Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקציב 40k, האם לחפש רכב או נתונים?


BiG_BuG2
שימו לב! השרשור הזה בן 1334 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

 

אני יודע שזה נהוג בתקציב יותר נמוך.

אבל, עם תקציב של 40 אש"ח, האם נכון לחפש את הרכב עם הנתונים הכי טובים במקום דגם ספציפי?

 

אסביר;

אחרי שהפיג'ו 308 2009 תיצבע בכחול ותיזרק לים,

אני מחפש רכב לאישתי(+ שתי תינוקות), היא לא נעולה על דגם מסוים, מבחינתה הקריטריונים הם:

1) שיראה סבבה כזה.

2) לא מרגיש כמו מונית(= לא בצבע לבן)

 

מצד שני, מבחינתי, יש קריטריונים יותר ספיציפיים, מסודרים לפי חשיבות:

1) לא צרפתי ( סליחה..)

2) אוטומטי

3)אמינות מצוינת

4) לא ג'יפון, לא מיני

5) בלי עבר ליסינג

6) בלי תאונות שילדה/ קצה שילדה

7)נסע 100 אלף ק"מ או פחות, יד שלישית או פחות.

8.) 2013 ומעלה

9) מפנים, ירגיש שדרוג מהותי מהרכב הקיים.

10) לא ורוד.

 

אני מהצפון, אם אני אחפש רכב לפי קריטריונים אלה ביד 2,(למשל מאזדה 6, יונדאי i30, פולקסווגן פאסאט, סקודה סופרב וכו'), בסביבות שנה 2013 (+-1),

אז אני מוצא 0-3 תוצאות רלוונטיות בטווח נסיעה של חצי שעה ממני(כמעט תמיד קרוב לאפס תוצאות מאשר 3..)

 

אין לי כוח כל יום ללכת לחפש, לנסוע, ולבדוק רכב אחד כל יום עד שאני מוצא משהו רלוונטי.

מעדיף מגרשי רכב גדולים ו(איכשהו) אמינים.

 

האם זה בסדר ללכת למגרש עם "ראש פתוח", להגיד לסוחר מה הדרישות, ולראות מה הרכב הכי טוב שעונה עליהם?

סבב כזה על 3-4 המגרשים הכי גדולים באיזור ואז לבחור את הרכב הכי טוב מביניהם.

 

מה אתם חושבים? האם זה נשמע לכם מטומטם? 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי BiG_BuG2

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תלך לסתם מגרש אם אינך מבין גדול בבדיקת הרכבים.
יש מגרשים של טרייד אין רשמי מטעם כל מיני יבואנים ( אוטו סנטר, טרייד מוביל, כלמוביל טרייד אין, קרסו טרייד אין, לובינסקי טרייד אין, אוטודיל ).
ולא הייתי קופץ ישר לרכבי מנהלים כמו פאסאט/ סופרב.
יש גם רכבים מהקבוצה הזאת שכן הייתי לוקח בחשבון ( טויוטה אוונסיס, מאזדה 6, סובארו B4 ).
אבל יש גם רכבים משפחתיים שיכולים להתאים ( קיה פורטה, יונדאי i30/i35, מיצובישי לנסר/ ספורטבק ). רכישת רכב משומש זאת התעסקות - אין מה לעשות, במיוחד כאשר יש רף דרישות כמו שלך.

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, vladclar כתב:

יש מגרשים של טרייד אין רשמי מטעם כל מיני יבואנים ( אוטו סנטר, טרייד מוביל, כלמוביל טרייד אין, קרסו טרייד אין, לובינסקי טרייד אין, אוטודיל ).

זה מה שהתכוונתי ב"מגרשי רכב גדולים ו(איכשהו) אמינים", אבל תודה על הרשימה הספיצית! לא ידעתי על כולם.

(יש עוד? 🤔)

לפני 13 דקות, vladclar כתב:

לא הייתי קופץ ישר לרכבי מנהלים כמו פאסאט/ סופרב.

יילקח בחשבון.

