Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכשילו אותי בטסט על בולם זעזועי קדמי שמאלע . בטענה שהוא נוזל .

 

בבדיקה במוסך התברר שאכן הבולם גמור ויש להחליפו .

 

נהוג להחליף את 2 הצדדים אבל ...

 

לדברי המוסכניק אין חלקים תחליפיים לבולמים הללו ו חלקים מקוריים עולים כ 6000 שח כולל מע"מ רק לחלקים . ללא עבודה .

 

בקיצור , מה אני עושה ?

 

מפרוק קשה מאוד להשיג .

 

אני אחליף את 2 הצדדים כי אני לא רוצה לפגוע בבטיחות .

 

שנה שעברה הכל היה תקין ... , האוטו בגלל הקורונה כמעט ולא נסע ממרץ...

 

איך קורה שהבולם נוזל ? , צריך היה לקרות משהו דרסטי בשביל זה ?

 

כמו ירידה לבור וקבלת מכה חזקה ???

 

או שגם בנסיעה רגילה זה אפשרי שהתחילה נזילה...

 

 

תודה

פורסם

קורה שבולם נוזל כמו שהוא יכול לפתח חופש ורעשים.

יש בתוך הבולם מחזיר שמן(אטם) שנפרץ. למעשה הבולם כבר לא עושה את העבודה שלו.

 

תחליף שניים.

פורסם

1. קשה לי להאמין שאין בולם תחליפי למאזדה 3. זה רכב המוני ועממי. מצאתי בולמים תחליפיים (מונרו) לרכבים נדירים בהרבה ממנו. המחיר 6000 הוא תלוש מהמציאות. אולי לרכב עם בולמי אויר זה רלוונטי

2. תנסה עם "משה חלפים" בפ"ת או "אבי חלפים" ברחובות. הם מומלצי הפורום. המחיר שאמור לעלות בולם כזה הוא בין 550-700 לבולם. משלוח  עולה 25 ש"ח אצלם. עד שבוע. משלוח עד הבית תוך 1-2 ימים עולה 50 ש"ח.

3. חייב להחליף את שני הצדדים, שלא יספרו לך אחרת. לאחר מכן יכול להיות שתצטרך לבצע כיוון פרונט כי זה בולמים קדמיים, תוסיף לעלות עוד 200-300 ש"ח לעלות של החלפת הבולמים והעבודה + זמן שיישרף.

4. בולמים לא רוכשים מפירוק!!!

5. איך זה קורה שהוא נוזל? בלאי טבעי. 

 

בהצלחה, נשמח לעדכונים

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

יש חליפי.

גם מהאתר שמצאת מראש העין אין בעיה להזמין ולקבל עד לבית תוך ימים בודדים(הזמנתי בעבר).

 

הכי טוב לגשת לחנות כמו אבי חלפים ברחובות והוא יתן לך הצעץ מחיר לפי מספר שילדה(אפשר גם בוואטספ לבדוק איתם).

פורסם
בתאריך 29.11.2020 בשעה 09:42, dotan123 כתב:

1. קשה לי להאמין שאין בולם תחליפי למאזדה 3. זה רכב המוני ועממי.

הוא דיבר על B4... 

אבל,יש קייבה ומונרו ולא חייב להשתמש במקורי.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 12 שעות, colauti 9 כתב:

הוא דיבר על B4... 

כן תיקנתי את זה בהודעה מתחת, כבר היה מאוחר מידי לערוך. מחילה.

 

בתאריך 29.11.2020 בשעה 11:30, dotan123 כתב:

תיקון טעות מההודעה למעלה: רשמתי בטעות מאזדה 3, כמובן שמדובר על B4

להלן

פורסם

תאמין לי שבדקתי.

הפרסום באינטרנט הוא בשביל למשוך אותך... כשבודקים לפי הרשיון רכב הם פתאום אומרים אין...

אם כל השהתנים זהים אז למה הם מפרסמים שיש כשהם יודעים שאין... ???

×
×
  • תוכן חדש...