Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"מזל טוב, המכונית החדשה שלכם עמדה שנה וחצי בשמש" - כתבה מכלכליסט


Nakamichi
 שיתוף
עוקבים 31

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, שי כתב:

 

טוב PriceDevil הקדים אותי 

אני רק יוסיף שיש סככות זה מגביל תשימוש בשטח 

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

לא הבנתי את ההשוואה לרכב "שנרכש חודש אחרי ייצורו ועולה לכביש סובל חיים הרבה יותר קשים מרכב שעומד שנה וחצי" אם רכשתי רכב ואני משתמש בו - ברור "שהוא סובל חיים קשים" ובגלל זה יש ירידת ערך ואני מודע לזה

יוגב,  רוב המכוניות בשנים האחרונות מגיעות עם ניילון לבן על כל החלק העליון של הרכב (זה כבר סוגר את הפינה של ג'ינג'ים ומזהמים ש"מתיישבים" על הרכב). הבעיות שאתה מתאר אחרי כמה שנים הן לא בעיה של

בתור מישהו שעבד באחד הנמלים בארץ תקופה קצרה של שנתיים וראה רכב או 2ואת צורת האחסנה של רובם ( חלק מקבלים ברנדומליות אחסנה מקורה והרוב לא למעט יוקרה שיש להם מחסן משלהם)  תלוי יצרן יש כאלו שמלבד מכסה מנו

תמונות שפורסמו בשרשור

בוא נגיד כך, הליסינג הוא בור הספיגה של היבואנים ולהם לא תהיה בעיה לרכוש את אותם רכבים. זה גם המצב כיום. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים




 
גם בארצות הברית ראיתי מגרשים ענקיים עם רכבים שיושבים שם חודשים אם לא יותר.
... 


בתמונה אלו מגרשי הדיזלגייט. רכבים לפירוק של VW.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 18.10.2020 בשעה 16:30, Nakamichi כתב:

רכב שנרכש חודש אחרי ייצורו ועולה לכביש סובל חיים הרבה יותר קשים מרכב שעומד שנה וחצי.

 

באופן כללי, רכב שעומד שנה וחצי יכול לסבול יותר מרכב שהיה שנה וחצי על הכביש.

מכונית שלא נוסעת - מטפתח חלודה בתוך המנוע והמכלולים, כל הנוזלים מתיישנים, המצבר מת, כל הגומי מתייבשים, הצמיגים מתייבשים ומתעקמים מעמידה על אותו מקום.

אוטו כזה יהיה אחרי שנה וחצי במצב הרבה יותר גרוע מאוטו שנסעה, לדוגמה, ארבע פעמים בשבוע 50 ק"מ כל פעם ( ס"כ כ-10 אלף ק"מ בשנה) ונעשה לו טיפול ראשון אחרי שנה.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

טויוטה פריוס, לקסוס IS300h

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע לי מוגזם מה שאתה אומר @EvGriga, הרבה אנשים קנו בהנחה רכבי 0 ק"מ אמיתיים שהתייבשו אצל היבואן/מגרש שנה ואף יותר מיום היצור ללא בעיות מיוחדות. לפי התיאור שלך כל מי שקנה רכב כזה היה צריך להתפרק לו עוד ביציאה מהסוכנות. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה להתפרק? אם האוטו חדש חיצונית אבל פנימית במצב של כמו 3 שנים על הכביש הוא לא חייב להתפרק או להרגיש בעיות מיוחדות.

יכול להיות שהחליפו להם מצבר, צמיגים ונוזלים, אבל יכול להיות גם שלא החליפו - לך תדעה.

במדינות מפותחות לאוטו שלא נמכר במשך שנה מורידים מחיר ב 20%.

אבל בארץ, המדינה נותנת ליבואנים לרמות את הלקוחות ולמכור להם מכונית כזאת בתור חדשה. 

