Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים 

נסעתי עם הרכב, וגיליתי היום שמול הפרצוף שלי התווספה לה שריטה על השמשה, בלי שהזמנתי אותה. 

ניסיתי לקרא בכמה מקומות אם יש פתרונות לכך או לא , או רק להחליף שמשה- מה שאני לא הולך לעשות גם אם זה בחינם מהביטוח (הרכב בגיל שנה ויש לו חיישנים וכו').

האם אתם מכירים מישהו אמין שיודע לעשות פוליש וכדומה באיכות טובה, אמין ובלי נזקים סביבתיים. 

השריטה איננה עמוקה. בעדינות מרגישים עם הציפורן. 

לא הייתי מתייחס אליה אם היא הייתה בצד, הבעיה שהיא ממש ניכרת כאשר יש עליה מקור אור. 

 

תודה רבה

פורסם (נערך)

תודה חברים...  

 

אין לי מושג כיצד זה נהיה, וזה הכי מתסכל. בטוח שלא ממגבים....

אאוטלנדר חדש שנה על הכביש

יש חיישנים וכו' (למרות שעשיתי בביטוח להחלפת שמשה מקורית וכו.. ) - לכן מעדיף לא להתעסק עם החלפה

צירפתי תמונה של השריטה "השניה" - 

אין לי כרגע את השריטה מול הפרצוף. אבל הם אותו דבר.... 

 

 

Inked20201014_134450_LI.jpg

עריכה אחרונה על ידי yanivnu
פורסם
לפני 57 דקות, Fraysa כתב:

יש לך אפשרות לצלם? באיזה רכב מדובר?

 

אגב, חיישנים והחלפת שמשה זה מיסקונספציה. 

אני חושב שהוא מתכוון למובילאיי שכן יצטרך לעבור כיול מחדש אחר כך

 

הייתי מנסה עם פוליש זכוכית וראיתי גם שיש טיפות כאלו שמשלימות חלקים בזכוכית לא יודע כמה זה אמיתי

 

אם זה ממש ממש מפריע לך אז אפוקסי שקוף ותנגב עם כרטיס את השאריות שימלא רק חורים (כמו עם שפכטל) ואז זה ישלים רק את החור אבל אם זה לא קריטי לא יודע כמה הייתי עושה את זה...

פורסם
לפני 34 דקות, Shab00 כתב:

אני חושב שהוא מתכוון למובילאיי שכן יצטרך לעבור כיול מחדש אחר כך

 

אני חושב שהוא מתכוון לדעה הרווחת באינטרנט שהחלפת שמשה פוגעת בחיישני גשם/תאורה, שזה קשקוש מוחלט. 

2016 BMW M235i.

פורסם

אני מתכוון שזה תהליך איך להחליף שמשה, וכמו שאני מכיר אז תוך כדי עבודה נוגעים לך באוטו וכדומה, ובאופן טבעי משאירים סימנים במקומות אחרים. 

כמו כן, אכן קראתי שלא כדאי להחליף שמשה בשביל דבר שאינו קריטי. 

 

אשמח אם תשדכו לי מישהו מהמרכז (פתח תקווה כפר סבא וכדומה) שיודע לעשות פוליש זכוכית באדיבות ובמקצועיות. 

- כל דבר שיוכל לטשטש יהיה טוב. העיקר שלא ישאיר סימנים (כמו ערפל על הזכוכית וכדומה)

 

 הצילום שצילמתי זה לא השריטה מול העיניים, אבל קיימת גם אחת כזאת. 

 

תודה חברים יקרים

פורסם

רוב מי שאני מכיר כבר לא עושים פוליש לשמשות. (סיכון מקצועי גבוה, לכן אני נמנע מלהמליץ) זאת שריטה עמוקה וקשה לי להאמין שפוליש ידני

יזיז משהו לשמשה. אבל אתה יכול לנסות עם פוליש ייעודי לשמשות לטשטש את זה מעט. (כאמור הסיכויים קלושים)

 

למי שלא תלך, מציע לך לבקש התחייבות (בעל פה,כתב איך שמקובל) לשמשה חדשה במידה והיא מתפוצצת. (קרה לרבה אנשי מקצוע מוכרים ומכובדים)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...