Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, David32 כתב:

נחיה ונראה. אני פחות מאמין שמשהו גדול ישתנה.

 

לא צריך שינויים גדולים.

מספיק שאפשר לעבוד מהבית ובימים שאני בעבודה אין לחיצות ידיים.

מבחינתי זה מספיק :)

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, m3x7r3m3 כתב:

בזעיר אנפין אני אהבתי הרבה יותר את הפתרון השנה, במקום מסיבה עם זמרים מהשורה הראשונה, די ג'יי כזה או אחר, ארוחת ערב ואולם מהיוקרתיים שיש במדינה (חוות רונית, לאגו למשל), זה הוחלף במתנה של פלייסטיישן 5.

 

אתה עושה פה קטע טרנספורטר?   היה רק חסר שתספר גם איזה נתח משובח היו אמורים להגיש.

 

 

לעניין מסיבות, הופעות ואירועים המוניים - בני אדם הם יצורים חברותיים ברובם (אולי פרט למספר מגיבים כאן שטוב להם בבונקר), ולכן זקוקים לאינטראקציה וקרבה אנושית.

אי אפשר יהיה להמשיך להחזיק את הפאבים, המועדונים ואולמות הארועים סגורים לעד, לא רק בגלל בעלי העסקים אלא בעיקר בגלל הציבור (או כוחות השוק אם תרצו). כבר עכשיו יש מסיבות "מחתרתיות" בתל אביב (באמצע היום ובאמצע הרחוב) עם עשרות משתתפים.

 

אני מאמין שברגע שהפאבים והמסעדות יפתחו, תהיה שוב התנפלות של אנשים שירצו לחזור לשגרה, ואולי גם "לפצות" את עצמם על החודשים שבהם לא יצאו לבלות, בדיוק כמו שהיה אחרי הסגר הראשון.

 

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, gadik6 כתב:

אתה עושה פה קטע טרנספורטר?   היה רק חסר שתספר גם איזה נתח משובח היו אמורים להגיש.

 

זה היה כדי להבהיר שמדובר בדיוק על המקומות / זמרים שעובדים עם הטרנספורטר שלנו.

כלומר שלא יבוא עוד רגע ויגיד שאני מעדיף את המתנה כי זה לא היו מסיבות במקומות שהוא רגיל, ועם האמנים שהוא מכיר.

 

ואני כמובן הפוך - לא מעדיף את המסיבות האלה. לא יודע איזה נתח היו אמורים להגיש, תמיד היה אוכל טוב, ועדיין אני מעדיף את המתנה

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 19 דקות, gadik6 כתב:

אתה עושה פה קטע טרנספורטר?   היה רק חסר שתספר גם איזה נתח משובח היו אמורים להגיש.

 

בחברות גדולות עושים את זה. מחלקה/קבוצה מקבלת תקציב שצריך לשרוף אותו עד סוף הרבעון, אחרת, אם יישאר עודף, ברבעון הבא לא יקבלו את אותו התקציב.

 

פלוס כדי להראות שהתרבות האירגונית שלהם זה work hard, play hard, ולא רק לעבוד 14 שעות ביום, ולקבל פיצה קרה ודיאט קולה חמה פעם בחודש.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

זה אירוע ברמת חברה (גלובלית, בד"כ גם מטיסים לארץ לאירוע הזה בכירים מהעולם וחברי דירקטוריון) - ממש לא התרחיש של "תקציב X שעוד רגע הולך"

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני שעה, Potato כתב:

אין לחיצות ידיים.

עם לחיצות ידיים אני סבבה.

הkiss hello ... 

כמו בפרק של סיינפלד (עונה 6 פרק 16)

  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני כשעה, vadim6385 כתב:

לקבל פיצה קרה ודיאט קולה חמה פעם בחודש.

יש לכם פיצה קרה ודיאט קולה??

Sign Me Up GIFs - Get the best GIF on GIPHY

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני שעתיים, m3x7r3m3 כתב:

בזעיר אנפין אני אהבתי הרבה יותר את הפתרון השנה, במקום מסיבה עם זמרים מהשורה הראשונה, די ג'יי כזה או אחר, ארוחת ערב ואולם מהיוקרתיים שיש במדינה (חוות רונית, לאגו למשל), זה הוחלף במתנה של פלייסטיישן 5.

 

או במילים אחרות קיבלתי קונסולה במקום לפרנס את טרנספורטר (הגנרי) וחבריו למקצוע.

 

רק שלא תרשום את זה בפורום של מנהלת משאבי אנוש.

הם עוד עלולות לעשות סקר בין עובדי החברה ולהגיע למסקנה שעובדים מעדיפים את המתנה במקום האירוע. 

לפני איזה 15 שנה,  שעבדתי בחברה קטנה של כ-200 עובדים בישראל , היה סוף שבוע משפחות באילת.

שפכו שם מלא כסף..  אבל היו כמה עובדים שלא התאים להם לנסוע בסוף שבוע לאילת.

הם התאגדו וחשבו שיתנו להם תקציב לתאם לעצמם חופשה בצימר או מלון בצפון. 

מנהלת משאבי האנוש הבהירה להם שלא רק שהם לא יקבלו שקל, הם גם צריכים להגיע למשרד ביום חמישי 8:00 עד 17:00 לעבוד. 