לפני 13 דקות, vladclar כתב:

רכישת רכב משומש זאת התעסקות - אין מה לעשות, במיוחד כאשר יש רף דרישות כמו שלך.

האם אתה חושב שהדרישות שלי מוגזמות ולא ריאליות ביחס לתקציב ולזמן החיפושים שהקציתי?
תקציב: 40K. (גמיש 10% למעלה אם תהיה מציאה)

זמן חיפוש: 4-5 ימים (לא רצופים, כמובן, מעריך שייפרסו על חודש ימים) מרוכזים שבהם נבקר באחד-שני מגרשי רכב כל פעם. 

עריכה אחרונה על ידי BiG_BuG2

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, הדרישות לא מוגזמות ( אולי הקילומטראז' קצת מקשה , אם רכב מצב טוב ועבר טיפולים בזמן, תשקול גם קצת יותר ).
פשוט יש רכבים טובים על הנייר אבל לא ראויים בפועל . את זה מגלים כאשר מגיעים עד למוכר ורואים את הרכב. לכן למצוא רכב טוב בתקציב שלך לוקח זמן. תיקח את זה בתור פרוייקט רציני.
אפשר לגשת למגרשי חברות ליסינג גדולות ( אלדן, למשל כי הם מטפלים בחלק גדול מהרכבים במוסכי יבואן ). אבל אני פחות מתלהב מרכבי ליסינג, וגם לרוב הם מחזיקים מלאי רכבים בני 3 אחרי סיום תקופת החכר. לכן לא יהיה לך מספיק מבחר בתקציב שלך. ואם כן - אלה יהיו רכבים עייפים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהרכיון ללכת למגרשי חברות ליסינג גדולות מתנגש עם דרישה מספר 5 - בלי עבר ליסינג
הרעיון של טרייד-אין יותר מתאים לדרישות

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בטרייד אין יכולים להיות רכבים עם עבר ליסינגי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז מעדכן.

אחרי סבב ראשוני בכמה מגרשים גדולים, המציאה היחידה שמצאתי היא ג'טה.

2013

1.2 טורבו, dsg7

70 אלף ק"מ

יד 2

פרטית

מחיר מבוקש 49-45 אלף.( לפני/ אחרי מיקוח ראשוני)

 

על פניו, נראים נתונים טובים.

 

אני עכשיו בודק חוות דעת על אמינות המנוע והגיר שכפי שקראתי עד עכשיו, לא נמצאים בצד הנכון של הסקאלה.

 

אני מתלבט מאוד מה לעשות עכשיו.

 

אמינות מאוד חשובה לי, אבל אני לא יודע אם זה חכם לוותר על נתונים כאלה וכמה נדיר/שכיח שאמצא משהו דומה אם אעשה עוד סבב או שניים עוד שבועיים.

 

מה דעתכם? 

עריכה אחרונה על ידי BiG_BuG2

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי כמה שאלות:
האם הוחלפו בעבר ברכב הזה מצמדים בגיר או/ ומוח הגיר ( מכטרוניק )?
2. האם בתיעוד הטיפולים היו תלונות על צריכת שמן מופרזת?

3.האם יש קבלות מהטיפולים, ולא הזניחו את העניין הזה?
4. מה אחוז הנסיעות שלך מחוץ לעיר?

בעקרון, למרות הקילומטראז' הנמוך, לרכב הזה יש פוטנציאל לתקלות לא זולות, גם בגיר וגם במנוע.
השילוב הזה TSI+DSG7 ברכב מ 2013 לא נחשב למתכון טוב לאמינות גבוהה.
שלא תבין לא נכון - זה רכב איכותי מאוד, גם מרגיש נמרץ ( למרות נפח המנוע ) וגם חסכוני.
אם רוב מוחלט של הנסיעות בכבישים פתוחים, כנראה יהיו פחות צרות, בעיקר מכיוון הגיר.
אם תחליט לקנות, תהיה מודע לאפשרות של השקעה לא קטנה ( אולי כן, אולי לא ).
אבל אם אתה בקטע של לקנות רכב עד כמה שאפשר בראש שקט, עדיף מכונית אטמוספרית + גיר אוטומטי פלנטרי, אפילו עם קילומטראז כפול מהג'טה הזאת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עצה שלי - לא לקנות בלחץ של זמן. 

