Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוח מהירות עם טעות


שימו לב! השרשור הזה בן 1011 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נסיבות מיוחדות של המקרה

 

במהלך משמרת סיור שגרתי ברכב משטרתי 25-431 בעודי לבושה מדי משטרה הגעתי לרחוב מיכאל וכאשר רציתי להמשיך את הנסיעה הרצופה בנתיב נסיעתי וברחוב זה הרכב הנל היוה הפרעה לתנועה כאשר הורדתי חלון ופניתי אליו שאיני יכולה לעבור הנל החל בנסיעה איטית מאוד ואינו עזב את המקום במהירות לאחר מספר דקות חזר שנית לשם בטענה שמחכה באמצע נתיב לאדם ברכב ביקשתי ממנו לחכות במקום חניה מסודר ולא שיפריע לתנועה ויגרום לעומסים הוא ענה בזלזול משעמם לכם אין לכם מה לעשות בחיים מסרתי לו לעמוד בצד הוסברו נסיבות ונרשם דוח אכיפה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התיאור הייתה אמורה לתת לך דו"ח על חניה כפולה למרות שאין כאן ממש חניה כפולה.

 

עצירה לצד רכב אחר חונה
עצרת את הרכב הנ"ל לצד רכב אחר שעמד לצד הדרך,
בניגוד לתקנה 72 (א)( 10 ) לתקנות התעבורה.  250 ש"ח ואפס נקודות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, יוסיוס כתב:

כן זה העבירה 5424

זה באמת לא היה כניסה למסלול זה היה באמצע כביש רגיל 

 

גם אני לא מצליח לקרא את כל הדוח 

תגידו לי את מה לכתוב ואני ינסה לכתוב לפי מה שאצליח לזהות 

 

זה שהיא חתמה בשמי זה לא בעיה ?

אגב אישתי נכה אבל את התו נכה קיבלתי שלוש שבועות אחר כך האם זה עוזר אולי ?

 

נשמע סעיף לא נכון.

ה"חתימה בשמך" זה בסה"כ אישור מסירת הדו"ח, לא חתימה על הנכונות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, ישה כתב:

לפי התיאור הייתה אמורה לתת לך דו"ח על חניה כפולה למרות שאין כאן ממש חניה כפולה.

 

עצירה לצד רכב אחר חונה
עצרת את הרכב הנ"ל לצד רכב אחר שעמד לצד הדרך,
בניגוד לתקנה 72 (א)( 10 ) לתקנות התעבורה.  250 ש"ח ואפס נקודות

נכון . זה בדיוק העבירה שעשיתי רק שלא החנתי את הרכב אלא הייתי בתוכו

גם בסיפור שהיא כתבה זה נשמע אותו סיפור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תקרא את סעיף העבירה מדובר על עצירה ולא על חניה ,

 

ולכן זה מה שהיה עליה לתת לך בקש להישפט ואז תגיע לעיסקת טיעון על העבירה הנכונה

עריכה אחרונה על ידי ישה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 9 חודשים מאוחר יותר...

שלום ישה

סליחה מראש שאני מקפיץ את האשכול שוב 

ביום חמישי עוד יומים יש לי משפט על הדוח מהירות 

 

אני רוצה לדעת איך אוכל להסביר להם שם בקצרה 

למה אם כתוב שהשוטר מדד ממרחק 299.3 זה אומר שהמדידה מעל 300 מטר ולכן הדוח לא תקין 

 

לדעתי הוא יטען לי שסופו של דבר צריך פחות מ300 מטר ורשום מפורש שזה 299.3

מי שיוכל לעזור לי אני מאוד אשמח 

תודה רבה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסביר בקצרה

 

המרחק שרואים בדוח הוא המרחק שהממל"ז מדד בסוף המדידה של המכשיר.

