Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיץ פטל

גולף 8 מפשלת במבחן דינמי

Recommended Posts

לפני 39 דקות, מיץ פטל כתב:

תגיד לקנות גולף זו הגרלה? אני בתור לקוח סומך עליהם.

 

בזכות המבחן הזה - מרצדס יצאה לשינויים מפליגים בדור ראשון של A.

 

במצב הנוכחי שום דשבורד רך לא ישכנע אותי.

 

נשמע שאתה מאוד חושש מהעניין, יהיה בסדר, לא יחייבו אותך לקנות גולף.

 

אם המבחן הזה נחשב רציני ומרצדס עשו שינויים בעקבותיו והוא יעשה מספיק אימפקט, אני מניח ש-VW יעשו את השינויים הנדרשים.

 

אבל לעשות מבחן לרכב על צמיגים שהם יודעים מניסיון העבר שהם לא טובים וגורמים לתוצאה נמוכה, זה לא כל כך משליך על הרכב. כלומר התוצאה הזאת של 69 במקום 77 לא כזאת מרגשת. אותי.

אם צמיג אחר יעלה את זה ל-75? מה אז?

 

עריכה:

התחלתי להסתכל קצת על מבחנים פה - 

אולי מובילות הקטגוריה עושות את זה ב-77. אבל יש המון רכבים שעושים את זה בטווח של ה-70-77.

אז אני חושב שהנתון של הגולף ממש לא כזה גרוע.

הסדרה 3 שנחשבת לאמת מידה בתחום עם הנעה כפולה עשתה זה ב-78.

במוו סדרה 1 ב-73.

 

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
  • מעניין 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, farkash7 כתב:


יכול להיות שאתה רחוק מאוד מהמציאות...
מה שבטוח שמספיקה פעם אחת שלא תצליח להתחמק, לא צריך יותר מזה.

 

ברור שפעם אחת שלא מצליחים להתחמק תהיה רעה. אבל כשאתה קונה רכב אתה מחפש שימושיות. זה לא שהם קונים עגלה וסוס מבחינת בטיחות  אלא רכב עם מערכות בטיחות, הרבה כריות אוויר, ציון טוב במבחני התנגשות ומה לא. אז עם 8 קמ"ש פחות בדימניות - אתה באמת חושב שבסיטואציה שלא אמורה לקרות - על זה יפסלו את הרכב?

 

אגב {לא אישי אליך} , לא בתור שוטר או אור ירוק, אישית אני חושב שנהג שמוצא את עצמו בסיטואציה כמו בסרטו יותר מפעם אחת ב 10 שנים מצבו רע מאוד. רצוי שיקח שיעורי נהיגה וילמד איפה לשים את העיניים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מתי כבר תבינו שזה מבחן לכיול מערכת ה-ESP ולא ליכולות הדינמיות ללא המערכת? אמנם שיש קשר בין הדברים אבל עם כיול אגרסיבי אפשר להשיג יופי של דברים גם ברכבים עם יכולות דינמיות נמוכות, כגון C5 איירקרוס. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 11 דקות, Nakamichi כתב:

 

נשמע שאתה מאוד חושש מהעניין, יהיה בסדר, לא יחייבו אותך לקנות גולף.

 

אם המבחן הזה נחשב רציני ומרצדס עשו שינויים בעקבותיו והוא יעשה מספיק אימפקט, אני מניח ש-VW יעשו את השינויים הנדרשים.

 

אבל לעשות מבחן לרכב על צמיגים שהם יודעים מניסיון העבר שהם לא טובים וגורמים לתוצאה נמוכה, זה לא כל כך משליך על הרכב. כלומר התוצאה הזאת של 69 במקום 77 לא כזאת מרגשת. אותי.

אם צמיג אחר יעלה את זה ל-75? מה אז?

 

עריכה:

התחלתי להסתכל קצת על מבחנים פה - 

אולי מובילות הקטגוריה עושות את זה ב-77. אבל יש המון רכבים שעושים את זה בטווח של ה-70-77.

אז אני חושב שהנתון של הגולף ממש לא כזה גרוע.

הסדרה 3 שנחשבת לאמת מידה בתחום עם הנעה כפולה עשתה זה ב-78.

תבדוק מתחרות רלוונטיות. תראה איך פוקוס, 308 ומגאן מתנהגות.

גולף תמיד מכוונת גבוה והמחיר כולל פרמיה על "איכות".

גולף תמיד "טובה בהכל". פה הצ'ק לא נפרע.

 

אצלי איכויות ניהוג הם במקום הראשון. ולא עבורי, אלא לאשתי או לילדים לא הייתי קונה רכב עם התנהגות כזו. 

הם חיפפו בבחירת צמיגים - אבל הקפידו על נראות (מידה רחבה וחתך נמוך). ואלו דברים שאני שונא. נוצות טווס.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, shellcase כתב:

לפי איך שזה נראה - לצמיגים (כרגיל) יש פה תפקיד מכריע, אבל גם לכיול המתלים שנראה שבמאבק על נוחות לא מצליחים לתמוך במשקל ולשכך את העברת המשקל החריפה בצורה פרוגרסיבית מספיק כך שהצמיג יצליח להתמודד עם שינוי כיוון הכוחות, מעניין אם זה דגם ה1.0 או ה1.5 כי היא נראית מאד nose heavy.

התת היגוי נראה פשוט מוגזם. הרכב נמרח לעבר הקונוסים, למרות שהצמיגים ממזמן מופנים להיכנס לסט הבא.

יכול להיות שדפנות הצמיג הספציפי הזה קורסות תחת העומס בפניה?


TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, shellcase כתב:

מעניין אם זה דגם ה1.0 או ה1.5 כי היא נראית מאד nose heavy.

