Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חברים!

מתייעץ איתכם לגבי הרכב הבא שאני מעוניין לקנות. אני מחפש רכב ספורט , הנעה אחורית חובה ועדיפות לגיר ידני

אני יפרט על ההיתרונות והחסרונות של כל האופציות שאני חשבת עליהם :

BMW M240-

יתרונות: הנעה אחורית, מקריאה ברשת יש אחיזה ופידבק מעולה מההגה, קג"מ מכובד באזור 50 , מרכב בתוצרת קופה (יותר יפה לטעמי), טורבו, גיר אוטומט ZF8 קראתי שזה גיר פנטסטי, מנוע V6, פוטנציאל שיפורים עקב הטורבו

חסרונות: טיפה קטן (אבל לא משמעותי בשבילי), טורבו- דורש טיפולים בתדירות גבוהה לעומת מנוע אטמוספרי.. ובכללי אני מעדיף מנוע אטמוספרי ברכבים , חלקי חילוף כגון בלמים מקוריים אני מניח שזה יהיה יקר (עד כמה יקר?), קשה מאוד למצוא גיר ידני כמשומש

BMW M140-

יתרונות וחסרונות: עד כמה שקראתי ברשת יש אותם נתונים כמו M240 אותו מנוע B58 רק מבחינת יופי לטעמי הוא פחות יפה- אבל לא פוסל !

 

משתף אותכם בעוד אופציות שחשבתי  עליהם והם נותנים תמורה די יפה ביחס למחיר:  מוסטנג GT , קאמרו SS כמובן הרכבים בגרסת V8 

יתרונות הרכבים: מנוע V8 , מנוע אטמוספרי , באזור 460 כ"ס לעומת BMW עם 340 כ"ס בערך, התהגות (?)

חסרונות:  רכבים גדולים עם נוכחות- לדעתי יהיה די קשה קצת בחנייה למרות שזה יהיה רכב FUN ולא רכב ליום יום, משקל באזור 1.68 טון לעומת ה-BMW עם 1.56 טון הבדל של 120KG+- ,  די קשה למצוא גיר ידני כמשומש, אם אני ילך על זה אני יתפשר על השנה ועל האיכות חומרים - אני יקנה מודל  2015- 2016 כנראה לעמות ה BMW ממודל 2018, ככול הנראה חלקי חילוף אני יצטרך להזמין מחו"ל- מאמין שעדיין אין מוסכים שמתעסקים עם הנפח של המנועים בדגמים האלה..

 

רכבים שפסלתי: Z370 NISSMO - איכות חומרים מבישה ביותר, אם האיכות הייתה ברמה טובה+  הייתי קונה ישר מבלי לפתוח את השרשור הזה

                                               STI- למרות שזה הנעה כפולה, מנוע 4 צילינדר אני חייב להגיד שלא התלהבתי מהרכב..מכל הבחינות...

 

הדברים החשובים לי ברכב הם: מנוע בתוצרת V8 או V6 עדיפות לאטמוספרי , איכות חומרים ברמה מצויינת+ , הנעה אחורית, גיר ידני, התנהגות- שיהיה כמה שיותר חד, מרגש ופידבק מההגה, מעל 300 כ"ס כסטוק , עדיפות למרכב קופה אבל לא חובה ומשקל די נמוך..

תקציב 250K +-

עריכה אחרונה על ידי ANUTKK
פורסם

לM140 ולM240 יש תא נוסעים שהמילה מביש זה מחמאה. חוץ מזה רכבים מהנים מאוד.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם (נערך)

https://www.yad2.co.il/s/c/vyvhmme9

אם אמינות לא מעניינת אותך..

 

יש M140 ידנית בסביבות התקציב שלך עכשיו ביד 2

 

אני די בטוח שהBMw's  הן עם מנוע i6

 

יכול לבדוק גם 911 מתחילת המילניום או בוקסטרים מתחילת העשור אם ה300 כ"ס זה לא קו אדום בשבילך :)

 

ככלל אצבע, משקל משפיע הרבה יותר על הניהוג של הרכב מאשר כוח.

עריכה אחרונה על ידי אסטון מרטין
פורסם

ראיתי את המודעה הזאת אם אני לא טועה בפייסבוק, אמינות מוטלת בספק ..

אני מחפש רכב עם משקל כמה שיותר נמוך (משקל של BRZ זה יהיה מושלם!), ותא נוסעים שירגיש ויראה פרימיום לרכב שעולה מאות אלפי שקלים..

לגבי פורשה- להשקיע 250K ברכב שנת 2011 ויד +7  זה חתיכת הימור רציני, למרות שזה רכב מאוד מאוד מהנה ומתנהג.

 

פורסם

סתם מעניין אותי, למה שתעדיף מנוע אטמוספרי?

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

פורסם

קאדילק ats-v?

אולי שווה להמתין לברז החדשה 2.4 ליטר, נכון היא לא תהיה משושת צילנדרים, תא הנוסעים סביר, אך תוכל קרוב לוודאי לקנות חדשה ובאחריות.

הדרישה למנועים חזקים לא בהכרח יביא איתו התנהגות מהנה.

אני מעדיף מיאטה nd2 קלילה וזריזה שתמרח לי חיוך על הפנים לדוגמא

  • רעיון טוב! 1
פורסם

ההתנהגות של מוסטנג GT וקאמרו SS לעומת ה BMW

איזה התנהגות לדעתכם עדיפה? על פניו מאוד מאוד מפתה באמריקאים: מנוע V8, באזור 450 כ"ס..

×
×
  • תוכן חדש...