 

כך מלמד המדריך הטכני של הממל"ז 

 

כדי למדוד מפעיל הממל"ז צריך להתביית על המטרה  נניח לוקח לו כשניה ( כל שוטר והרמבו שלו ) וכאשר המכשיר התביית על המטרה המכשיר  מבצע את המדידה שלוקחת לו 0.3 שניות שוב  נתון שקשור למכשיר עצמו

 

לכן במהירות של 129 קמ"ש הרכב עבר מתחילת הכיוון ועד לסיום הנעילה כ 47 מטר ועוד 299 מטר שהמכשיר מראה  כלומר תחילת המדידה החלה במרחק של 346 מטר מהלוזר שזה מרחק שעולה על 300 מטר שמעבר לו אסור ללזור אלא עם הממלז על חצובה ומורכב עליו עינית מקרבת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרחק 299.3 זה בסוף המדידה, נוסיף את זמן המדידה של המכשיר (אחרי הנעילה ולפני התוצאה, בין הצפצוף הראשון לשני הכפול) שהוא 0.3 שניות.

במהירות של 129 קמ"ש זה אומר 35.8 מטרים לשנייה, נכפיל ב-0.3 שניות, נקבל 10.75 מטרים.

זה אומר במילים פשוטות שהמכשיר התחיל את המדידה עצמה, אחרי הנעילה, במרחק של 299.3+10.75 מטרים שזה יוצא... 310.05 מטרים.

 

על זה אפשר להוסיף את הזמן מהרגע שהלוזר לוחץ על הדק המדידה, ועד לצפצוף הראשון, שזה הזמן שהממל"ז מנסה להתביית על המטרה. הזמן הזה יכול להיות עד 3 שניות.

אבל גם בלי להוסיף את הזמן הזה - קיבלנו יותר מ-300 מטרים המותרים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנוהל מתייחס לאכיפה בטווח של 300 מטר. ברגע שיש מדידת מהירות בטווח הנ"ל, אין שום בעיה . משמעות התוצאה: כשהרכב הנמדד היה במרחק 299 מטר מהלוזר מהירותו הייתה X. תקין, כאמור. 

למען הסר ספק, תוצאה הקריאה התקבלה כאשר הרכב היה כבר קרוב יותר, עניין של מאיות שניה, אבל עדיין. בטח לא 3 שניות הפרש. הייתי בעשרות הפעלות, כולל כאלה שבצעתי בעצמי. מרגע הלחיצה ,התוצאה מתקבלת במיידי על הצג. 

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המדידה אינה יכולה להיות בטווח ה-300 מטר, מכיוון ש-299.3 היו בסוף המדידה, סוף המדידה כולל לכל הפחות את ה-0.3 שניות של המדידה עצמה לאחר נעילה.

 

זמן הנעילה יכול להיות עד 3 שניות, לא בהכרח 3 שניות, אבל כאמור אפילו לא צריך את זה, כי רק זמן המדידה עצמו זורק את הרכב מעל לרף 300 המטרים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה בהבנתך. אתן דוגמה: הרכב במרחק 400 מטר, השוטר לוזר, מתקבלת מהירות X מרחק 398 מטר. אומר לעצמו, רחוק מדי. השוטר סופר בלב 3 שניות, לוזר שוב, מתקבלת מהירות X מרחק 299 מטר. קריאה תקינה ,במרחק תקין עפ"י הנוהל. עם המדידה הזו הוא עוצר הנהג, ומציג לו אותה על הצג.

הממלז שולח כמה עשרות קרני אור בשניה. לכן ברגע שהרכב נכנס לתחום "ה300 מטר" (בפועל כבר יצא להיות במשפט שהוצגה מהירות חריגה ביותר שהמדידה נעשתה ב315 מטר אם איני טועה, והשוטר הסביר שעקב זיהוי המהירות בעין בלתי מזויינת, היה חייב לקחת מרווח בטחון - הרי טווח מדידה רשמי של הממלז הוא 1 ק"מ, הטיעון התקבל ע"י השופט), הוא נמדד באופן רציף, עד לקבלת התוצאה על הצג (שכאמור מתקבלת כשהרכב בפועל כבר קרוב יותר)

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא טועה בהבנתי.

 

299.3 זה המרחק בסיום המדידה, מדידה מורכבת משני שלבים:

1. ניסיון נעילה - עד 3 שניות.

