט איזה בית אתה מעדיף ובדוק כמה דגים כאלו בים יש (מאמין שיותר מ 1)..

 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9
  • מעניין 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אני לא רואה סיבה להתעכב על הרכב הספציפי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 29 דקות, yulianx כתב:

אני לא רואה סיבה להתעכב על הרכב הספציפי.

קילומטרג נמוך כזה לרכב דיזל לא עושה עליך מספיק רושם? 

האמת במחיר מחירון, אבל הרכב במצב חדש

פורסם

אז הוא דילג על הטיפול של 2019. סביר להניח שלא עשה יותר מ 15 אלף בין הטיפול ב 2018 לבין הטיפול ב 2020.

 

 

זה לא סוף העולם ואם חוץ מזה הכל במצב מצויין לא הייתי פוסל. 

 

 

 

עריכה: 

 

לפי מה שאתה רושם ב 2020 עשו טיפול שלישי שהוא טיפול קטן, כנראה לא שמו לב שלא בוצע טיפול שני שהוא טיפול "גדול" שהוכלל בנוסף החלפת פילטר סולר ופילטר אוויר.

 

 

אם תחליט לקנות אולי יש מקום להקדים את הטיפול הרביעי בו גם מחליפים את הדברים הנ"ל. 

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני שעתיים, Buki כתב:

זה לא סוף העולם ואם חוץ מזה הכל במצב מצויין לא הייתי פוסל. 

עריכה:

אם תחליט לקנות אולי יש מקום להקדים את הטיפול הרביעי בו גם מחליפים את הדברים הנ"ל. 

 

היית משלם מחירון על רכב שצריך לעבור טיפול כזה ? אני לא בטוח...

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

השאלה הראשונה, איפה מוצאים מבחר 3008 דיזל שנסעו 10 אלפים קילומטרים בשנה? אם תמצא עוד רכב כזה 2017 שנכנס כבר 3 פעמים לטיפולים, תוותר על הרכב שדילג על טיפול אחד .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני לא הייתי רוכש מבעל רכב ש"פספס" טיפול כי זה מראה על הדרך שהבעלים מתייחס לרכב.

 

לך לטריידמוביל,יש להם מבחר של 3008.

פורסם
לפני כשעה, ronrcz כתב:

אני לא הייתי רוכש מבעל רכב ש"פספס" טיפול כי זה מראה על הדרך שהבעלים מתייחס לרכב.

 

לך לטריידמוביל,יש להם מבחר של 3008.

מצד אחד אני נוטה להסכים, מנגד זה היה רכב שכמעט ולא נסע ונראה במצב ממש ממש חדש, ככה שזה לא ממש משקף את הדרך שהוא מתייחס לרכב.

 

באמת בטרייד מוביל יש להם? דווקא לא מצאתי, לפחות לא את הדיזל... סניף ספציפי?

פורסם

בוא תראה את ה3008 שלי,מודל 2018 ואחר תבין איך נראה באמת רכב חדש,מעבר לכך מדובר ברכב בן 4 בלבד,איך ציפית שהוא יראה?.

 

כנס בתור התחלה לאתר און ליין שלהם ותבדוק.

פורסם

יש נקודה אחת פה : מיכל האוריאה.
כשהמיכל ישבוק חיים : היבואן לא יבוא לקראתך. תכין כמה אלפי שקלים בצד.
הרכב שווה מחירון כנראה, כי אם היה שמור, ללא נסועה ומטופל בזמן כנראה היה נמכר מעל המחירון.










×
×
  • תוכן חדש...