Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה adidas1 על תשובתך המהירה אבל למטען אייפון שלי אין חיבור USB אלא הוא מחובר לתואם מצת כך שמפצל לא יעזור לי במקרה הזה.

 

אולג, מאחר ואיני חשמלאי, יש מצב טוב שאשרוף את המצלמה אז נראה לי שאקפוץ למוסך (אחרי שאקבל את המצלמה כמובן) ואתן לחשמלאי לסדר זאת. גם ככה אני צריך להחליף חיישני חמצן :(

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קניתי GT300W, מצלמה מעולה!

רק יש לי 2 שאלות:

1. מישהו יודע איפה ניתן לקנות לה מחזיק שנדבק לשמשה ולא בוואקום?(יש לה תפס שנכנס בקליק, לא המתברגים)

2. במקרה שצריך להוריד את המחזיק המודבק מהשמשה, זה משאיר סימנים של דבק? מישהו הוריד פעם דבר כזה?

פורסם
תודה adidas1 על תשובתך המהירה אבל למטען אייפון שלי אין חיבור USB אלא הוא מחובר לתואם מצת כך שמפצל לא יעזור לי במקרה הזה.

 

אולג, מאחר ואיני חשמלאי, יש מצב טוב שאשרוף את המצלמה אז נראה לי שאקפוץ למוסך (אחרי שאקבל את המצלמה כמובן) ואתן לחשמלאי לסדר זאת. גם ככה אני צריך להחליף חיישני חמצן :(

 

אני לא ממליץ לך לעשות זאת לבד, במיוחד אם אין לך שום ידע בחשמל. רק ציינתי שאפשר לעשות זאת לבד, ולי לא היה שום קושי בחיבור המצלמה בדרך שציינתי.

 

אולג

פורסם

אשמח לעזרתכם חברים :-) ,

הזמנתי מצלמה מאיביי שמצלמת באופן יחסי באיכות לא רעה.

יש איתה בעיה שהיא נתקעת אחרי שתי הקלטות בד"כ (כלומר אם אני מגדיר הקלטה של 2 דק' היא מקליטה פעמיים 2 דק'

ויוצאת ממצב הקלטה). ניסיתי לשחק עם ההגדרות, אך ללא הועיל. לעיתים המצלמה נתקעת לחלוטין ורק ניתוק וחיבור

מחודש לחשמל הרכב "מעיר" אותה.

יש לציין שכל ההקלטות בוצעו ב Full HD.

 

בניסיונותי להבין מה הסיבה, חשבתי אולי הבעיה בכרטיס.

הכרטיס גם הוא הוזמן מאיביי, ממוכר אמין. כרטיס סאנדיסק 32 ג'יגה (בפועל הוא 29.7, מישהו יודע למה?) קלאס 10.

ניסיתי לאתחל אותו, אך גם זה לא עזר.

 

בברירת מחדל הוא מגיע בפורמט FAT32.

האם החלפת הפורמט ל NTFS יכולה לעזור (או אולי ל exFAT)?

מהו "גודל יחידת הקצאה" המומלץ?

 

תודה מראש,

מארק.

פורסם

בFAT32 גודל קובץ יחיד לא יכול להיות מעל 4GB, ככל הנראה זאת הבעיה, השאלה איך המצלמה שלך מצלמת.

לגבי ה32 אין זיכרון שאכן 32 זה תמיד יהיה 29 ומשהו כמו דיסק קשיח של 1TB אשר הנפח האמיתי הוא כ930 גיגה.

29.7 זה תקין.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
בFAT32 גודל קובץ יחיד לא יכול להיות מעל 4GB, ככל הנראה זאת הבעיה, השאלה איך המצלמה שלך מצלמת.

לגבי ה32 אין זיכרון שאכן 32 זה תמיד יהיה 29 ומשהו כמו דיסק קשיח של 1TB אשר הנפח האמיתי הוא כ930 גיגה.

29.7 זה תקין.

תודה על תגובתך המהירה.

תיאורטית לא צריכה להיות בעיה עם 4 ג'יגה, שכן אני מקליט קבצים של 2-3 דק' מה שנותן ב Full HD פחות מג'יגה

לקובץ.

אנסה בכל זאת לאתחל אותו לפורמט אחר ולנסות :shock:

פורסם

אם אני לא טועה, ב exFAT נוספה תמיכה בקבצים מעל 4G. נסה קודם להחליף כרטיס SD, אם הבעיה עדיין משתחזרת ואתה בטוח שזו לא בעיה בהגדרות המצלמה אז יכול להיות שזו בעיה במצלמה עצמה. איזה דגם של מצלמה זו וכמה היא עלתה לך? אם זו מצלמה זולה צפה ככל הנראה למצלמה סינית עם Quality control לא טוב.

 

פורסם

קניתי לפני כשבועיים מצלמת רכב מסוג DR32, טיפה בצד היקר של הסקאלה אבל אני מאוד מרוצה מהאיכות.

קצת מפריע לי שהיא טיפה גלויה מדי מבחוץ אבל בגדול אני בהחלט מרוצה.

הייתי מעלה קישורים להדגמת האיכות אבל מפני שאני משתמש רשום חדש אין לי אפשרות... :p

פורסם

ערב טוב

אני מחפש מצלמה עם מסך מובנה תמיכה בGPS חיישן G ומשולבת עם מצלמה אחורית

פחות חשובה לי איכות צילום בלילה

נתקלתי במצלמה שנקראת

Dual lens GPS 2.5" LCD HD car dvr camera recorder G-sensor Video vehicle Cam

 

 

מה דעתכם עליה ? האם היא נראית אמיתית או זיוף? במידה וזה זיוף לרדת ממנה?

האם יש מצלמה אחרת טובה יותר שתענה על הדרישות

תודה מראש

פורסם
קניתי GT300W, מצלמה מעולה!

רק יש לי 2 שאלות:

1. מישהו יודע איפה ניתן לקנות לה מחזיק שנדבק לשמשה ולא בוואקום?(יש לה תפס שנכנס בקליק, לא המתברגים)

2. במקרה שצריך להוריד את המחזיק המודבק מהשמשה, זה משאיר סימנים של דבק? מישהו הוריד פעם דבר כזה?

 

לא בדיוק מדבקה, לדעתי עדיף:

תחפש 1060844700 באלי-אקספרס

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...