Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם רכשתי מצלמת תיעוד לחלק האחורי של הרכב מדגם:

blueskysea bw1 dash camera user manual

המצלמה היא מצלמה ללא מסך.רציתי לדעת איזה אפלקציה אני

צריך להוריד לנייד על מנת לצפות בתיעודים של המצלמה?.

מה אני צריך להגדיר בהגדרות של הנייד שלי?

אני משתמש במכשיר סמסונג גלקסי s8 מכשיר הדגל.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ניגש לרכב, מדליק את ה-wifi במצלמה ובעזרת האפליקציה מתחבר ומוריד את הסרטון לפלאפון.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

היי,



חבר שואל אותי ולא היה לי מושג מה לענות לו,

הוא מחפש מצלמה לא שגרתית:

כזו שמצלמת בזמן חניה, אבל שאפשר להתחבר אליה מהטלפון.

אפילו כזו עם אפשרות לחבר SIM CARD כדי שיהיה אפשרי לראות הכל מאפליקציה.

מישהו נתקל בכזה דבר?

עומר :-)

פורסם

שלום יש לי מצלמה תיעוד לרכב:

blueskysea b1w dash camera

על מנת ליצפות בה באפליקציה

מישהו כאן הנחה אותי להוריד את

האפלקציה מהחנות של גוגל פלאי.

אך לאחר שאני מנסה להפעיל את

האפלקציה נרשם לי "יישום זה עצר

ועליו להסגר",ניסיתי להתקין את

האפלקציה שוב אך הבעיה חזרה.

בראשותי סמסונג גלקסי 8 מכשיק הדגל.

מה ניתן לעשות???.

תודה

פורסם

אם מחקת והתקנת מחדש סביר להניח שהותקנה הגרסה העדכנית לאפליקציה.

יש לך אפשרות לנסות להוריד את האפליקציה לפלאפון אחר ולנסות להתחבר למצלמה? כנראה שהבעיה בתאימות האפליקציה לסמסונג שלך

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
ניגש לרכב, מדליק את ה-wifi במצלמה ובעזרת האפליקציה מתחבר ומוריד את הסרטון לפלאפון.

 

תודה על העזרה, היא מצלמת אבל שמתי לב שזה סרטונים של 3 דקות כל אחד, מה קורה נגיד שאני נוסע במשך שעה? זה מצלם לי את כל הנסיעה או כל פעם סרטון של 3 דקות ויש אזורים מתים?

פורסם

זה תקין, המצלמה מצלמת לאורך כל הנסיעה ופשוט מחלקת את הצילום למקטעים של 1,3,5 דקות (אפשר לבחור את האורך).

קבצים ישנים נמחקים בזה אחר זה ולא נמחקת לך פתאום שעה של תיעוד בבת אחת. זה בעצם ה-Loop recording.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

שלום רב,

 

רכשתי מצלמת VIOFO A129 בהמלצת הגולשים כאן. מחפש מתקין מקצועי מומלץ בפ"ת, רצוי אחד שלא יחרטט אותי ושיודע מה הוא עושה.

אשמח להמלצות מניסיון.

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

פורסם (נערך)
כן, זה מחיר טוב למבצע

 

יש עוד כמה מצלמות משתתפות:

Viofo A129 Duo ב457 ש"ח, כולל ביטוח מכס עם הקופון BGVIOFO912

https://www.banggood.com/custlink/KvDKogrCab

 

שיאומי 70Mai Pro ב-170 ש"ח עם הקופון BGAnniversary

https://www.banggood.com/custlink/vDmmPABwur

 

70Mai ה"רגילה" ב-120 ש"ח

קופון: BG2019Last

https://www.banggood.com/custlink/m3KDLUEvGy

 

Viofo V2 ב-210 ש"ח עם הקופון BG99VA

https://www.banggood.com/custlink/mvG3llGwh5

 

היי...

 

הקופונים כבר לא עובדים, האם יש קופונים חדשים שעובדים?

 

תודה!

עריכה אחרונה על ידי Moshe125

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...