Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיץ פטל

גולף 8 מפשלת במבחן דינמי

Recommended Posts

לפני כשעה, פבל כתב:

<הומור> אני באמת לא מבין מה אתם רוצים. הוא נוסע בוואגית, ומסובב את ההגה תוך כדי תנועה מבלי לעצור קודם עצירה מלאה. מה ציפיתם שיקרה? <\הומור>

 

אני אתפוס את התקן של הנעלב התורן ואצעק "אבל הקופרע החדשה".

 

בעצם חצי מהן כבר מרוסקות,הלכתי לעמוד בפינה...

 

  • מצחיק 1

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, פבל כתב:

<הומור> אני באמת לא מבין מה אתם רוצים. הוא נוסע בוואגית, ומסובב את ההגה תוך כדי תנועה מבלי לעצור קודם עצירה מלאה. מה ציפיתם שיקרה? <\הומור>

 

הדרך הנכונה היא לכתוב [חיתוך דיבור של פרופ' לס]"תוך-כדי-תנועה"[/חיתוך דיבור של פרופ' לס]

 

עריכה, אני רואה שהלכת על נוטציה של XML/HTML אז בהתאמה (למרות שבד"כ בפורומים מקובלת נוטציה של סוגריים מרובעים):

<חיתוך דיבור של פרופ' לס>"תוך-כדי-תנועה"</חיתוך דיבור של פרופ' לס>

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 אם כך המסקנה הבלתי נמנעת היא היא שהמבחן הזה בעצם מיותר, אחרי הכל הוא רק בודק כיול ESP/איכות צמיגים/כישורי נהגים משתנים/ממילא אף אחד כמעט לא נתקל בהפתעות על הכביש ואם כן אז יש ברקס/מתי ראיתם מוס מסתובב כאן, קל וחומר על כביש. טייק יור פיק.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
  • אהבתי 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לסרקזם של רועי... כיול ESP זה מעניין, אבל זה לא האישיו, כל המערך הדינאמי של הרכב הוא מה שמביא לזה שרכבים מסויימים קופצים, אחרים מחליקים ואחדים מתהפכים. ממשקל ומרכז כובד ועד לעובי האנטירולים ומיקום נק' החיבור של המשולשים לשלדה.

 

ספציפית המבחן הזה, לא אומר הרבה דברים רעים על הגולף עצמה, מעניין יהיה לראות את אותו הרכב עם מישלין PSS. אם כבר - השאלה האמיתית שלדעתי צריך לחתור אליה היא האם צמיג טיורינג כבר לא מספיק בימינו או לחילופין האם הבריג'סטון טורנזה זה מוצר נחות.
אני בכל מקרה רשמתי לעצמי להתרחק מהליין הזה עד שלא יוכח אחרת.


 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 56 דקות, shellcase כתב:

מעבר לסרקזם של רועי... כיול ESP זה מעניין, אבל זה לא האישיו, כל המערך הדינאמי של הרכב הוא מה שמביא לזה שרכבים מסויימים קופצים, אחרים מחליקים ואחדים מתהפכים. ממשקל ומרכז כובד ועד לעובי האנטירולים ומיקום נק' החיבור של המשולשים לשלדה.

 

ספציפית המבחן הזה, לא אומר הרבה דברים רעים על הגולף עצמה, מעניין יהיה לראות את אותו הרכב עם מישלין PSS. אם כבר - השאלה האמיתית שלדעתי צריך לחתור אליה היא האם צמיג טיורינג כבר לא מספיק בימינו או לחילופין האם הבריג'סטון טורנזה זה מוצר נחות.
אני בכל מקרה רשמתי לעצמי להתרחק מהליין הזה עד שלא יוכח אחרת.

מסכים. ומפנה לפוסט 18 כאן למעלה לענין הכיול.

עריכה אחרונה על ידי רועי5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

לא הבנתי את עניין התפילות  כאשר הרכב נכנס לתת היגוי והנהג ילחץ על הבלמים בנחישות ?

לא תהיה דרמה מיוחדת ( לא ספינים ולא התהפכויות  כאשר הבקרות עובדות ) מצד הרכב . אולי הנהג יכנס לדרמה .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, shellcase כתב:

מעבר לסרקזם של רועי... כיול ESP זה מעניין, אבל זה לא האישיו, כל המערך הדינאמי של הרכב הוא מה שמביא לזה שרכבים מסויימים קופצים, אחרים מחליקים ואחדים מתהפכים. ממשקל ומרכז כובד ועד לעובי האנטירולים ומיקום נק' החיבור של המשולשים לשלדה.

