Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, EliC25 כתב:

איך יודעים שהייתה הצהרה של ביבי?

חוזרים בערב לעוד 10 עמודים באשכול הקורונה.

יש אמלוק?

 

לא הפסדת כלום

ישראל המדינה הכי  טובה

ישראל ניצחה את הקורונה לפני כולם

ישראל השיגה הישגים כבירים

מלווה בטבלאות וגרפים

 

בוא תראה לנו מה קיבל תושב ארה"ב לחשבון שלו בלי להתחנן אלייך ולצאת לרחוב או לבכות בטלוויזיה ולהראות שאין לו כסף לממן תרופות !

בוא תראה לנו מה עשית בשביל הניצול שואה שהתקשר למשטרה ואמר שאין לו אוכל בבית !

 

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, Transporter כתב:

 

בוא תראה לנו מה קיבל תושב ארה"ב לחשבון שלו בלי להתחנן אלייך ולצאת לרחוב או לבכות בטלוויזיה ולהראות שאין לו כסף לממן תרופות !

בוא תראה לנו מה עשית בשביל הניצול שואה שהתקשר למשטרה ואמר שאין לו אוכל בבית !

 

 

לא קיבלו כזה הרבה. אני אומר את זה בתור אחד שמטפל במאות אמריקאים ודי מודע למתרחש בארה"ב. אני אפילו לא מדבר על זה שעשרות מיליונים עוד לא ראו סנט בחשבון שלהם. 

 

נכון לעכשיו דאגו בעיקר לתאגידים הגדולים ששאבו כמעט את כל כספי הסיוע. העסקים הקטנים קיבלו פירורים אם בכלל. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

 

ברור כי נתנו לעצמאיים 80 מיליארד לא ?
800 מיליארד בעצם

אני לא יודע איפה להשקיע את כל הכסף שקבלתי

 

לפי התגובות שלך בשרשור, בתשלומי מיסים ושכירויות כדי שהעסק לא יתמוטט.

 

אבל תכלס, אני מהמר על ערימות של וואגיו.

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
  • מצחיק 4
פורסם
לפני 1 שעה, sperial כתב:

יבגני וכימאי - הרבה מאד מסלולים אקדמיים הם בסיס להתפתחות בכיוונים לא צפויים. הנדסה היא כזו, גם משפטים.

 

יגבני, לגבי רפואה, הסיבה לדרישות הקבלה הגבוהות דומה לסיבה לדרישות הגבוהות ללימודי מדמ"ח: ביקוש גדול והיצע מוגבל. ברפואה. לגבי למה המקצוע כל כך מורכב אין צורך להרחיב כאן.

 

ולגבי נושא עבודות הכפיים - הי שהרג אותן כמקצועותמכובדים הוא מי שהחליט לפני 50 שנה לחסל את החינוך המקצועי. החוסר בבנאים מקביל חוסר במכונאים או רתכים.

 

מעט מאוד מסלולים אקדמים מאפשרים התפתחות שיכולה לעזור כלכלית אחר כך. שוב דבר ממדעי הרוח, למשל, לא נכנס בזה.

לגבי רפואה והנדסת תוכנה - ברפואה יש מגמה הפוכה, ממה שקראתי לאחרונה לפחות, מההייטק. הרופאים בארץ הם מבוגרים, ויהיה ויש מחסור שכנראה יותר קשה להשלים ממחסור במהדנסים, כשתכנות זה משהו שמלמדים היום ילדים בני 6. ולמה המקצוע מורכב אני באמת לא מבין. זיהוי מחלה על סמך סימפטומים זו אפליקציית "בינה מלאכותית" שבנו ילדים סביבי כשלמדתי לבגרות במחשיבם, לפני קרוב ל-20 שנה. ניתוחים בצד, זה לא רוב העבודה של רופא ממוצע? אולי היום עוד מוקדם לדבר על זה, אבל רפואת דיאגנוסטיקה זה אחד התחומים הטרוויאלים לדעתי שיעלמו ככל שמדעי המחשב יתפתחו..

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מופע אוננות של ביבי שרק הוכיח שעל שבר שהיה לנו ביד הוא פשוט שם לנו גבס לכל הגוף.
לא יאמן איזה פחדן הבנאדם הזה- בהתחלה פחד מנבואת הזעם של גרוטו וברסימנטוב וסגר את המשק.
כשבעלי ההון איימו בשביתה- קיבלו כסף.
העצמאים הפגינו בירושלים (הפגנה הכי מוצדקת שיש)- התקפל.
בעלי השווקים והקניונים התחילו לעשות רעש- פותחים את המקומות.
כל כך מתסכל אותי שזה ראש הממשלה שלנו ושכל הטיפול שלו בנגיף הזה הוא לפי אינטס.

פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

 

ברור כי נתנו לעצמאיים 80 מיליארד לא ?
800 מיליארד בעצם

אני לא יודע איפה להשקיע את כל הכסף שקבלתי

 

חכה, רק מחר ניתן להגיש בקשה לפעימה השנייה, אני מניח שהאתר שלהם יקרוס רוב היום.

לא מאמין שהם יצליחו להתמודד עם 600,000 בקשות ביום אחד. 

הבטיחו שמעבירים את הכסף תוך 48 שעות,  ואז תוכל להשקיע.

 

הפעימה השלישית ניתן להגיש רק  החל מה 12/5, אבל מותנה בהגשת הדוח של המע"מ למרץ ואפריל 2020.  

פורסם
לפני 38 דקות, asafasraf כתב:

מופע אוננות של ביבי שרק הוכיח שעל שבר שהיה לנו ביד הוא פשוט שם לנו גבס לכל הגוף.
לא יאמן איזה פחדן הבנאדם הזה- בהתחלה פחד מנבואת הזעם של גרוטו וברסימנטוב וסגר את המשק.
כשבעלי ההון איימו בשביתה- קיבלו כסף.
העצמאים הפגינו בירושלים (הפגנה הכי מוצדקת שיש)- התקפל.
בעלי השווקים והקניונים התחילו לעשות רעש- פותחים את המקומות.
כל כך מתסכל אותי שזה ראש הממשלה שלנו ושכל הטיפול שלו בנגיף הזה הוא לפי אינטס.

מסכים עם כל מילה!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 שעה, ChemGuy85 כתב:

 

לא קיבלו כזה הרבה. אני אומר את זה בתור אחד שמטפל במאות אמריקאים ודי מודע למתרחש בארה"ב. אני אפילו לא מדבר על זה שעשרות מיליונים עוד לא ראו סנט בחשבון שלהם. 

 

נכון לעכשיו דאגו בעיקר לתאגידים הגדולים ששאבו כמעט את כל כספי הסיוע. העסקים הקטנים קיבלו פירורים אם בכלל. 

 

 

 

אתה יודע שידידה שלי הייתה חיה המון שנים בארה"ב,

כרגע היא חיה בארץ נשואה קנתה כאן דירה והילדים שלה חיים כאן

היא קיבלה כסף לחשבון "מדונלד טראמפ" ?

 

למה אני צריך להכנס למערכת הזויה, לרשום המון נתונים כדי שיגידו לי שלא מגיע לי שקל ?

כשאני רוצה לשלם מע"מ אני מקיש מייל ות.ז ויכול לשלם

כשאני צריך לקבל כסף אני מזדהה כאילו אני נכנס למערכת צבאית

מה ההבדל בדיוק ?

פורסם
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

מה ההבדל בדיוק ?

שכשאתה משלם המדינה מרוויחה, וכשאתה מבקש כסף היא מפסידה.

לכן יותר חשוב לה לבדוק שהכסף מגיע לך, מאשר לבדוק שהכסף מגיעה לה.

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 43 דקות, David32 כתב:

שכשאתה משלם המדינה מרוויחה, וכשאתה מבקש כסף היא מפסידה.

לכן יותר חשוב לה לבדוק שהכסף מגיע לך, מאשר לבדוק שהכסף מגיעה לה.

 

הת.ז שלי כתוב למדינה בכל מקום

כשאני מקיש ת.ז והם שולחים כסף לבעל החשבון שמקושר לת.ז הזה ומשלם להם מיסים מאותו חשבון כל חודש, הם יודעים שאין כאן שום דרך לעקוץ

 

גם אם חבר שלי נרשם בשמי. הכסף בסוף יגיע אליי לאותו חשבון שממנו אני משלם מיסים

אז למה לסבך ? למה  הכל צריך להיות מורכב כשצריך לתת ?

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Transporter כתב:

 

למה אני צריך להכנס למערכת הזויה, לרשום המון נתונים כדי שיגידו לי שלא מגיע לי שקל ?

כשאני רוצה לשלם מע"מ אני מקיש מייל ות.ז ויכול לשלם

כשאני צריך לקבל כסף אני מזדהה כאילו אני נכנס למערכת צבאית

מה ההבדל בדיוק ?


חביבי, אתה נדבקת בדיבוק שכבר קשה לאיבחון.

גם עובדים שהוצאו לחל"ת נדרשים למלא טופס באתר של משרד התעסוקה וגם למלא טופס באתר של ביטוח לאומי בכדי שידעו שאתה מובטל וזכאי לדמי אבטלה ולאן להעביר את הכסף.

 

למה אתה מצפה בדיוק ? שהמדינה תקיש על מקש ENTER ותזרים 10K שקלים לכול אחד שיש לו חשבון עו"ש כי לאדון TRANSPORTER קשה להרשם באתר ולמלא הצהרה של 10 דקות אבל לכתוב מגילות בפורום במשך שבוע ימים זה כייף ונעים.