במקביל לחיפוש במגרשים תהיה ערני כל הזמן ליד2 תמיד יש מציאות קרובות אליך. 

הייתי שוקל גם סוזוקי sx4 2014 יכולה להיכנס בתקציב שלכם. 

 

סוזוקי SX4 שנת 2012 
יונדאי I20 ידנית שנת 2017 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שלא עדכנתי.

עצם העובדה שאני צריך לשאול על החלפות גיר\ מוח גיר קודמות מראה כמה פוטנציול בעיות יש לסוג הרכב הזה.
כבר קראתי הרבה אהזרות והמלצות-נגד על ה DSG7 הזה. נראה לי אני יורד מהרכב.

 

וכן, אני מנסה לא לקנות בלחץ של זמן.

כבר התחלתי להפנים שזה יקח לי קצת מעבר לזמן שהקציתי.

 

תודבה רבה, אמשיך לעדכן.

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אחרי עוד סבב, עוד שלושה מועמדים.

1)יונדאי i35 SUPREME

01/2015

יד 2

80,000 ק"מ

פרטי

בדיקה מצורפת

2) יונדאי i25 INSPIRE

2016

80,000 ק"מ

פרטי

אין עוד נתונים בינתיים, רק למחר

3)פורד פוקוס 

2017

מנוע 1.5 ליטר

65,000 ק"מ

ליסינג

אין עוד נתונים בינתיים, רק למחר

 

כולם עם הצעה ראשונית של 50 אלף ש"ח.

 

מה אתם חושבים על שלושת הרכבים?

האם המחיר מתאים?

כמה אפשר להוריד מהמחיר אם החלטתי להתקדם עם אחד מהרכבים?

 

בקשר לתוצאות הבדיקה של הרכב הראשון, האם זה נחשב לתוצאה טובה? מה זה ה"רעש איבזרי מנוע"?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_20200812_205848.jpg

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי תרד מi25, במיוחד כשבתקציב שלך נכנס i35. הבדל די גדול מבחינת נוחות נסיעה. יצא לי לנסוע באיי25 2017-18, אומנם 1.4 (לא כתבת איזה נפח מנוע) ולא 1.6, אבל הרכב הרגיש עצלן, וגם מבחינת נוחות נסיעה לא כזה התלהבתי. 

 

אאל"ט גם לפוקוס יש בעיות גיר, אבל לא ארחיב כי אני לא בטוח בעצמי ולא רוצה להטעות.

 

מה לגבי אחותה של הi35 - הקיה פורטה? נכנסת בתקציב?

אולי גם מאזדה 3 הצורה החדשה (2014+) תיכנס לתקציב, מצד שני יש לה שוק די חזק ככה שאם תמצא אחת שמורה בשוק בפרטי.. או שהמוכר יבקש הרבה או שהאוטו לא יעמוד בדרישות שלך (קמ/ליסינג וכו').

Ford Fiesta 2014 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר בפוקוס מ 2016 הוחלף מרובוטי לאוטומטי, לכן מה שרשמת לא עדכני ולא רלוונטי לפוקוס 2017.
פורד יותר חזקה ודינמית, יונדאי i35 יותר נוחה, מרווחת וסולידית.
העדפה שלך זאת שקובעת.
אני הייתי בוחר ב i35, זאת שרשמת נשמעת בסדר גמור. רק לא ברור של מי הבדיקה? של המגרש? זאת בדיקה טובה מדי.
בדיקה של המוכר לא מספיקה. צריך לבדוק את הרכב כמו שצריך.
רעש אביזרי מנוע זה כסת"ח קבוע של המכון, אם תיקח את את הרכב לבדיקה נוספת, אל תיבהל - יהיו עוד איקסים בסעיפים אחרים - לא לכל דבר צריך להתייחס. אם אינך מבין משמעויות של מה שיירשם בבדיקה, צרף אותה כאן.






