Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה רוב היצרנים האירופאים לא מייצרים רכבי שטח?


RBRB
שימו לב! השרשור הזה בן 1064 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נראה שרוב היצרנים שמייצרים רכבים עם יכולות שטח הם יפנים. לדוגמא טויוטה, מיצובישי, סובארו, סוזוקי.

 

חריגים בעניין הם רנו (דאצ'יה) עם הדאסטר שגם זה חדש יחסית וכמובן לנדרובר.

 

למה שאר היצרנים לא מכוונים לשם? פיג'ו סיטרואן, פיאט, כל הוואגיות, אופל (עוד לפני החיבור עם psa).

 

מה אני מפספס? כמעט כל היצרנים האירופאים מוותרים על הקטגוריה מבחירה?

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהסיבה הפשוטה שהם לא יכולים להתחרות במותגים האלה. הם טובים וותיקים מדי.

קח בחשבון שגם היפנים, עוברים לפתרונות עלאק שטח ומורידים את תיבת ההעברה ואת הילוך הכח ומשאירים 4X4 שמטרתו לשפר אחיזה או מקסימום להתגבר על שלג.

העולם מתרחק מבזבזני דלק ומחפש יעילות וזה משהו שרכבי שטח לא מצטיינים בו.

 

אגב, קח בחשבון שלפולקס' יש את האמרוק, למרצדס יש חבילות שטח ב-SUV (שלא לדבר על G CLASS ) טיש כל מיני פתרונות איזוטריים בחול ליצרנים שנמכרים בכמויות קטנות . 

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

נראה לי שכי עיקר המכירות של האירופאים הם באירופה, ששם צריך לעמוד בזיהום ממוצע של כל הרכבים הנמכרים. גם ככה קשה לעמוד ברף הזה בלי הרבה רכבים היברידיים וחשמליים, אז להוסיף רכב 4x4 מזהם לא יעזור להם לעמוד בתקנות האלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחת את ג'יפ, (ושאר דגמי השטח האמריקאים).

 

ליפנים יש דגמים מאוד ספציפיים עם יכולות שטח אמיתיות (לנד קרוזר, פטרול אם עדיין מיוצר, ג'ימני, פגרו כבר ז"ל), לכל השאר יש יכולות שטח קלות.

 

אני מניח שמדובר בשילוב של זיהום אוויר, עלויות פיתוח, שוק מצומצם מאוד ומסורת, שהיא חלק לא קטן מהשוק. במילים אחרות, פוטנציאל הרווח מרכב שטח אמיתי הוא כנראה מאוד מצומצם, בטח ליצרן שצריך להשקיע המון בפיתוח ומגיע עם אפס מוניטין בתחום.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

העדפות של הלקוחות שלהם, האמריקאים מתים על הsuv והpickup שלהם והמותגים שרוצים להצליח שם רצים על זה חזק ואלו שמכוונים על מדינות אירופאיות חושבים יותר על ההעדפות של האירופאים (זיהום אוויר, נוחות נסיעה בערים וכו׳)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מספיק משועמם כדי לבדוק בעצמי, אבל צריך לבדוק גם מה הו המכירות של כלי שטח במדינות אירופה. תמיד תמצא את אלה שצריכים רכב שטח לעבודה, אבל סתם לדוגמה - בשוויץ אסור לנהוג בשטח, בשום מקום. הקטגוריה של רכב שטח לפנאי פשוט לא קיימת כתוצאה מכך.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד רכב שאין סיכוי שיגיע לארץ, אבל אם היה מגיע...😍

 

פיג'ו לנדטראק. 

What does this Landtrek pickup in Peugeot Sport colors prepare?

 

וידאו קצר שלו:

https://youtu.be/otws11FuxI8

 

ולפני שאתם כותבים ללובינסקים 'הבו לנו לנדטראק', נציין רק שהמקור שלו הוא פיתוח של פיג'ו עם היצרן הסיני שנגן והוא משווק גם כ kaicene F70, ואין לו תקינה אירופאית. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שרוב היצרנים שמייצרים רכבים עם יכולות שטח הם יפנים. לדוגמא טויוטה, מיצובישי, סובארו, סוזוקי.
 
חריגים בעניין הם רנו (דאצ'יה) עם הדאסטר שגם זה חדש יחסית וכמובן לנדרובר.
 
למה שאר היצרנים לא מכוונים לשם? פיג'ו סיטרואן, פיאט, כל הוואגיות, אופל (עוד לפני החיבור עם psa).
 
מה אני מפספס? כמעט כל היצרנים האירופאים מוותרים על הקטגוריה מבחירה?
 
 
 
Land Rover....


טל"ח

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופל הייתה חלק מ-GM, יחד עם איסוזו, והיה דגם שנקרא פרונטרה שהיה זהה לאיסוזו רודאו או שזה היה דגם אחר. 

 

לנדרובר של היום היא בבעלות הודית.

 

לפולקסוואגן בהחלט יש רכבי שטח. טנדר האמארוק שגם מגיע לארץ, טוארג, גרסאות סינכרו של הקראוול/טרנספורטר.

 

מרצדס עם ה-G שעד לפני כמה שנים היה רכב עבודה עביר ואיכותי, עם תיבה ידנית או אוטומטית ומנועים צנועים של 6 צילינדרים, עד שבאיזשהו שלב נשארו רק הגרסאות האולטרא יקרות, האוטומטיות, עם עור בגג ומנועי 8 צילינדרים כולל גרסת AMG במעל 100 אלף אירו לפני מס... וכמובן מרצדס ML שאפילו הושק פרסומית בסרט השני בסדרת פארק היורה. (אגב ראיתי את הרכב הספציפי במוזיאון מרצדס... אחלה רכב שטח שבעולם. ממש מיני יונימוג).

 

פיאט פנדה 4X4 מיוצרת באותו מפעל אוסטרי שבונה למרצדס את ה-G... ואגב הטנדר פולבק שלהם שהוא בעצם מיצובישי L200 שנמכר איפה שפיאט חזקה יותר ממיצובישי, שזה בעיקר דרום אמריקה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1064 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...