Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 52 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

הם אינסטלטורים? 

לא, חושב שהיינו צריכים אותם כדי לאתר את המקור של הנזילה.

הם היו אנשים מאוד נחמדים ביומיום. 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, ChemGuy85 כתב:

לא, אבל הם סירבו לעזור כי הם זבל של אנשים השבת זה רק תירוץ. 

תגובה מגעילה, אתה בכלל לא מכיר את האנשים.

 

לשכנים מעלינו (הבעל חרדי והאישה לא), הייתה הצפה ביום שבת בגלל השכן מעליהם שזורק מגבונים לאסלה,

האישה דפקה לנו בדלת וביקשה עזרה וכשעלינו לדירה שלהם ראינו אותה גורפת את המים ובוכה בעוד הבעל רץ לבית הכנסת לשאול את הרב אם הוא יכול לפתוח את הניקוז ולסדר את הסתימה של המגבונים.

 

הם חיים ביחד ומסתדרים ביניהם, אז למה שאנחנו לא נסתדר איתם?   

 

אני אישית מגדיר את עצמי מסורתי, עושה קידוש בשישי וחגים, 

מעולם לא מדליק אש בשבת ומשתדל גם לא לסוע ברכב.

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid
  • אהבתי 1

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

משימה קשה לזהות ציניות...

או שזה לא היה בציניות?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, Mr.Hybrid כתב:

תגובה מגעילה, אתה בכלל לא מכיר את האנשים.

 

לשכנים מעלינו (הבעל חרדי והאישה לא), הייתה הצפה ביום שבת בגלל השכן מעליהם שזורק מגבונים לאסלה,

האישה דפקה לנו בדלת וביקשה עזרה וכשעלינו לדירה שלהם ראינו אותה גורפת את המים ובוכה בעוד הבעל רץ לבית הכנסת לשאול את הרב אם הוא יכול לפתוח את הניקוז ולסדר את הסתימה של המגבונים.

 

😂

🤣😆 😅

 

לפתוח ניקוז ולעזור לאשתו לגרוף את המים אסור, אבל לרוץ לבית כנסת בשביל להתייעץ עם הרב מותר. 

 

בקיצור מזל שיש לנו הייטק. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

בעית קבלת האחר וכיבוד המנהגים של אחר משותפת לכולם, גם לדתיים וגם ללא דתיים.
אחת הסיבות לקושי בדו קיום בין מגזרים שונים ( כנראה הסיבה העיקרית ).
אפילו לא צריך חיים אמיתיים - מספיק השרשור הזה.

אני בא לסופר - יושבת קופאית דתיה שלא מוכנה לקחת מהיד שלי כרטיס אשראי ( מבקשת ממי להניח אותו על דלפק ).
קופאית שניה ערביה - לא מוכנה להעביר בקופה בקבוק יין - מבקשת ממני להעביר ( שלא תיגע באלכוהול ).
שאתחיל לצחוק על כולם?
אגיד שזה תירוץ לא לעשות את העבודה כמו שצריך?

  • אהבתי 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 17 דקות, Mr.Hybrid כתב:

האישה דפקה לנו בדלת וביקשה עזרה וכשעלינו לדירה שלהם ראינו אותה גורפת את המים ובוכה בעוד הבעל רץ לבית הכנסת לשאול את הרב אם הוא יכול לפתוח את הניקוז ולסדר את הסתימה של המגבונים.

אני מקווה שהמין האנושי יוכל להגיע ליום שבו יסתכלו אחורה על הדת ויצחקו עלינו שחווינו אותה

לפני 4 דקות, vladclar כתב:

אני בא לסופר - יושבת קופאית דתיה שלא מוכנה לקחת מהיד שלי כרטיס אשראי ( מבקשת ממי להניח אותו על דלפק ).
קופאית שניה ערביה - לא מוכנה להעביר בקופה בקבוק יין - מבקשת ממני להעביר ( שלא תיגע באלכוהול ).

"את לא נוגעת בי את נוגעת בפלסטיק"
"את לא נוגעת באלכוהול את נוגעת בזכוכית"
גם הלקוח יכול להיות מגוחך באותה מידה
אתה לא באת אליהן הביתה בשביל לעשות תחרות הורדת ידיים או לשתות כמה צ'ייסרים, הן נותנות לך שירות ובמסגרת התפקיד צריך לגעת (ה' ישמור) באיזו יד מזדמנת וכמה בקבוקי אלכוהול. 

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 2
  • רעיון טוב! 1

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, vladclar כתב:

בעית קבלת האחר וכיבוד המנהגים של אחר משותפת לכולם, גם לדתיים וגם ללא דתיים.
אחת הסיבות לקושי בדו קיום בין מגזרים שונים ( כנראה הסיבה העיקרית ).
אפילו לא צריך חיים אמיתיים - מספיק השרשור הזה.