 1.5TSI 150

צמיג במידה 225/45/17

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ההימור שלי הוא שכיילו את ה-ESP על צמיגים אחרים. פאשלה של יצרן שיודע שיש לו קהל שבוי רב.


I'll take your brains to another dimension

Pay close attention

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הפאשלה שלה היא שהיא נראית כמו אוריס דור קודם.

כל השאר נסלח.

  • מצחיק 3
  • מעניין 1

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סביר שתוצאות המבחן תלויות גם בנהג שמבצע את המבחן.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חומר למחשבה, כנסו ליוטיוב ותראו -

סרטון של פיגו 308 מנוע 1.2 - עבר את המבחן ב-82 קמ"ש, וזאת לא גרסת קצה.

רכב אחר שעבר ב-82 קמ"ש הוא פורשה 911 טורבו S משנת 2016.

טסלה מודל 3 עוברת ב-83 קמ"ש.

 

תעברו לסרטון של גולף GTI משנת 2017 - עבר רק ב-73 קמ"ש.

גרסה אחרת של ה-GTI נבחנה ב-2013 נעולה בצמיגי פירלי P ZERO - עברה רק ב-76 קמ"ש.

מרצדס  CLA שנת 2019 - 66 קמ"ש.

 

נכון שיש עניין של סוג צמיגים, השחיקה שלהם והנהג 

אבל אני לא מאמין שמדובר בנהגים שלא יודעים לנהוג ומיומנים בתמרון הזה.


מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבדיקה לא מחפשת להראות מי עובר מהר יותר אלא כמה 'בטוחה' ההתנהגות במצב קצה שכזה, או במילים אחרות - כמה הרכב קשה לשליטה ולא צפוי כשהוא על הקצה. הגולף מתנהגת בסדר, פשוט אין לה אחיזה, וזה נטו צמיגים, אפשר לפצות חלקית עם כיול מתלים על העניין אבל בסוף זה צמיגים.

לפני 54 דקות, RK כתב:

ההימור שלי הוא שכיילו את ה-ESP על צמיגים אחרים. פאשלה של יצרן שיודע שיש לו קהל שבוי רב.

לא בטוח שזה הכיוון - היום בעידן המערכות הלומדות המערכת אמורה לזהות את מגבלת האחיזה. וזאת נראית נמוכה מדי ביחס לסגמנט ולמשקל של הרכב.
 

  • אהבתי 1

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ההימור שלי הוא שכיילו את ה-ESP על צמיגים אחרים. פאשלה של יצרן שיודע שיש לו קהל שבוי רב.

 

איך זה קשור לקהל השבוי?

 

יצרן אחר לא מחליף צמיגים בפס הייצור? יש מקרים שרכבים מגיעים במשלוח אחד עם צמיגים כאלה ומשלוח אחר עם צמיגים אחרים.

שאנשים מחליפים צמיגים אחרי ככה וככה שנים מכיילים מחדש?

שאנשים אחרים מחליפים גאנטים לגדלים שונים מכיילים?

 

 

אני לא התרשמתי שמדובר בקטסטרופה. מצטער.

לא הייתי פוסל על זה גולף 8.

על הdsg דווקא כן.

 

לטעמי הכותרת צריכה להיות יותר לכיוון של גולף דור 8 לא מצטיינת במבחן דינאמי מאשר מפשלת.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, Gosser1860 כתב:

התת היגוי נראה פשוט מוגזם. הרכב נמרח לעבר הקונוסים, למרות שהצמיגים ממזמן מופנים להיכנס לסט הבא.

יכול להיות שדפנות הצמיג הספציפי הזה קורסות תחת העומס בפניה?

image.thumb.png.3830f645c9cea47757cc3fa3fdbb77f1.png

 

לא רואה שום דופן שקרסה.
נטו אחיזה נמוכה של הצמיג.


 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, Nakamichi כתב:

 

איך זה קשור לקהל השבוי?

 

יצרן אחר לא מחליף צמיגים בפס הייצור? יש מקרים שרכבים מגיעים במשלוח אחד עם צמיגים כאלה ומשלוח אחר עם צמיגים אחרים.

שאנשים מחליפים צמיגים אחרי ככה וככה שנים מכיילים מחדש?

שאנשים אחרים מחליפים גאנטים לגדלים שונים מכיילים?

 

 

אני לא התרשמתי שמדובר בקטסטרופה. מצטער.

לא הייתי פוסל על זה גולף 8.

על הdsg דווקא כן.

 

לטעמי הכותרת צריכה להיות יותר לכיוון של גולף דור 8 לא מצטיינת במבחן דינאמי מאשר מפשלת.

 

קשור לזחיחות. כולם מחליפים צמיגים, מי שלא זחוח מכייל בהתאם לצמיג האוחז פחות.

אתה לא רואה בעיה כי סגנון הנהיגה שלך פחות דינאמי.

  • מעניין 1

I'll take your brains to another dimension

Pay close attention

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 דקות, shellcase כתב:

image.thumb.png.3830f645c9cea47757cc3fa3fdbb77f1.png

 

לא רואה שום דופן שקרסה.
נטו אחיזה נמוכה של הצמיג.

צודק, אולי לא קורס אבל מעבר ליכולות של הצמיג?

 

עוד זווית:

image.png.37c14693377b07abb4d204797d160a9a.png

 

עוד זווית (דומה לשלך אבל רגע לפני הפגיעה בקונוס, נראה לי שבשיא הרכינה):

image.png.7f631e3d9f45b5977697cf5ee58f8164.png

 

כלומר יכול להיות שאלו צמיגים מכווני נוחות ולכן הדפנות לא קשיחות במיוחד?

 

 

 


TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...