Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחחפש כרגע ג׳אנטים שחורים, אבל מצאתי כסופים שקולעים בול לטעם שלי וחשבתי לצבוע אותם.

אז מלבד צביעה בתנור שזו השקעה גדולה ויקרה מאוס, האם ישנה עוד דרך לצבוע ג׳אנטים בדרך כזו שהצבע יחזיק לאורך זמן? (לפחות שנה ללא קילופים).

פורסם

בוקר טוב

תנסה אצל צבעי רכב,

גם להם זאת חתיכת עבודה לא קלה,

ניקוי חול , או הסרת הצבע בשיוף,

צביעת צבע בסיס,

צביעת צבע מתאים  בכמה שכבות,

צביעת לכה,

גם שם זה לא יהיה זול.

פעם היה את הצבע פלסידיפ בתרסיסים,

אבל כמובן גם הוא יקר להחריד,

ויורד בגירוד עם ציפורן.

אם זה ג'נט סיני , חבל על ההשקעה מראש. 

פורסם

ג׳אנט מקורי, פלסטידיפ לא בא החשבון כי הוא מתקלף ברגע, אני כיוונתי אולי לספריי צבע עמיד בחום, יתפוס או יירד מהר?

פורסם

השיוף הוא חלק מתהליך ההכנה ונעשה כדי לייצר משטח אחיד ובסיס טוב לצביעה שתיעשה לאחר מכן. 

כן, הוא שורט ומוריד את הצבע הנוכחי אבל זה לא משנה כי אתה גם ככה צובע מעליו את הצבע הרצוי שלך.

פורסם

במידה ועשיתי את התהליך בצורה נכונה והשתמשתי באמת בצבעים עמידים כמו שהקאו כאן במדריכים, שמתי שכבות לכה וכו..

זה צבע שישאר ולא יתקלף אלא אם הג׳אנט ישתפשף במשהו? ז״א הצבע יהיה כמו צביעה שמגיעה מחברה?

×
×
  • תוכן חדש...