אני בא לסופר - יושבת קופאית דתיה שלא מוכנה לקחת מהיד שלי כרטיס אשראי ( מבקשת ממי להניח אותו על דלפק ).
קופאית שניה ערביה - לא מוכנה להעביר בקופה בקבוק יין - מבקשת ממני להעביר ( שלא תיגע באלכוהול ).
שאתחיל לצחוק על כולם?
אגיד שזה תירוץ לא לעשות את העבודה כמו שצריך?

 

כן, לצחוק עליה חזק מאוד. מעניין שכל הפשרות האלה תמיד צריכות לבוא מהכיון שלנו ולא מהכיון שלהם, אבל זה לא ה-issue כרגע. למה מה יקרה אם היא תיגע בטעות ב-0.5 מ"מ מהעור שלך? תרוץ יחד איתך לשירותים? תבקש שתזמין דחוף חדר במלון? אין לי בעיה עם קבלת האחר וכיבוד מנהגים, אבל אלה לא מנהגים אלא דקויות שהומצאו על ידי מנהיגים דתיים במטרה למנוע מהקהילה שלהם להשתלב בכלל החברה. 

לפני 9 דקות, yotams4 כתב:

אתה לא באת אליהן הביתה בשביל לעשות תחרות הורדת ידיים או לשתות כמה צ'ייסרים, הן נותנות לך שירות ובמסגרת התפקיד צריך לגעת (ה' ישמור) באיזו יד מזדמנת וכמה בקבוקי אלכוהול. 

 

אבל אז הן חלילה יכולות להבין שיש להן עוד אופציות בחיים חוץ מהכלא המדומה שבנו להן בראש מגיל 0. ובכלל החלום הרטוב של כל מנהיג דתי זה שאותה בחורה תהיה מובטלת ותלויה בו לפרנסה ככה יותר קל לשלוט באנשים. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון גרוע 1
פורסם

איזו פשרה כבר עשית?
הנחת כרטיס על דלפק?
אני מבין שכל דבר שקשור לדת מדליק אצל כמה אנשים כאן נורה אדומה בגודל יריעת בד של מטאדור וצריך לתקוף.
באמת שלא כל דבר צריך לתקוף/ לצחוק/ לעשות דווקא. גם לא לשים מכשול בפני עיוור ( זה בדיוק ההגדרה לבקש מאדם דתי, ועוד יותר מחוזר בתשובה, פעולות בשבת המנוגדות לאמונה שלו ).
ושלא יהיו ספקות - אני לא דתי, ויש הרבה תופעות שאני נגדן ( כאשר אין קשר לאנשים דתיים שגם ככה לא נוסעים בשבת או לא קונים בשבת בקניונים ).

  • אהבתי 4
  • מעניין 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש לך בעית אמונה להניח כרטיס על הדלפק ? היד שלך תיעלב מזה שלא מוכנים לגעת בה?
או שאתה דווקא לא מסכים?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

אני לא מוכן לשתף פעולה עם הטמטום שהחדירו למוח שלה מגיל 0. למה באירופה אין בעיה לקחת כרטיס אשראי מהיד שלי? ובארה"ב? ובסין? אני חותם לך שאם תלך לחנות של יהודים בברוקלין לא תהיה להם בעיה לקחת כרטיס אשראי מהיד שלך. 

 

זה לא קשור לדת, מנהגים ויהדות. כל המכשולים הקטנים והסופר מתסכלים האלה הומצאו על ידי מנהיגים דתיים בשביל לוודא שהיא תמשיך לחיות בקוביה הזאת שלהם. לא מבין איך אתם לא רואים את זה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 2
פורסם
לפני 12 שעות, vladclar כתב:

אתה למעשה דורש מהם משהו שאין ביכולתם לעשות, בגלל מי שהם. אז כן - צריך להבין זאת . לכבד או לא - זה כבר עניין שלך (או שלי).

 

להבין במובן של להסביר אני יכול. לכבד? לא.

 

בהמשך למה שגם כתבת בבוקר, אני חושב שבכל עניין ההכלה וקבלת האחר, כמעט תמיד אפשר להעביר גבול שמצד אחד שלו נמצאות נורמות שונות שמישהו אולי כן חי אותן ומישהו אחר לא, והמצד השני נורמות שמייצרות פגיעה או אפליה של אחרים או נטל עליהם.

