Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מחפש המלצה מסחרית עד 4 טון (רישיון ב) עד 100K, אבל עם תנאי עבודה שונים מהרגיל

בסגנון דוקאטו או חבריו, סביב הגודל הבינוני עם גג גבוה (L2H2)

 

תנאי עבודה:
- נסועה של כ-1000 ק"מ (אלף קמ בשנה) פעם-פעמים בשבוע נסיעה קצרה של כמה קמ

- חניה קרוב לים (לחות ומליחות גבוהה)

 

אני צריך שהרכב יניע לי פעם בשבוע ויסע מעט, נוחות וצריכת דלק לא רלוונטים, בגלל תנאי העבודה אני מחפש באופן אוטומטי רכבים ישנים עם כמה שפחות חיישנים או רכיבים שיכולים להתקלקל, קיום אני עם ניסן לרגו שעושה את עבודתו נפלאה אך צריך להגדיל מעט

 

איזה מסחרית מבחינה מכנאית הפשוטה ביותר יכולה להתאים לי?

דוקאטו צורה חדשה מנוע 2.3

דוקאטו דגם קודם מנוע 2.8

פגו בוקסר צורה חדשה מנוע 2.0

פגו בוקסר צורה ישנה מנוע 2.8

רנו מאסטר צורה חדשה או ישנה

פורד אקונוליין(טיפול נמרץ לשעבר)
מרצדס/קרפטר ירדו מהפרק - עד כמה שבדקתי עמוסים חיישנים ובעיות

 

לא חייב חדש, רק לא אספנות, מכיוון שאצטרך לנסוע בבקרים

 

אשמחחח לעזרה והמלצות ומה לחפש 

 

 

 

זה נכון

פורסם

אני רק אשום שמי שיכול לנהוג במסחריות האלו עם רישיון B זה רק למי שהוציא רישיון עד 31.12.2006. 

 

מי שוהוציא אחרי, צריך רישיון C1.

 

 

פורסם

חיובי בוקי, אנחנו מספיק ישנים :)
למרות שהגודל שאני מחפש הוא לא עובר את 3.5טון, אך אם יהיה המלצה לעד 4 טון - אין שום בעיה

זה נכון

×
×
  • תוכן חדש...