2. מדידה לאחר נעילה - 0.3 שניות.

 

השלב השני לבדו מעביר את הרף מעל ל-300 מטר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה למ3מ3מ3 וישה,

למה המרחק שהממלז מציג הוא של סוף המדידה ולא של תחילתה?
הרי המכשיר כבר יודע את המהירות, את משך זמן המדידה ואת המרחק הסופי - אז למה לא פישטו את הנושא כך שיוצג המרחק ההתחלתי והיה נחסך כל הבלאגן?? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא שייך ל-LTI ולכן לא יודע בדיוק מה החשיבה שעומדת מאחורי זה.

 

אבל בגדול - כשמפתחים כלים פורנזיים כל דבר שהוא סטייה מהמידע הטהור (Raw) - מצריך סיבה מספיק טובה, כי יבוא העו"ד שיטיל ספק במידע המחושב ואותה חברה (והמשטרה המקומית שהיא הלקוח של אותה חברה) יצטרכו לספק הסברים, במעמד של משפט, כולל חקירה נגדית.

 

ולא רק שזה לא נעים, ומבזבז זמן, אלא מילה לא נכונה של העובד (שהוא במעמד עד מומחה) יכולה להשליך על כל העתיד של אותו מוצר (לא רק באותה מדינה), ואפילו על כל העתיד של אותה חברה.

ובמדינות קצת יותר מתוקנות מאשר אצלנו - אפילו על הרשעות קודמות שהתבססו על אותו כלי.

 

במובן הזה - להציג את המהירות של סוף המדידה זה הכי פשוט - הרי אותן קרני לייזר ששוגרו מהממל"ז וחזרו אליו, יודעים כמה זמן לקח מהרגע ששוגרו ועד שחזרו, נתרגם את זה למהירות האור (לייזר) באוויר ונקבל מרחק מהממל"ז ועד לרכב המטרה ועוד המרחק מרכב המטרה ועד לממל"ז בחזרה (רכב המטרה בתנועה ולכן הספיק לזוז קצת בינתיים).

עכשיו אפשר לבחור להציג את המרחק הראשון, השני, או ממוצע שלהם.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדריך ההפעלה של הממל"ז קובע כי המרחק המופיע על הצג הינו של סוף המדידה.

 

לכן כל הויכוח עם שמנצ'יק הוא עקר.

 

המדידה הנועלת לוקחת זמן של 0.3 שניות

 

שוב לא ויכוח עם שמנצ'יק אלא כך קובע המדריך

 

ולפני הנעילה יש התבייתות של המכשיר על מרכז הרכב , אם לוקח למכשיר יותר משלוש שניות הוא נותן סימן שגיאה.

 

אז נניח במקרה הזה זמן נעילה 0.3 שניות = 11 מטר במהירות של 129 קמ"ש זאת אומרת נמדד מעבר ל 300 מטר לכן לא תקין!!!

תוסיפו לזה זמן התבייתות של שניה נניח  = 36 מטר והמדידה החלה  למעשה בטווח של 346 מטר מן המפעיל

 

המכשיר עצמו מסוגל לפי היצרן לקרוא מהירות  עד טווח של 1000 מטר אבל

 

האא  פסיקה של בית המשפט העליון בפסק דין עטיה בו נקבע שניתן ללזור חוקית גם מעבר לטווח של 300 מטר ובלבד

 

"(א)  בטווחים שמעל 300 מטרים יופעל הממל"ז מעל חצובה בלבד.

(ב)    בטווחים שמעל 300 מטרים ישתמש המפעיל בעדשה מגדילה ומקרבת.

 

כלומר פסיקת השופטים מדגישה שמעבר ל 300 מטר לא סומכים על יכולת הראיה של מפעיל הממלז ויש לחזקה מחד ולייצב את היד המחזיקה את מכשיר מאידך וכל זאת כדי למנוע טעות בזיהוי.

כמובן שבמקרה כאן לא התקיימו שני התנאים.

 

ולכן הנהג זכאי

  • אהבתי 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1011 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...