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

טויוטה פריוס, לקסוס IS300h

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 17 דקות, Doron_Z כתב:

נשמע לי מוגזם מה שאתה אומר @EvGriga, הרבה אנשים קנו בהנחה רכבי 0 ק"מ אמיתיים שהתייבשו אצל היבואן/מגרש שנה ואף יותר מיום היצור ללא בעיות מיוחדות. לפי התיאור שלך כל מי שקנה רכב כזה היה צריך להתפרק לו עוד ביציאה מהסוכנות. 

נשמע כמו הנחה לא מבוססת ולא יותר מזה.

 

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם כל אלה שהתפרק להם הגג אלו רכבים שעמדו עוד שנה שלמה בשמש הישראלית....
כנראה שלא ניתן לדעת את התשובה בוודאות  - אבל ההגיון אומר שקיץ שלם בשמש חשופה לא עוזר לדבקים להחזיק מעמד.
אגב @פבל זכור לי ששאלת איזה דברים נרצה שתבדקו... אז הנה משהו מעניין....

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה כמעט בלתי אפשרי לעשות בדיקה כזו, כי כל מקרה  לגופו.

רכב שנמצא קרוב לים בלחות שונה מאשר רכב שלא נמצא עם מליחות, רכבים שקרובים לתעשיות מזהמות

לא דומים לרכבים באזור מרוחקת מתעשייה, קור או חום קיצוני, או גשם כבד וברד משפיעים על איכות הצבע.

כלומר, זה משהו שקשה למדוד מדעית.

 

מי שחושב שאין בעיות מיוחדות וזה מוגזם, שיבדוק שוב את התלונות של רכבים חדשים עם צבע גמור ( מתהליך של ג'ינג'ים שלא טופלו בזמן) דשבורד דביק, גומיות מתפוררות, חלודה מלחות בתוך מרכיבים מכניים, ועוד.  בלי להזכיר מכות שעברו תיקון עקב שחיקה/דהייה, או שפשופים בשינוע. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, nathun כתב:

אגב @פבל זכור לי ששאלת איזה דברים נרצה שתבדקו... אז הנה משהו מעניין....

איך בדיוק בודקים כזה דבר?

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 דקות, פבל כתב:

איך בדיוק בודקים כזה דבר?

 

לוקחים רכב, מעמידים בשמש במשך שנה וחצי ואז בודקים אם הריפוד גג נופל.

ליעד

TOYOTA yaris T-sport 1.5L manual 2003 🎌

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הוא חייב להיות חדש, נכון? אני לא רואה יבואן שלא יזרום על הרעיון הזה.

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים


 

לפני כשעה, yogev20 כתב:

מי שחושב שאין בעיות מיוחדות וזה מוגזם, שיבדוק שוב את התלונות של רכבים חדשים עם צבע גמור ( מתהליך של ג'ינג'ים שלא טופלו בזמן) דשבורד דביק, גומיות מתפוררות, חלודה מלחות בתוך מרכיבים מכניים, ועוד.  בלי להזכיר מכות שעברו תיקון עקב שחיקה/דהייה, או שפשופים בשינוע. 

 

אז אפשר לסכם שהציפייה שלנו לקבל רכב מהניילונים של המפעל היא קצת מנותקת מהמציאות?

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא זו הכוונה כי זה כמעט בלתי אפשרי. יש אחסנה במפעל, שינוע לנמל, העמסה, שיט של חודשים

בתנאים של לחות ומליחות, אחסנה בארץ, והעברה למרכז -שוב אחסנה. כל זה לא מאפשר לקבל רכב ממש "טרי"

 

העניין זה תנאי אחסנה לא ראויים שיכולים לגרום נזקים לרכב כמו שציינתי. לכן חובה להעביר את הרכב 

סדרה טיפולים חיצוניים (דיטיילינג) על מנת להחיות  ולשמר את הרכב/צבע. מי שלא נוהג ככה, בסופו של דבר הרכב ניזוק בצורה בלתי הפיכה.  

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא צריך רכב שלם בשביל לבדוק אם דבק מחזיק.

תבקש מהיצרן את המפרט של הדבק בו הוא משתמש ותעשה ניסוי על חתיכה קטנה.

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...