בזמן שכל העובדים האחרים היו בדרך לאילת עם המשפחות לחמשוש, העובדים שלא יכלו לגרור את המשפחה לאילת לשבת.. היו צריכים לעבוד. 

 

אז יש מנהלות בחברות שעושות את האירועים האלה כי הן אוהבות את זה , או בעיקר רוצות את זה לרזומה שלהן

ולא באמת כי זה מה שהעובדים רוצים 

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, korola כתב:

רק שלא תרשום את זה בפורום של מנהלת משאבי אנוש.

 

את העלות של המסיבה נקבל בצורה כזו או אחרת. כי כלכלה חופשית ותחרות חופשית ומספיק חברות היי טק וכו'.

המסיבה מבחינתי היא הדרך הכי פחות מועדפת עליי לקבל את הכסף הזה, כנראה כי בדרך הזו אני מתחלק עם הטרנספורטרים למיניהם

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • אהבתי 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני עובד בחברה שבה המוטו של המנכ"ל העולמי הוא: אני לא מממן מסיבות, חופשים, אירועי צוות, מתנות ושי לחג. קחו משכורת, בונוס ו RSU ותעשו עם זה מה שאתם רוצים.

לי זה מתאים.

 

ולעינייננו,

בהדסה מתחילים לתעדף מונשמים.

נקווה שהסגר יוריד את הלחץ.

העיקר שביבי, יום אחד מבטיח לפתוח את התרבות ולמחרת רוצה לסגור (באיחור אופנתי) את נתב"ג.

image.png.e3eaf2a0326382992de350b804e3cb4d.png

  • אהבתי 2
  • מבאס 2

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

חבל שהגענו לזה,  היו יכולים להתחיל את הסגר שבוע קודם.

ידענו את המוטציה הבריטית, ידענו שלוקח שבועיים עד שהסגר מגיב.

וידענו שנגיע לזה. 

בנוסף כבר היה את המחקר שהראה ששיעור התמותה עולה שבתי החולים עמוסים. 

 

עצוב שהצליחו להביא את בתי החולים למצב שצריכים להחליט את מי להנשים. 

בברזיל אין להם מספיק חמצן לכולם ולא מקבלים חולים חדשים לבתי חולים

  • אהבתי 1
פורסם

איזה סגר בדיוק? באיזורים המוגלתיים זה מתנהל בדיוק כמו בסגר הראשון. איך נסגור את הפצע ?
למעשה יותר גרוע. יש הרבה יותר מכוניות על הכבישים.




פורסם

תגידו הוא רציני? מה זה סגר עד יום ראשון.

ומה אחרי זה הכל פתוח?

פתאום לא דחוף לו עולים.

N12 - סוגרים את השמיים: הממשלה אישרה את עצירת הפעילות בנתב"ג (mako.co.il)

 

סוגרים שמיים.jpg

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

 

לפני 6 דקות, save כתב:

איזה סגר בדיוק? באיזורים המוגלתיים זה מתנהל בדיוק כמו בסגר הראשון. איך נסגור את הפצע ?
 

 

image.thumb.png.3a7bc5ab1f0e9abf9b2281f26a398ed9.png

 

זוכר את משה חרזי ?  זוכר הוא היה בן 47 , לא נראה לי שהוא היה קשור לחרדים באיזה שהיא צורה. 

תקן אותי אם אני טועה?  יכול להיות שהם הדביקו אותו? אולי.

 

לי יש תאוריה.. שאם כל החרדים היו שומרים בדיוק כמו החילונים , או אפילו הרבה יותר מהחילונים. 

גם אז היינו מגיעים בדיוק לאותו נקודה, גם אז היינו מגיעים ל 1200 חולים קשה מאושפזים בבתי חולים. 

כי ככה עובדת מערכת קבלת ההחלטות, לא נכנסים לסגר שיש 300 חולים קשה ולא נכנסים לסגר שיש רק 3000 מאובחנים ביום.

לכן אם החרדים היו שומרים על עצמם , אז היו הרבה יותר מתים וחולים קשה ממגזרים אחרים. 

אבל זה רק אני .. 

 

אתה יכול לשכנע אותי שהציבור התל אביב יודע לשמור על עצמו, אתה יכול גם לשכנע אותי שיש לציבור החילוני בתל אביב פטנט שאין לאף אחד בעולם.

ואם רק יסגרו את כל הערים החרדיות וימנעו מהם להגיע לאיזורים חילוניים. 

אז הם , הם הנאורים .. יוכלו לחיות בתל אביב בלי קורונה.

ורק במוצאי שבת הם יסעו להפגנות בבלפור .. יש להם פטנט שאין לאף אחד בעולם. 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

כסף מהליקופטרים!!!

https://www.ynet.co.il/news/article/rJ753bs1O#autoplay

לפי הכתבה באוצר לא הכירו את התוכנית לפני הפרסום. 

כנראה שאפשר לסגור את משרד האוצר, נחסוך כמה שקלים. 

 

שרק מישהו יגיד לי, מי משלם על כל זה? 

 

נב

@Transporter זה הזמן להתקשר להזמין צלעות :)

 

עריכה אחרונה על ידי SurfHigh

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

×
×
  • תוכן חדש...