Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת פג'ו 3008 היסטורית טיפולים ?


idanva7
שימו לב! השרשור הזה בן 1156 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 12 דקות, save כתב:

יש נקודה אחת פה : מיכל האוריאה.
כשהמיכל ישבוק חיים : היבואן לא יבוא לקראתך. תכין כמה אלפי שקלים בצד.
הרכב שווה מחירון כנראה, כי אם היה שמור, ללא נסועה ומטופל בזמן כנראה היה נמכר מעל המחירון.








 

נקודה חשובה!!!

כמה זמן יש אחריות על המיכל?

יש לי דרך לבדוק לפני קנייה אם תיהיה בעיה בהחלפה?

המוכר סיפר שהיה לו recallעל משהו והוא לא זוכר על מה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אין צורך לצטט הודעה עוקבת.

אחריות רישמית 3 שנים. אבל בגלל כמות הכשלים במיכל הזה יש אחריות של רצון טוב ל 5 שנים או 150 אלף ק"מ. כמובן רצון טוב תלוי בהיסטוריה...
יש ריקול בנושא אחר (רצועה). נושא המיכל זה משהו שקט שלא תשמע עליו מחוץ לפורום.

שוב , זה לא פוסל את הרכב לקנייה , גם לא הטיפול שפסחו עליו . רק צריך לדעת.









שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אם כך אז הרכב לא באמת שווה מחירון.

גם טיפול גדול שחסר וגם מיעל האוריאה ואני מניח שבקרוב גם מצבר וצמיגים

 

עריכה אחרונה על ידי idanva7
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצבר ,צמיגים (וגומיות אחרות) זה בלאי טבעי. אני מעריך שבנסועה כזו , הצמיגים ישרדו יופי עוד שנה ויותר ( למרות שהמישלין שעליו רכים יחסית).

מיכל אוריאה זה לא בלאי טבעי .

לגבי השווי שוק שלו: זה מאד תלוי במוכר ובקונים שלידך.






 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם הכל אבל הבוקר שאני חושב על מכלול הדברים, עושה רושם שלא מדובר בעסקה הכי משתלמת (טסט עד מאי אגב).

 

האם אמורה להדאיג אותי העובדה שכמעט 4 שנים לא הוחלף פילטר סולר ברכב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי בסולר. בעיקרון המנוע הזה סוס עבודה . דיי עמיד להתעללות. מכיוון שבקושי נסע אני מעריך שהנזק מינימלי אם בכלל.

יש לך פירוט של הטיפול הראשון ? רוב הסיכויים שלא הוחלף שם פילטר סולר.





שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית רכב אשר אמור לבצע טסט בעוד 3 חודשים לא אמור לקבל מחירון , מינימום הורדה של העלות של חידוש רשיון הרכב כנקודת התחלה.

שנית אני בהחלט לא הייתי פוסל את הרכב, הנסועה הנמוכה היא יתרון במיוחד בדיזל , לא הייתי מייחס חשיבות מכרעת לדילוג על הטיפול, אבל בהחלט אני לאחר הרכישה הייתי עושה טיפול על פי הספר כדי ליישר קו לרכב אשר אמור לשרת אותך בנסועה די מסיבית.

אבל שוב לטיפול הזה יש עלות ובשילוב עם הטסט אתה למעשה משלם מחירון + כ 3000 שקל בלי לקחת בחשבון שיש מצב שהצמיגים אולי נראים חדשים אבל ככל הנראה תדרש החלפה בעתיד הקרוב.

באופן אישי הייתי מנסה להסביר לבעל הרכב את המצב ומוריד במינימום את מחיר חידוש הרישיון , לא ירצה להתגמש ? , ממשיך לחפש את הרכב הבא.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, save כתב:

אין צורך לצטט הודעה עוקבת.

אחריות רישמית 3 שנים. אבל בגלל כמות הכשלים במיכל הזה יש אחריות של רצון טוב ל 5 שנים או 150 אלף ק"מ. כמובן רצון טוב תלוי בהיסטוריה...
יש ריקול בנושא אחר (רצועה). נושא המיכל זה משהו שקט שלא תשמע עליו מחוץ לפורום.

שוב , זה לא פוסל את הרכב לקנייה , גם לא הטיפול שפסחו עליו . רק צריך לדעת.








 

לא יתנו לו רצון טוב אם חסר טיפול שהיה צריך להתבצע,לובנסקי בהרבה מקרים באמת הולך לקראת הלקוח ,גם אם האחריות נגמרה,אבל לא אם חסר טיפול,ועדיף לעשות את כל הטיפולים במוסכי היבואן.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו דיברתי עם המוסך שבו בוצעה הטיפול היחיד, לטענתו לא אקבל שום מחווה של רצון טוב, אפילו לא הקטנה שבהם כאשר אין היסטוריית הטיפולים חסרה מאוד.
בנוסף לטענתו אין תיעוד לכך שהרכב הגיע ל recall על אף שאמר לי שהלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיזוק מגן אחורי- חיזוק טמבון- אני מקווה שהרכב הזה לא קיבל איזו מכה מאחור בנוסף,לעניינים המכאניים שחלקם לא  טופל כמו שצריך.

אם לא בדקת את הרכב במכון בדיקה,אישית הייתי מחפש רכב אחר.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית לא קונה רכב בלי היסטוריית טיפולים מלאה או אם דילגו על טיפולים. 

גם אם חלילה תהיה תקלה ותרצה שהיצרן יכסה במסגרת אחריות מסוג רצון טוב, ינפנפו אותך. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, idanva7 כתב:

האם אמורה להדאיג אותי העובדה שכמעט 4 שנים לא הוחלף פילטר סולר ברכב?

פילטר סולר אמורים להחליף באירופה כל 50 אלף ק"מ. בארץ בגלל שיש שרגת טיפול לתאים קשים מחליפים כל 30 אלף, אבל השגרה היא בגלל מזג האוויר ולא בגלל שסולר פה פחות טוב מבאירופה. 

 

אין משמעות לשנים ואין נזק אם לא הוחלף פילטר במשך 33 אלף ק"מ. 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, itamarg כתב:

אני אישית לא קונה רכב בלי היסטוריית טיפולים מלאה או אם דילגו על טיפולים. 

גם אם חלילה תהיה תקלה ותרצה שהיצרן יכסה במסגרת אחריות מסוג רצון טוב, ינפנפו אותך. 

בדיוק מה שאמרו לי כרגע במוסך!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צפיתי שיגידו אחרת. לא שצפויות תקלות רציניות. המנוע והגיר זקנים ואמינים. המזגן גם אמין. מה נשאר ? מערכת טיהור פליטה ? מולטימדיה ?
ממילא עוד שנה הרכב בן 5 ואז גם כל הרצון הטוב לא יעזור.
בנושא הטמבון:
היסטוריה ביטוחית יש ?









שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1156 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...