Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה אתה צריך לדעת?

בגדול מפרט טכני זה מה שרשום בלינק שצילמת,

בגדול זאת מצלמת "מדבקה".. אותו המפרט רק שם שונה.

איך מפעילים את הפונקציות של המצלמה, ישנו תפריט על המסך ולא הצלחתי לבחור בו שום נושא, ההסבר בדף לא עובד ולא הצלחתי למצוא מדריך משתמש באנגלית ברשת
פורסם
חיבור לפיוזים או שלמובילאיי יש יציאה של מקור מתח למצלמה?

 

הבנתי שלמובילאיי יש מצלמה והיא מחוברת לחשמל, ומהחשמל הזה לוקחים למצלמת דרך, וככה חוסכים בלגנים וזה גם נראה יותר אסתטי.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

ב 03:27 הוא מציג הוראות לא ממש ברורות. מה שהייתי רוצה זה את הדף המקופל באנגלית עם ההוראות כפי שמוצג בסרט למספר שניות, היה להם כל כך קשה למצוא תיכוניסט שיתרגם את כל שבעת העמודים שהעדיפו לתרגם עם גוגל רק שלושה דפים?

אני קיבלתי את המצלמה כשי לחג, כמו שאומרים "לא סופרים את השניים של סוס שניתן במתנה". אבל אם מישהו ישאל אותי האם כדאי לקנות אותה באופן פרטי אשיב בשלילה.

 

בכל מקרה שיחקתי עם המצלמה עוד קצת וגיליתי כי ניתן להייכנס לתפריטים ע"י לחיצה ארוכה, מה שמטמטם אותי הוא שכשאני מתניע את הרכב המצלמה עולה עם התפריט הראשי (צילום/כרטיס זיכרון/מצלמת מחשב) ואני צריך לבחור כל פעם מחדש "צילום":splat:

פורסם

אולי בהגדרות יש אפשרות לסדר את זה שהצילום יתחיל אוטומטית.

 

זאת באמת לא וואו של מצלמה, לדעתי אנשים קונים אותה בגלל המסך הגדול שזה לא רלוונטי

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

היי

מישהו קיבל את ההודעה הזו בנושא מצלמת רכב של שיומי שבלינק מבנגוד (מציעים פיצוי של 50/100 נקודות

אגב זו לא הפעם הראשונה שהם עושים זאת לפני כחודשים עשו לי בהקשר מכונת גילוח של שיומי

 

[TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD][/TD]

[TD=width: 3%][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 3%][/TD]

[TD]We’re sorry to inform you that the preorder for item ID:1367394 [70mai Pro Midrive D02 English Russian 1944P...] was delayed due to the manufacturing process.

 

We do sincerely apologize for any inconvenience and disappointment caused, and we decide to offer you great compensation.

 

After the delivery you will also receive Banggood Points in your account.

 

The amount of Banggood Points will be calculated as following:

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

פורסם

VIOFO השיקו דגם חדש - A129 Pro Duo 4k,

עם רזולוציית צילום גבוהה יותר 3840x2160p Ultra HD ב-30FPS וזוויות צילום 130 מעלות.

https://www.viofo.com/en/home/149-presale-viofo-a129pro-duo-ultra-4k-front-full-hd-1080p-rear-dual-channel-wi-fi-dash-camera.html

 

הצורה נשארה זהה, הרזולוציה השתפרה ויש חיישן תמונה חדש Sony Exmor R שמספק פי 4 יותר פרטים בתמונה.

לדעתי הולכת לתפוס טוב בעולם..

המחיר מתחיל מ-240$ מאליאקספרס, מי ששוקל לקנות שיחכה ליום הרווקים הסיניים בנובמבר 11/11 בטוח יהיו הנחות משמעותיות.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

אגב זו לא הפעם הראשונה שהם עושים זאת לפני כחודשים עשו לי בהקשר מכונת גילוח של שיומי

קניתי, חבל על החמישים שקל שעלתה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
פורסם (נערך)

אני צריך מדבקה להדביק את המצלמה כי הווקאום כבר לא טוב.

מישהו יודע איפה אפשר לקנות מדבקה חזקה/ איך קוראים לזה?

קישור לאייביי גם טוב

 

לא משנה, מצאתי.

https://www.ebay.com/itm/Double-Sided-3M-Self-Adhesive-Sticker-Sticky-Pad-Mounts-Pads-for-Dash-Cam-Camera/273670496979?hash=item3fb80862d3:m:msRqvgha3a-SUKdbTxR9_vQ

עריכה אחרונה על ידי FoxLight
פורסם

מעוניין לרכוש מצלמת רכב שמצלמת גם בחנייה (עם סוללה), כרגע מתעניין ב70mai pro אבל הבנתי שהסוללה שלה מספיקה להקליט רק 10-15 דקות שזה לא הרבה בכלל אם האוטו חונה במקום עם הרבה תנועה.

רציתי לדעת אם למישהו יש ניסיון איך המצלמה עם הסוללה מתפקדת בקיץ החם ואם יש חלופות אחרות טובות יותר.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...