Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 2.2.2021 בשעה 20:29, avi 1234 כתב:

כן.

אנשים בקושי מקבלים מחירון משוקלל.

לא מזמן התענינתי ב3008 בטרייד מוביל

המו"מ היה סביב המחירון היבש ועוד היו גמישים

לרכבים שמורים...

אם אתה שלם עם העיסקה אז 2000 שקל זה לא נורא...

שיקול שלך

 

הייתי בטרייד מוביל, הם מדברים על מחירון משוקלל פלוס 5 אחוז השבחה!

מעניין איך איתך דיברו על מחירון יבש...

פורסם
לפני 10 שעות, idanva7 כתב:

 

הייתי בטרייד מוביל, הם מדברים על מחירון משוקלל פלוס 5 אחוז השבחה!

מעניין איך איתך דיברו על מחירון יבש...

מצחיק אותי הענין של ההשבחה, שולחים למוסך מדרכה אשר מבצע צביעה ברמה מחפירה ולזה הם קוראים השבחה...

טריד מוביל היא יד נוספת אשר רוצה להרוויח , וכסוחרים על מו"מ איתם צריך להיות קשוח מאוד ולא לפחד ולקום וללכת .

יש מגוון ענק של רכבים בשוק וכל חודש אשר עובר והרכב במגרש אומר אלפי שקלים של הפסד באובדן ערך.

כדאי להגיע לקראת סוף חודש , הלחץ מעט גבוהה יותר מאובדן הערך הקרב , אולי יגמיש את המחיר המבוקש.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

העיניין היחיד בהשבחה שבאמת שווה כסף הוא האחריות שכביכול אתה מקבל.
פה אתה גם לא מקבל וגם הם מוסיפים לך 5 אחוז למחירון המשוקלל.
מדובר ב 3008, בעקבות כך שהרכב מבוקש הם מרשים לעצמם להגזים וכמעט לא להתגמש בכלל


×
×
  • תוכן חדש...