 

ספציפית המבחן הזה, לא אומר הרבה דברים רעים על הגולף עצמה, מעניין יהיה לראות את אותו הרכב עם מישלין PSS. אם כבר - השאלה האמיתית שלדעתי צריך לחתור אליה היא האם צמיג טיורינג כבר לא מספיק בימינו או לחילופין האם הבריג'סטון טורנזה זה מוצר נחות.
אני בכל מקרה רשמתי לעצמי להתרחק מהליין הזה עד שלא יוכח אחרת.

 

בליין אתה מתכוון לגולף סדרה 8 או הצמיגים?

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צמיגים, לא חושב שההנדסה של הגולף אשמה פה, רק אנשי הרכש.

  • רעיון טוב! 1

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, shellcase כתב:

מעבר לסרקזם של רועי... כיול ESP זה מעניין, אבל זה לא האישיו, כל המערך הדינאמי של הרכב הוא מה שמביא לזה שרכבים מסויימים קופצים, אחרים מחליקים ואחדים מתהפכים. ממשקל ומרכז כובד ועד לעובי האנטירולים ומיקום נק' החיבור של המשולשים לשלדה.

שים את אותם הצמיגים על הגולף הקודמת.

הביצוע דומה?טוב יותר?גרוע יותר?

 

רכב נמדד ביחס לדגם היוצא ולכמה הוא שופר.

 


Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 51 דקות, הרקוליטו כתב:

כאשר הרכב נכנס לתת היגוי והנהג ילחץ על הבלמים בנחישות ?

לא תהיה דרמה מיוחדת ( לא ספינים ולא התהפכויות  כאשר הבקרות עובדות ) מצד הרכב .

 

מבחן האייל נערך למיטב ידיעתי ללא בלימה. ומאחר ובסיטואציות מסוימות, נהגים רבים נוטים לרוץ אל ההגה במקום אל הבלמים (שזה בגדול טעות אבל נניח לזה בינתיים) זה בהחלט מבחן רלוונטי.


הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה שהכי מצחיק זה ש308 אפילו לא בגרסאת הקצה עושה את זה הכי טוב ברכבים משפחתיים והרבה יותר,

מה שמעניין זה שבגלל שזה גולף אז מחפשים אלף ואחד אשמים, אם זה היה קורה בצרפתייה היו פוסלים את הרכב על סף.

זה ידוע שצרפתים יודעים לפנות הכי טוב, והנה ההוכחה.

 


PEUGEOT 206XS

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ניתן להירגע חברים.

 

הערוץ עצמו שמבצע את המבחן מדגיש שהתוצאה הלא טובה הזאת הושפעה רבות מתגובות הנהג (שכנראה לדעתם לא היו משהו) ומביצועים גרועים של הצמיג.

לטענתם סוג הצמיג הביא לביצועים דומים וגרועים גם במרצדס קופה כלשהי (לא קלטתי את הדגם המדויק).

 

לא חושב שבתנאים האלה ניתן להסיק משהו על הדינמיות של הגולף. עם זאת בזכות הערות כאלה ניתן לטעמי להעריך את רף האמינות הגבוהה של ערוץ היוטיוב הזה.

 

עריכה אחרונה על ידי tepic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה שחשוב שליברפול מניפה היום את הצלחת. כל השאר ז'וטות.
דרך אגב קלופ היה עובר את המכשול הזה גם ב100 קמ"ש.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, admtaynov13? כתב:

מה שהכי מצחיק זה ש308 אפילו לא בגרסאת הקצה עושה את זה הכי טוב ברכבים משפחתיים והרבה יותר,

מה שמעניין זה שבגלל שזה גולף אז מחפשים אלף ואחד אשמים, אם זה היה קורה בצרפתייה היו פוסלים את הרכב על סף.

זה ידוע שצרפתים יודעים לפנות הכי טוב, והנה ההוכחה.

 

ה308 הזאת שנועלת מישלן PSS3 ?

או אולי ה208 הזאת או ה508 הזאת שנועלות PSS4?

 

מדובר בצמיגי max performance שלא הייתי מתבייש לקחת למסלול.

 

לא אומר שצרפתים יודעים יותר או פחות מגרמנים, לא סוגד לא לואג (לא הייתה לי אחת מעולם ואני גם לא ממש רואה את עצמי קונה אחת בעשור הקרוב) ולא לפיג'ו (העתק הדבק לסוגריים הקודמים) אבל גם לא שונא אותם... (טוב אולי את הצרפתים קצת כן כי הם לא אוהבים אנשים שמטפלים לבד במכונית שלהם).

אבל לצמיגים במבחן כזאת יש מלאאאאאאאאאאאאאא משקל.

 

  • רעיון טוב! 2

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אולי נקיים מבחן כזה בארץ? לחברי הפורום😉

כל אחד יביא האוטו שלו עם הצמיגים שהוא נועל. 

 

בטוח יש פה אחד שיודע לנהוג כמו שצריך

 

  • מעניין 1

מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...