 

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • מצחיק 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 5 דקות, מרק10 כתב:


חביבי, אתה נדבקת בדיבוק שכבר קשה לאיבחון.

גם עובדים שהוצאו לחל"ת נדרשים למלא טופס באתר של משרד התעסוקה וגם למלא טופס באתר של ביטוח לאומי בכדי שידעו שאתה מובטל וזכאי לדמי אבטלה ולאן להעביר את הכסף.

 

למה אתה מצפה בדיוק ? שהמדינה תקיש על מקש ENTER ותזרים 10K שקלים לכול אחד שיש לו חשבון עו"ש כי לאדון TRANSPORTER קשה להרשם באתר ולמלא הצהרה של 10 דקות אבל לכתוב מגילות בפורום במשך שבוע ימים זה כייף ונעים.


 

 

 

אני לא יודע מה המדינה יודעת על עובד שכיר

אני יודע שכשאני רוצה לשלם מעמ  אני מקיש 2 פרטים פשוטים ויכול לשלם
המדינה יודעת בדיוק מי שילם, כמה אחוז מס אני אמור לשלם, לאיזה תיק לשייך את זה, איזה חובות יש לי, איזה יתרות יש לי ותוך חודש אני מקבל מכתב  על פערים

תראה איזה יופי ? יודעים הכל. מפתיע נכון ?

 

אז למה אתה מבלבל  לי תמוח ובא לספר לי שכשאותו גוף בדיוק צריך לעשות את הפעולה ההפוךכה במקום 2 פרטים אני צריך להזין המון פרטים אחרים ?

למה אני בכלל צריך להרשם למערכת כשאני כבר קיים בתוכה?

להתחיל לרדוף אחרי הקוד  הזה שפעם עובד פעם לא, מערכת שבקושי זזה

למה האימות הוא לא זהה בדיוק לאימות שעושים כשאני צריך לשלם ?

אין לך תשובה על זה  אז אל תדחוף פה שכירים  כי זה לא מעניין. הטענה היא לא לשכירים אלא למדינה

  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם

שנים אני אומר.

כשרשות המיסים וביטוח לאומי מקבלים כסף - אין טפסים.

כשהם צריכים לשלם, פתאום אתה צריך להמציא חשבון בנק, אישור ניהול חשבון, ת.ז, שם מלא, דרכון.

 

כושל******לכם.

איפה הייתם עד היום ? כשקיבלתם כסף הכל היה בסדר פתאום שצריך לשלם אז צריך להירשם ? טפסים ? אישורים ?

 

יודעים כמה אתה מרוויח.

יודעים כמה הרווחת אתמול. וכמה לפני 7 שנים.

כמה אישתך מרוויחה, אם מרוויחה, אם היא סטודנטית או לא.

יודעים את חשבון הבנק שלך, את הטלפון שלך, אם אתה נשוי או לא וכמה ילדים יש לך.

 

למה צריך להגיש טפסים ולהרשם ?!

  • רעיון טוב! 2
פורסם

במקרה הזה שחר צודק, הפעימה השנייה והשלילית היא טכנית טהורה.

היו יכולים לעשות אותה פשוטה וקלה.

למה היו צריכים לפתח מודול חדש למערכת?

למה צריכים להכריח את כולם להכניס לאיזור האישי ?

פשוט אחרי הגשת דוח מע"מ מרץ-אפריל, 

המחשב החזק הזה של רשות המיסים היה יכול לחשב תוך שנייה וחצי את גובה המענק ולהעביר אותו לעצמאי.

המודול עדיין לא פתוח, לא יודע מה יש שם ומה צריך למלא, אבל כנראה כל פרט שצריך למלא הוא מיותר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

עוד נושא מעצבן

בית ספר לחינוך מיוחד במודיעין עילית נסגר ביום חמישי שעבר לאחר שמורה- שבעלה שהה בבידוד וחש ברע, ביצעה בדיקות ונמצאה חיובית לנגיף •

 

אם בעלה חש ברע והיה בבידוד

למה היא לא מדווחת על זה למנהל שלה ומסרבת להגיע לעבודה?

עד מתי תמשך ההפקרות הזאת ? איך רוצים לעצור את זה?

נותנים להורים למלא דוחות על הילדים, בדיקות, התחייבויות, הצהרות

ובסוף מורה שבעלה נמצא בבידוד מגיעה ללמד ? למה ?

מה כל כך קשה להגדיל ראש ולהגיד לה שבי בבית עד שנדע שאת נקיה ?

 

אולי הגיע הזמן לחדד את הנהלים ?

אולי הגיע הזמן שאנשים יגדילו ראש ויחמירו עם עצמם ועם העובדים שלהם אפילו אם זה לא כתוב בנהלים ?

אני לא רואה את עצמי נותן לעובד להגיע למשרד אם הוא לא מרגיש טוב.

לא מרגיש טוב שב בבית.

 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...