 

תראה שגם אתה כתבת "הם לא יכולים". זה לא שיש לי משהו אמיתי לעשות עם ה-"לא יכולים" הזה, שפעם אחת תופס אותך עם הצפה בדירה, פעם אחת מייצר לך עוד תורנות בסופש בעבודה, משאיר אותך בלי אוטובוס בשבתות או כופה על עסקים לשלם פרוטקשן לרבנות. אבל לשחק במשחק המזויף הזה של הכאילו כבוד הדדי אני לא מוכן. יותר מזה, לכל ה"לא יכולים" הזה, יש השפעות הרבה יתר גרועות וארוכות טווח על כולנו מאיזה הצפה קטנה בבית שבסוף מטפלים בה.

 

בשרשור ליד יש תמונה של אלפי חבר'ה כאלו חוגגים בחתונת קורונה. זה לא סוד, וכתבתי את זה גם שם, שהמחלה הזו היא מחלה סקטוריאלית והיא היתה כזו כבר מהגל הראשון. וזה מגיע מאותו המקום בדיוק.

 

  • רעיון גרוע 2
  • רעיון טוב! 2
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

נכון, אין לך מה לעשות נגד ה "לא יכולים". אלה העובדות. אתה מודע לזה, יודע מי השכנים שלך. מכאן אפשר לפתוח מלחמה קטנה עם השכנים / לעשות להם דווקא/ לנתק מגע , או מראש לא להכנס לפינות האלה.
מה שאתה יכול לעשות נגד השפעות אחרות שלהם על החיים שלך - להצביע לפיד / ליברמן ולקוות שיהיו מספיק מנדטים כדי להרכיב ממשלה שתגביל את הכוח שלהם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 23 דקות, יבגניפ כתב:

להבין במובן של להסביר אני יכול. לכבד? לא.

 

בהמשך למה שגם כתבת בבוקר, אני חושב שבכל עניין ההכלה וקבלת האחר, כמעט תמיד אפשר להעביר גבול שמצד אחד שלו נמצאות נורמות שונות שמישהו אולי כן חי אותן ומישהו אחר לא, והמצד השני נורמות שמייצרות פגיעה או אפליה של אחרים או נטל עליהם.

 

תראה שגם אתה כתבת "הם לא יכולים". זה לא שיש לי משהו אמיתי לעשות עם ה-"לא יכולים" הזה, שפעם אחת תופס אותך עם הצפה בדירה, פעם אחת מייצר לך עוד תורנות בסופש בעבודה, משאיר אותך בלי אוטובוס בשבתות או כופה על עסקים לשלם פרוטקשן לרבנות. אבל לשחק במשחק המזויף הזה של הכאילו כבוד הדדי אני לא מוכן. יותר מזה, לכל ה"לא יכולים" הזה, יש השפעות הרבה יתר גרועות וארוכות טווח על כולנו מאיזה הצפה קטנה בבית שבסוף מטפלים בה.

 

בשרשור ליד יש תמונה של אלפי חבר'ה כאלו חוגגים בחתונת קורונה. זה לא סוד, וכתבתי את זה גם שם, שהמחלה הזו היא מחלה סקטוריאלית והיא היתה כזו כבר מהגל הראשון. וזה מגיע מאותו המקום בדיוק.

 

זה כיף  שהנאור בעיניו מודה שהוא לא מסוגל לכבד את האחר, אלא אם כן האחר חושב כמוהו. אתה יודע למה? כי זה מראה שאתה "סתם" אגואיסט. בניגוד אליי שאת ההגבלות שלי אני שם גם על עצמי. ושסתם אגואיסט מתלונן עליי אני עונה לו כדרכו "כי בא לי".

 

עם כל זה יש לי הצעה בשבילך (חוץ מלהצביע לליברמן) 

תחשוב שאנחנו חולי נפש סבבה? עכשיו תרגיש מהזן הנעלה והשלם שמתחשב בנכים זה אולי יעשה לך טוב.

 

ועכשיו ברצינות "אנחנו לא יכולים" לעבור על ההלכה. גם אם זה מרגיז אותך וגם אם זה יגרום לי להפסד כספי אדיר אני לא אעבור על ההלכה! מי שדתי באמת, עם מודעות לחיים שלו. לא יכול "להגמיש" את הדת לצרכי נחמדות או מניעת הפסד. זה בסיסי..

 

אני מגחך על אלו שפועלים חצי קלאץ, בשביל למצוא חן בשכמותך הם מגמישים את ההלכה. אז בחייאת תעברו צד וזהו.

 

וכן דת היא טוטאלית! (ועם כל זה אני חושב שכולם כאן היו שמחים בשכנים כמוני)

 

עריכה אחרונה על ידי yd b-4
  • רעיון טוב! 2
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...