Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"מזל טוב, המכונית החדשה שלכם עמדה שנה וחצי בשמש" - כתבה מכלכליסט


Nakamichi
שימו לב! השרשור הזה בן 1294 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, שי כתב:

 

טוב PriceDevil הקדים אותי 

אני רק יוסיף שיש סככות זה מגביל תשימוש בשטח 

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בתאריך 18.10.2020 בשעה 16:30, Nakamichi כתב:

רכב שנרכש חודש אחרי ייצורו ועולה לכביש סובל חיים הרבה יותר קשים מרכב שעומד שנה וחצי.

 

באופן כללי, רכב שעומד שנה וחצי יכול לסבול יותר מרכב שהיה שנה וחצי על הכביש.

מכונית שלא נוסעת - מטפתח חלודה בתוך המנוע והמכלולים, כל הנוזלים מתיישנים, המצבר מת, כל הגומי מתייבשים, הצמיגים מתייבשים ומתעקמים מעמידה על אותו מקום.

אוטו כזה יהיה אחרי שנה וחצי במצב הרבה יותר גרוע מאוטו שנסעה, לדוגמה, ארבע פעמים בשבוע 50 ק"מ כל פעם ( ס"כ כ-10 אלף ק"מ בשנה) ונעשה לו טיפול ראשון אחרי שנה.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע לי מוגזם מה שאתה אומר @EvGriga, הרבה אנשים קנו בהנחה רכבי 0 ק"מ אמיתיים שהתייבשו אצל היבואן/מגרש שנה ואף יותר מיום היצור ללא בעיות מיוחדות. לפי התיאור שלך כל מי שקנה רכב כזה היה צריך להתפרק לו עוד ביציאה מהסוכנות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה להתפרק? אם האוטו חדש חיצונית אבל פנימית במצב של כמו 3 שנים על הכביש הוא לא חייב להתפרק או להרגיש בעיות מיוחדות.

יכול להיות שהחליפו להם מצבר, צמיגים ונוזלים, אבל יכול להיות גם שלא החליפו - לך תדעה.

במדינות מפותחות לאוטו שלא נמכר במשך שנה מורידים מחיר ב 20%.

אבל בארץ, המדינה נותנת ליבואנים לרמות את הלקוחות ולמכור להם מכונית כזאת בתור חדשה. 

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, Doron_Z כתב:

נשמע לי מוגזם מה שאתה אומר @EvGriga, הרבה אנשים קנו בהנחה רכבי 0 ק"מ אמיתיים שהתייבשו אצל היבואן/מגרש שנה ואף יותר מיום היצור ללא בעיות מיוחדות. לפי התיאור שלך כל מי שקנה רכב כזה היה צריך להתפרק לו עוד ביציאה מהסוכנות. 

נשמע כמו הנחה לא מבוססת ולא יותר מזה.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם כל אלה שהתפרק להם הגג אלו רכבים שעמדו עוד שנה שלמה בשמש הישראלית....
כנראה שלא ניתן לדעת את התשובה בוודאות  - אבל ההגיון אומר שקיץ שלם בשמש חשופה לא עוזר לדבקים להחזיק מעמד.
אגב @פבל זכור לי ששאלת איזה דברים נרצה שתבדקו... אז הנה משהו מעניין....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כמעט בלתי אפשרי לעשות בדיקה כזו, כי כל מקרה  לגופו.

רכב שנמצא קרוב לים בלחות שונה מאשר רכב שלא נמצא עם מליחות, רכבים שקרובים לתעשיות מזהמות

לא דומים לרכבים באזור מרוחקת מתעשייה, קור או חום קיצוני, או גשם כבד וברד משפיעים על איכות הצבע.

כלומר, זה משהו שקשה למדוד מדעית.

 

מי שחושב שאין בעיות מיוחדות וזה מוגזם, שיבדוק שוב את התלונות של רכבים חדשים עם צבע גמור ( מתהליך של ג'ינג'ים שלא טופלו בזמן) דשבורד דביק, גומיות מתפוררות, חלודה מלחות בתוך מרכיבים מכניים, ועוד.  בלי להזכיר מכות שעברו תיקון עקב שחיקה/דהייה, או שפשופים בשינוע. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, nathun כתב:

אגב @פבל זכור לי ששאלת איזה דברים נרצה שתבדקו... אז הנה משהו מעניין....

איך בדיוק בודקים כזה דבר?

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, פבל כתב:

איך בדיוק בודקים כזה דבר?

 

לוקחים רכב, מעמידים בשמש במשך שנה וחצי ואז בודקים אם הריפוד גג נופל.

ליעד

2007 TOYOTA Corolla 1.6L Runx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא חייב להיות חדש, נכון? אני לא רואה יבואן שלא יזרום על הרעיון הזה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


 

לפני כשעה, yogev20 כתב:

מי שחושב שאין בעיות מיוחדות וזה מוגזם, שיבדוק שוב את התלונות של רכבים חדשים עם צבע גמור ( מתהליך של ג'ינג'ים שלא טופלו בזמן) דשבורד דביק, גומיות מתפוררות, חלודה מלחות בתוך מרכיבים מכניים, ועוד.  בלי להזכיר מכות שעברו תיקון עקב שחיקה/דהייה, או שפשופים בשינוע. 

 

אז אפשר לסכם שהציפייה שלנו לקבל רכב מהניילונים של המפעל היא קצת מנותקת מהמציאות?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זו הכוונה כי זה כמעט בלתי אפשרי. יש אחסנה במפעל, שינוע לנמל, העמסה, שיט של חודשים

בתנאים של לחות ומליחות, אחסנה בארץ, והעברה למרכז -שוב אחסנה. כל זה לא מאפשר לקבל רכב ממש "טרי"

 

העניין זה תנאי אחסנה לא ראויים שיכולים לגרום נזקים לרכב כמו שציינתי. לכן חובה להעביר את הרכב 

סדרה טיפולים חיצוניים (דיטיילינג) על מנת להחיות  ולשמר את הרכב/צבע. מי שלא נוהג ככה, בסופו של דבר הרכב ניזוק בצורה בלתי הפיכה.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא צריך רכב שלם בשביל לבדוק אם דבק מחזיק.

תבקש מהיצרן את המפרט של הדבק בו הוא משתמש ותעשה ניסוי על חתיכה קטנה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1294 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...