Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי מאזדה 3 2006, החלון האחורי ברכב לא עולה תקופה ארוכה.

לאחרונה, ראיתי מדריך ברשת, שמסביר שרוב התקלות בדגם הזה הם גלגלי שיניים שחוקים.

פירקתי את המנגנון וראיתי שהגלגל שיניים שלם.

יש למישהו כיוונים נוספים להבין,למה החלון לא עולה?

 

בברכה

שמעון

פורסם

הוא לא עולה בכלל? המנוע עושה רעש? אתה מצליח להוריד ולהרים אותו עם היד? 
 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לא עולה בכלל.

לא שומע שום רעש כשמנסה לעלות/להוריד.-כאילו מת.

לא מצליח להרים להוריד עם היד , אבל-לאחר פירוק המנגנון מצליח להרים /להוריד עם היד.

פורסם

אוקיי, אז דבר ראשון התקלה הנפוצה של גג"ש מתפורר עוד לא הגיעה אלייך.
הבעיה שלך במנוע - הוא לא מסתובב.
מכאן יש 2 אופציות, או שהמנוע מקבל מתח ולא מגיב - משמע הלך מנוע, אפשר להחליף רק אותו, אם פירקת את המנגנון את אמור לדעת, תזמין מאיביי מנוע (לא מסין) לפי מק"ט וזהו.
אופציה ב' המנוע לא מקבל מתח:
קח רב מודד (אם אין לך, יש בעודף מ50 במקס סטוק) שים על DC, תנתק את הקונקטור מהמנוע ותמדוד בין הפינים של הקונקטור אם יש 12V כשלוחצים על המפסק בחלון.
אם אין - הייתי מתחיל מתיבת הפיוזים.

*תכלס סדר הפעולות שכתבתי הפוך - תתחיל מלבדוק פיוזים, אחרי זה מתח בקונקטור ואז אפשר גם לנסות לתת מתח ישר למנוע ולראות אם הוא מגיב. אם חשמל זה סינית ואין חבר שמבין בסינית הזאת - קפוץ לחשמלטור עם דלת מפורקת, שיבדוק לך.
לפני כמה שנים חבר בחיפה קנה את כל המנגנון ב150 ש"ח (משופץ).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

תודה רבה לך על התגובה המהירה והברורה.

בדיעבד לא ביצעתי איך שהצעת.

אלא פשוט פירקתי מנגנון תקין ברכב, וחיברתי ועבד.

לכן המשמעות היא שהלך המנגנון.

צריך להזמין חדש , אם אני קונה בארץ זה הפרשי מחירים משמעותי?

פורסם

תבדוק בכמה אתה מוצא באינטרנט, את הידע שלי על המחיר בארץ כתבתי לך למעלה.
אני חושב שאם אתה רוצה מנוע חדש מיצרן טוב - חו"ל זה הכיוון.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני לא יודע להסביר את זה אבל במאזדה 3 2008 זה עבד 

לחיצה ארוכה להרמת החלון במשך בערך 15 שניות ואז שומעים מין נקישה

סוג של פירמוט של המערכת והחלון חזר לעבוד

תנסה..

×
×
  • תוכן חדש...