Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 50 דקות, פאביה כתב:

כמה תצליח להוריד במחיר זה תלוי בכושר מיקוח שלך. תבדוק גם מצב צמיגים, מצבר ובלמים ובמידת הצורך תתעקש על החלפה זה גם שווה ערך לכסף. 

 

בעיקר לגביי צמיגים - הייתי מעדיף להוריד להם מהמחיר ולהתקין צמיגים איכותיים בעצמי.

סביר להניח שלא יתקינו לו צמיגים איכותיים אלא סיניים זולים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לקחתי לצומת ליבי על הצמיגים. תודה.

 

עדכון:
הייתה שגיאה בהכנסת הנתונים למערכת והמחיר לאותה i35 הוא 60 אלף ש"ח ולא 50.

הרכב ירד מהפרק בגלל חריגה בתקציב.

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

טוב, לדעתי "מעיכות בסף" שמופיעות במשמעות נמוכה בבדיקה מטעם, יתגלו במלוא חומרתן בבדיקה שלך.

זה הערך כמעט היחידי בבדיקות האלה שמאפשרות לך לסנן רכבים.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

לא מחייב.
זה יכולה להיות רק מכה לסף ( עשוי פלסטיק ) בירידה לא זהירה מהמדרכה.
אבל בהחלט יכול להיות גם יותר רציני.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה, החכמתי.

 

עדכון:

כנראה אני ארד מהעץ ואכוון יותר לקטגוריית הסופר-מיני.

i35  שנתון 2015-16 עם נתונים טובים ב 45 כנראה לא דרישה הגיונית.

זה כנראה מחיר ל 2014 ואני מרגיש שירדתי יותר מדי בשנתון.

מאזדה 3 יקרה מדי.

פוקוס 2016 נדירה מדי.

 

אני מתחיל לחשוב על כיוון יונדאי i20 או קיה ריו שנת 2016.

ישבתי היום בi20 2019 והופתעתי לטובה מהמרווח האחורי. קראתי שהיא מהכי מרווחת בקטגוריה.

קראתי גם שהיא די עגלה וכנראה זה החיסרון הכי גדול של הרכב( והיחיד?).

הגיר מיושן אבל זה לא אומר שהוא יותר פשוט ואמין?

הבנתי שב 2017 הוא הוחלף לדו מצמדי אבל אני מפחד מהאמינות/עלות הטיפול של זה.

 

מה דעתכם על שני הרכבים האלה בכללי?

מאזדה 2 קטנה מדי.

פאביה עם גיר לא כל כך אמין.

פיג'ו 208 עם שם שכולל "פיג'ו" בתוכו, אז היא נפסלת היא וכל הרכבים שאפילו עמדו איתה ברמזור באותו קו.🙄

 

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

אם אתה לא ממהר בנהיגה שלך ומחפש רכב אמין ופשוט, תקנה i20 מנוע 1.4 וגיר אוטומטי פלנטרי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ממליץ לך על סוזוקי קרוסאובר  2013 -2014

אבל אני חושב שתצטרך להתאמץ קצת לאזור 45-50.

לגביי מגרשים: אני נגד,אפשר למצוא רכבים שמורים וטובים בבעלות פרטית.

אם כבר החלטת ללכת למגרש אז רק מגרש של יבואן מורשה כמו סוזוקי טרייד אין,אוטו סנטר(הונדה),כלמוביל(יונדאי,מיצובישי).

 

בהצלחה.

פורסם (נערך)
בתאריך 14.8.2020 בשעה 22:24, vladclar כתב:

אם אתה לא ממהר בנהיגה שלך ומחפש רכב אמין ופשוט, תקנה i20 מנוע 1.4 וגיר אוטומטי פלנטרי.

 

ישר ולעניין אה? 😀

אני עדיין מחפש.. השוק של i20 מאוד קטן ביחס ל i35.

תגיד, אני יודע שאמרתי שהתייאשתי ממאזדה 3 עקב המחיר היקר, אבל כל פעם שאני רואה אחת אני משנה את דעתי ומתחיל לחפש שוב.

העובדה שה- i20 עגלה גם לא עוזרת..

 

i20 2015 vs mazda3 2014, מה היית ממליץ משני הרכבים האלה? יתרונות/ חסרונות של כל אחד ביחס לשני?

 

בתאריך 14.8.2020 בשעה 23:37, Or Efraty כתב:

ממליץ לך על סוזוקי קרוסאובר  2013 -2014

אבל אני חושב שתצטרך להתאמץ קצת לאזור 45-50.

לגביי מגרשים: אני נגד,אפשר למצוא רכבים שמורים וטובים בבעלות פרטית.

אם כבר החלטת ללכת למגרש אז רק מגרש של יבואן מורשה כמו סוזוקי טרייד אין,אוטו סנטר(הונדה),כלמוביל(יונדאי,מיצובישי).

 

בהצלחה.

 

תודה אבל הרכב הזה כל כך מכוער שאני מוכן לפסול אותו רק על זה 😕

אני מחפש במקביל ביד 2 גם אבל  באיזור איפה שאני גר( צפון) אין כל כך הרבה אפשרויות.

עריכה אחרונה על ידי BiG_BuG2

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

בין מאזדה 3 מודל 2014 ליונדאי i20 מודל 2015 הייתי מעדיף מאזדה.
אבל אני מניח שמדובר במאזדה עם מנוע 1.5 יוצאת ליסינג ולא 2.0,
ככה שאין יותר מדי לצפות לביצועים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה.

אכן הרוב הגדול של המאזדות שאני מוצא זה רכבים יוצאי ליסינג לצערי..

מקווה ליפול על משהו שמור בשבועיים הקרובים.

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

×
×
  • תוכן חדש...