Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי את הa129 ולפעמים שאני נכנס להוריד סרטון יש למטה כל מיני סרטונים נעולים, איך אני נועל סרטון? ואיך מוחקים סרטון נעול?

פורסם

יש לך במצלמה כפתור אמצעי עגול עם סימן קריאה, לחיצה עליו נועלת סרטון מלהימחק. גם כאשר המצלמהמרגישה איזשהי תנודה/מכה יחסית קשת (כמו לדוגמא בור כביש) היא נועלת את הסרטון.

 

אפשר למחוק בדיוק כמו כל סרטון אחר דרך האפליקציה או המחשב.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

תשנה את הרגישות של החיישן, תחפש בהגדרות G Sensor ושים על Low.

לגבי הכפתור בנפרד, לא בטוח שקיים לגרסה הזאת.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

כיום עם מצלמת AUKEY DR01, אפשר להגיד שמרוצה למרות שלא יצאה לי לבחון אותה בזמן אמת לשמחתי...

 

מעוניין לעבור למצלמה כפולה (קדימה + אחורה), על אילו מצלמות ממליצים היום?

 

תודה.

פורסם
כיום עם מצלמת AUKEY DR01, אפשר להגיד שמרוצה למרות שלא יצאה לי לבחון אותה בזמן אמת לשמחתי...

 

מעוניין לעבור למצלמה כפולה (קדימה + אחורה), על אילו מצלמות ממליצים היום?

 

תודה.

קדימה ואחורה יש את viofo a129 duo, מצלמה מצויינת לטעמי.

יש לי אותה אך רק את המצלמה הקדמית, ללא האחורית.

תוכל למצוא בbanggood באיזור ה400 שקל את המצלמה כולל ביטוח מכס, למקרה שאתה לא יודע מה זה - במהלך הקנייה יש לך אופציה לסמן בV את ביטוח המכס, כך שבמצב והמוצר נעצר במכס ואתה נדרש לשלם, ברגע שיגיע לך המוצר אתה שולח את הקבלה של המכס לבנגוד והם מזכים אותך בסכום.

 

Sent from my GM1913 using Tapatalk

פורסם

בעיקר מה שהמליץ מאור כאן למעלה,

Viofo A129 Duo יוצא 440 ש"ח כולל משלוח וביטוח כנגד תשלום מכס.

עם הקופון BGVIOFO11

https://www.banggood.com/custlink/KvDKogrCab

 

הייתי ממליץ לכל מי שמחפש לקנות מצלמה לחכות מעט לשבוע "יום הרווקים הסיניים" ב-11/11,

מאמין שיהיו דילים ממש משתלמים למצלמות מעולות.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
בעיקר מה שהמליץ מאור כאן למעלה,

Viofo A129 Duo יוצא 440 ש"ח כולל משלוח וביטוח כנגד תשלום מכס.

עם הקופון BGVIOFO11

https://www.banggood.com/custlink/KvDKogrCab

 

הייתי ממליץ לכל מי שמחפש לקנות מצלמה לחכות מעט לשבוע "יום הרווקים הסיניים" ב-11/11,

מאמין שיהיו דילים ממש משתלמים למצלמות מעולות.

מאוד מחזק! לחכות רק עוד כשבועיים ותמצאו דילים שווים בהרבה ביום הרווקים הסיני.

 

Sent from my GM1913 using Tapatalk

פורסם
כיום עם מצלמת AUKEY DR01, אפשר להגיד שמרוצה למרות שלא יצאה לי לבחון אותה בזמן אמת לשמחתי...

 

מעוניין לעבור למצלמה כפולה (קדימה + אחורה), על אילו מצלמות ממליצים היום?

 

תודה.

אני משתמש ב DR02 ומרוצה מכל שניה בתור מצלמה קידמית

המצלמות של AUKEY פשוט טובות ולא עושות בעיות :)

יש להם דגם של קידמי ואחורי

https://www.amazon.com/dp/B075S7W6FR/ref=emc_b_5_t

קובי

:-)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...