  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, iEminem כתב:

לדעתי תרד מi25, במיוחד כשבתקציב שלך נכנס i35. הבדל די גדול מבחינת נוחות נסיעה. יצא לי לנסוע באיי25 2017-18, אומנם 1.4 (לא כתבת איזה נפח מנוע) ולא 1.6, אבל הרכב הרגיש עצלן, וגם מבחינת נוחות נסיעה לא כזה התלהבתי. 

 

אאל"ט גם לפוקוס יש בעיות גיר, אבל לא ארחיב כי אני לא בטוח בעצמי ולא רוצה להטעות.

 

מה לגבי אחותה של הi35 - הקיה פורטה? נכנסת בתקציב?

אולי גם מאזדה 3 הצורה החדשה (2014+) תיכנס לתקציב, מצד שני יש לה שוק די חזק ככה שאם תמצא אחת שמורה בשוק בפרטי.. או שהמוכר יבקש הרבה או שהאוטו לא יעמוד בדרישות שלך (קמ/ליסינג וכו').

אכן כנראה אין כל כך היגיון ב i25 כשבאותו סכום אפשר להביא את האחות הגדולה.

 

בקשר לפוקוס זה הדגם החדש שאמור להיות אמין יותר כמו שהזכיר vladcar.

קיה פורטה לא מצאתי משהו מעניין, אבל גם לא פוסל.

מאזדה 3 מאוד קשה למצוא אחת שמורה כמו שהתרשמתי, ונכון השמורות מעל לתקציב.

תודה

לפני 34 דקות, vladclar כתב:

הגיר בפוקוס מ 2016 הוחלף מרובוטי לאוטומטי, לכן מה שרשמת לא עדכני ולא רלוונטי לפוקוס 2017.
פורד יותר חזקה ודינמית, יונדאי i35 יותר נוחה, מרווחת וסולידית.
העדפה שלך זאת שקובעת.
אני הייתי בוחר ב i35, זאת שרשמת נשמעת בסדר גמור. רק לא ברור של מי הבדיקה? של המגרש? זאת בדיקה טובה מדי.
בדיקה של המוכר לא מספיקה. צריך לבדוק את הרכב כמו שצריך.
רעש אביזרי מנוע זה כסת"ח קבוע של המכון, אם תיקח את את הרכב לבדיקה נוספת, אל תיבהל - יהיו עוד איקסים בסעיפים אחרים - לא לכל דבר צריך להתייחס. אם אינך מבין משמעויות של מה שיירשם בבדיקה, צרף אותה כאן.





 

 

הבדיקה של היונדאי היא של המגרש אצל טכנו טסט חיפה, אם אמשיך עם הרכב אכן אעשה עוד בדיקה עצמאית.

על פניו היונדאי נשמעת עסקה טובה יותר אבל אני הצורה של הפוקוס מאוד קורצת לי(למרות שהיא שחורה ואני יודע שזה כאב ראש אחד גדול..)

אני אמשיך לחשוב על זה.

אתה עוזר לי מתחילת השרשור ואני מאוד מעריך את זה.

תודה רבה!

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

i35 רכב נוח, אמין ומרווח. 

קח לבדיקה שלך ואל תוותר על זה. 

כמה תצליח להוריד במחיר זה תלוי בכושר מיקוח שלך. תבדוק גם מצב צמיגים, מצבר ובלמים ובמידת הצורך תתעקש על החלפה זה גם שווה ערך לכסף. 

אפשר גם לנסות להוציא טיפול ראשון על חשבונם. 

כמו שציינו מעליי הפורטה זה בעיקרון אותו רכב רק במחיר יותר נוח חפש גם אחת כזאת שמורה. 

בהצלחה. 

 

סוזוקי SX4 שנת 2012 
יונדאי I20 ידנית שנת 2017 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1334 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...