Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צלחות ל208GTI


FlicK
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

150 לצלחות ורפידות נשמע לי נמוך מאד. ברמה של מכונאי בשטחים. יש פה קרוב לשעה עבודה, הייתי מהמר על 250-400 כתלות במוסך.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני כשעה, 4Real כתב:

רק צלחות 500 בערך של ברמבו ועוד רפידות 100-70.
סליחה אני התכוונתי רק לחלקים אבל העבודה אני משער שבסביבות 150.


 

רפידות בפחות מ100 שקל ל208 gti  כנרא יהיו סינים וזה קצת הורס את הפואנטה של להשקיע על הצלחות של ברמבו

פורסם

קיימות רפידות לא יקרות קוריאניות ( Hi- Q ).
גם ferodo עכשיו לא יקרות.
את המחירים המדוייקים תוכל לקבל מ"אבי חלקי חילוף " רחובות ( לפי צילום רישיון הרכב בוואטסאפ ) וגם לקבל סחורה במשלוח עד הבית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מכונאים משבחים את Hi Q

גם חברי הפורום מרוצים ( מי שהתנסה ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

HI Q רפידות קוריאניות אם אני זוכר נכון,הרפידות זולות והתמורה בהתאם,מי שנוהג ברכב ספורטיבי מן הסתם צריך להתקין רפידות שמתאימות לביצועים חזקים בהרבה משל רכב משפחתי ממוצע,וצמיגים וברקסים זה ה א' ב' 

פורסם
רפידות בפחות מ100 שקל ל208 gti  כנרא יהיו סינים וזה קצת הורס את הפואנטה של להשקיע על הצלחות של ברמבו
רפידות של ברמבו או TRW במחיר הזה.

Sent from my M2007J3SG using Tapatalk

פורסם

לרכב כזה מומלץ רפידות איכותיות או מקוריות
היי קיו לא יספקו את הסחורה בארץ אוהבים אותם בגלל שהם לא שורקים בפועל הם לא עוצרים מספיק חזק לדעתי.

והברמבו חל שינוי אצלהם והרוב כבר לא מיוצר באיטליה הם כיום ברמה של סיני  (מחיר מאוד זול לעומת פעם גם)

אם אתה נוהג חזק הייתי ממליץ על מקורי או פרודו מהסדרות הגבוהות
אם לא ממש מעניין אותך שים רפידות רגילות, רפידות של סי4 פיקאסו זהות לקאליפר שלך ויש מספיק אופציות זולות בשוק

פורסם

לאוטו הזה יש אחלה מערכת בלימה, לא הייתי מתפשר על רפידות שנותנות פחות מהמקוריות שהן מתוצרת TRW עד כמה שאני זוכר - טרם יצא לי להחליף (אני מתקרב ל-30K ק"מ)

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
בתאריך 11.1.2021 בשעה 23:26, lior134 כתב:

לרכב כזה מומלץ רפידות איכותיות או מקוריות
היי קיו לא יספקו את הסחורה בארץ אוהבים אותם בגלל שהם לא שורקים בפועל הם לא עוצרים מספיק חזק לדעתי.

והברמבו חל שינוי אצלהם והרוב כבר לא מיוצר באיטליה הם כיום ברמה של סיני  (מחיר מאוד זול לעומת פעם גם)

אם אתה נוהג חזק הייתי ממליץ על מקורי או פרודו מהסדרות הגבוהות
אם לא ממש מעניין אותך שים רפידות רגילות, רפידות של סי4 פיקאסו זהות לקאליפר שלך ויש מספיק אופציות זולות בשוק

אצל אבי חלקי חילוף יש סט פרודו ב200 שקל , נשמע לי זול מידי.

יש אצלו גם הרבה ברמבו במחירים שונים ולא הבנתי מה ההבדל ביניהם (לא מצויין שם גודל דיסק או עם איוורור או לא) 

https://www.justmotor.co.il/product/סט-צלחות-בלם-קדמי-חברת-pilenga-איטליה-צלחת-בלי-אוורור-0-ddf1130 

השאלה מה הדגם המקורי של הדיסקים ברכב ? 

 

×
×
  • תוכן חדש...