Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ניסאן אקס סטרייל וכבר כמה ימים מופיעה לי הודעה במערכת על שמן מנוע. בדקתי ולמרות שהיה שמן מילאתי עוד ובכל זאת לא נעלמה ההודעה. אני מצרף את צילום ההודעה ואשמח לעזרתכם בעניין.

 

20210111_211447.jpg

פורסם (נערך)

קודם כל עשית טעות.

ההודעה מציינת שעליך לבצע טיפול תקופתי לרכב, ואם ביצעת אז פשוט לא איפסו את ההודעה הזו(לא מעודכן) ויש לגשת למוסך שביצע את הטיפול לצורך האיפוס.

אם לא חסר שמן אז לא מוסיפים, במידה ומילאת יותר מידי שמן מעבר לקו המקסימום במדיד יש לרוקן את השמן העודף.

ולפני שעושים משהו צריך לבדוק בדיוק מה ההודעה אומרת, והכי פשוט וברור זה לפתוח ספר רכב שבדרך כלל נמצא בתא כפפות, ואם אין אז שואלים.

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
  • רעיון טוב! 1
פורסם

חבל שישר מילאת שמן, בשביל זה בדיוק יש ספר רכב.

ההודעה הזו מתריעה לך שהגיע זמן הטיפול באוטו בין אם הגעת לקילומטראז המתאים או עברה שנה מאז הטיפול האחרון.

לא כל ציור של פחית שמן אומר שחסר שמן.

חוסר שמן ידליק מנורת אזהרה אדומה בצורה של הפחית הזו ולא את ההתראה הזו.

ועכשיו נשאלת השאלה המתבקשת:

כמה שמן הוספת, כמה גבוה יותר זה עומד מעל הרף העליון במדיד ואיזה סוג שמן הכנס למנוע שלך ?

פורסם

כמו שאמרו חבל שמילאת עוד.
בכל מקרה לא חייב ללכת למוסך כדי לבטל את ההודעה פשוט תבדוק בגוגל על איזה כפתור צריך ללחוץ כדי לאפס את המונה

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

פורסם
לפני כשעה, Shab00 כתב:

בכל מקרה לא חייב ללכת למוסך כדי לבטל את ההודעה פשוט תבדוק בגוגל על איזה כפתור צריך ללחוץ כדי לאפס את המונה

@יקיר לוי שים לב, אל תבטל את ההודעה לפני שוידאת שלא הגיע הזמן באמת לעשות טיפול סיכה לרכב.

מחשבי הרכב היום יודעים להעריך את מצב השמן בתלות בתוואי הנסיעה ועומס על המנוע, לכן גם אם נניח עברת 60-70% מהקילומטראז עד הטיפול, שווה להקשיב למחשב ולבצע החלפת שמן, זה ישמור על המנוע לאורך זמן.

יום טוב גם לך

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 12.1.2021 בשעה 23:59, יקיר לוי כתב:

יש לי ניסאן אקס סטרייל וכבר כמה ימים מופיעה לי הודעה במערכת על שמן מנוע. בדקתי ולמרות שהיה שמן מילאתי עוד ובכל זאת לא נעלמה ההודעה. אני מצרף את צילום ההודעה ואשמח לעזרתכם בעניין.

 

20210111_211447.jpg

 

20220912_173639.jpg

20221009_103857.jpg

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...