Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן הזמנתי מצלמת רוורס שמחליפה את הלוגו בגולף דור 6 2011.

קישור למוצר:

https://www.aliexpress.com/item/33010732127.html

אני לקחתי את ה OBD, יש שם תמונה עם הכבלים שמגיעים בתיאור מוצר. (אם צריך אני אלך לצלם תמונות יותר טובות מהאוטו אצלי)

עכשיו הכבלים באו עם פיוזים אחד שרשום עליו 15A שהוא שייך ל power cable ועוד אחד שרשום עליו ACC שהוא שייך ל OBD cable.

 

השאלה היא כזאת האם מותר להוציא פיוז 15A ופשוט לשים את ה 15A עם החוט שיוצא ממנו? או שאני חייב לחבר מפצל ולשים את 2 הפיוזים שם?

ועוד שאלה מה זה ACC? גם זה סתם לשים במקום שיש אותו זרם של פיוז? כלומר אם הוא 15A גם פשוט למצוא סלוט כזה ולעשות החלפה עם הפיוז?

(גילוי נאות ניסיתי למצוא סלוט פנוי ללא הצלחה... חיברתי את ה 15A לאיזה סלוט וזה עבד בדיוק ל 10 שניות ונתן לי לפתוח את תא המטען והפסיק לעבוד).

עריכה אחרונה על ידי shellcase
תיקון קישור
פורסם

מהקל לכבד:
ACC זה ACCESSORY, המצב הזה במפתח שבין ON לבין OFF (מצב רדיו) אני מנחש (כי לא צירפת איזה הוראות התקנה, שאמורות להגיע עם המוצר) שזה האות למצלמה להידלק או משהו בסגנון.
לגבי פיוזים - אתה לא יכול סתם להוציא פיוז אתה צריך מפצל - אבל, בוא תראה תמונות בהגדלה של מה שקיבלת עם המצלמה, יתכן ומדובר במפצל.

בקיצור, תן תמונות מקרוב של כל הדברים, ותן תמונה של הוראות ההתקנה וננסה לעזור. אל תשחק עם הפיוזים בלי שיש לך מושג מה אתה עושה - שלא תשרוף איזה רכיב שעולה כמו 10 מצלמות כאלה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 8 שעות, shellcase כתב:

מהקל לכבד:
ACC זה ACCESSORY, המצב הזה במפתח שבין ON לבין OFF (מצב רדיו) אני מנחש (כי לא צירפת איזה הוראות התקנה, שאמורות להגיע עם המוצר) שזה האות למצלמה להידלק או משהו בסגנון.
לגבי פיוזים - אתה לא יכול סתם להוציא פיוז אתה צריך מפצל - אבל, בוא תראה תמונות בהגדלה של מה שקיבלת עם המצלמה, יתכן ומדובר במפצל.

בקיצור, תן תמונות מקרוב של כל הדברים, ותן תמונה של הוראות ההתקנה וננסה לעזור. אל תשחק עם הפיוזים בלי שיש לך מושג מה אתה עושה - שלא תשרוף איזה רכיב שעולה כמו 10 מצלמות כאלה.


לגבי ה acc זה נשמע הגיוני כי זה באמת הפלוס של המצלמה, פשוט שבאלקטרוניקה שאתה אומר acc הרבה פעמים אתה מתכוון למתח ולא לאביזרים.
אין מדריך התקנה הוא שלח usb. עם סרטון שאני לא יכול לשתף זה נעול בצורה מסויימת, והוא אומר את ה acc לחבר ל positive אבל לא לחבר למתח קבוע אחרת המצלמה תקפוץ כל פעם שמתניעים את האוטו (אם הצלחתי להבין אותו נכון).

Ha31413a48f2a4022a0315d867fe9b8c8x.png
זאת הייתה התשובה שלו ששאלתי לגבי הפיוזים, בסרטון הוא מראה למשל את ה acc מחובר לשקע של המולטימדיה.
בכל מקרה הנה הכבל שביחד עם ה acc:
http://www.up2me.co.il/imgs/33596481.jpeg
וזה הסוף של הכבל של ה acc:

Uce307cd392fc47ddb064a2fe7a880a48Q.jpg
מצטער שאין לי את הסוף של הכבל חשמל פשוט כבר חיברתי הכל והרכבתי את כל הפלסטיקים ובגולף ממש סיוט לפתוח מחדש את כל העסק שם, ברגע שחיברתי את ה 15A התא מטען התחיל לעבוד חזרה (עדיין לא עובד כי אין לי מפצל פיוזים צריך לקנות).

פורסם

ערכתי לך את הפוסט המקורי עם הקישור הנכון.

נראה שהחיבור לפיוז בתמונה כולל בתוכו מפצל, (ממליץ לבדוק עם רב-מודד).
בכל אופן, אם הבנתי את הסיני - ACC לחבר במקום פיוז שיש בו מתח אחרי סוויצ' בלבד, עדיפות למצת, ואת השני במקום פיוז שיש בו מתח קבוע - שים לב שאם הפיוז הנדרש הינו 15אמפר, אתה חייב למצוא בתיבת הפיוזים שקע מתאים לזרם הזה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 1 שעה, shellcase כתב:

ערכתי לך את הפוסט המקורי עם הקישור הנכון.

נראה שהחיבור לפיוז בתמונה כולל בתוכו מפצל, (ממליץ לבדוק עם רב-מודד).
בכל אופן, אם הבנתי את הסיני - ACC לחבר במקום פיוז שיש בו מתח אחרי סוויצ' בלבד, עדיפות למצת, ואת השני במקום פיוז שיש בו מתח קבוע - שים לב שאם הפיוז הנדרש הינו 15אמפר, אתה חייב למצוא בתיבת הפיוזים שקע מתאים לזרם הזה.

תודה,

אז שאלה אחרונה כי אני לא יודע איך זה עובד ברכב, אם יש לי פיוז 15A ואני רוצה לפצל אותו ולהוסיף עוד פיוז אחד של 15A האם אני צריך למצוא שקע של 30A? או שזה טורי והזרם אותו דבר?

והאם אפשר פשוט לחתוך את הפיוז בכבל של המצלמה (acc) ולחבר אותו לפלוס של השקע מאחורי הרדיו? הרי זה עובד אותו דבר כמו הפיוז בעיקרון לא? (או שפשוט עדיף להתחבר לפיוז של המצת?)

×
×
  • תוכן חדש...