Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיץ פטל

גולף 8 מפשלת במבחן דינמי

Recommended Posts

 

 

בהשוואה למבחן דומה של מכוניות מקבילות - למשל פוקוס, ולמרות צמיגים במידות "ספורטיביות" - הגולף מציגה תוצאה מביכה.

אני עוקב אחר האתר הזה שנים ארוכות ולטעמי זה אחד המבחנים המוחשיים ביותר למי שמתעניין בחלק מהיכולות הדינמיות ובאופן שאינו קשור להבנת הנקרא.

 

הגולף היא אייקון וקנה מידה לאיכות, בטיחות וביצועים - הציפיות ממנה גבוהות!

 

התוצאה פשוט עלובה. מבחינתי זו סיבה מספיק טובה לא להתקרב לרכב הזה.

 

הגולף עומדת בנדרש במהירות של 69 קמ"ש בזמן שמקבילות עומדות ב 77 ובמקרים מסויימים מעל 80.

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • אהבתי 1
  • מעניין 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת, מביך, במיוחד אחרי שרואים את המבחנים הזהים לפוקוס ול 308. והבוחנים מספרים על אשם תורם של צמיגים לא מספיק טובים, גם כדאי לשים לב.

  • אהבתי 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קצת הגזמנו עם התיאורים וסימני הקריאה , אני מניח שהציבור שהוא קהל היעד של הרכב לא יתרשם מהקריאה הנרגשת שלך.

סביר להניח שאחרי כיול אלקטרוני של מערכות השליטה של הרכב + צמיגים שונים המצב ישתפר משמעותית .

 


Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהמינימום זה לבדוק את הרכב עם צמיגים אחרים ואז להחליט.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 דקות, CX25GTI כתב:

קצת הגזמנו עם התיאורים וסימני הקריאה , אני מניח שהציבור שהוא קהל היעד של הרכב לא יתרשם מהקריאה הנרגשת שלך.

סביר להניח שאחרי כיול אלקטרוני של מערכות השליטה של הרכב + צמיגים שונים המצב ישתפר משמעותית .

 

 

אין פה קריאה נרגשת ולא סימני קריאה. אחד. ואם יש בעיה עם הסגנון שלי - אני מצטער על כך. זה אני.

 

לפני 4 דקות, Nakamichi כתב:

אני חושב שהמינימום זה לבדוק את הרכב עם צמיגים אחרים ואז להחליט.

 

לא מכיר מישהו שרוכש רכב ומחליף באותו יום צמיגים. זה נדיר במיוחד בסגמנט הזה.

ובכל אופן, עד שלא יבחן עם צמיגים אחרים, כל דבר הוא השערה לגבי סיבת הכשלון.

 

מצופה מפולקסווגן לספק מוצר שעומד במינימום מסויים. הרוכש לא אמור להתעסק בשיפורים. מדובר פה בבטיחות והמוצר כרגע לא עומד במינימום שלי.

 

כל אחד יעשה את מה שמתאים לו. זו דעתי.

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • רעיון טוב! 8

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבל שמשחררים רכב כזה שמצטרף לרצון להקנות תחושת פרמיום לא מצפים לקבל תוצאות כאלה.

PSA מככבים בתוצאות המבחנים האלה עם מגוון דגמים. דווקא VAG פחות (בהשוואה), בלי קשר לרכב ספציפי

  • מעניין 2

מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, CX25GTI כתב:

קצת הגזמנו עם התיאורים וסימני הקריאה , אני מניח שהציבור שהוא קהל היעד של הרכב לא יתרשם מהקריאה הנרגשת שלך.

סביר להניח שאחרי כיול אלקטרוני של מערכות השליטה של הרכב + צמיגים שונים המצב ישתפר משמעותית .

 

 לא בטוח, אולי עדיף לשאול איך זה היצרן מוציא מוצר לא מספיק אפוי לשוק. בדיוק אגב כפי שקרה לטויוטה עם ראב 4. וגם נכון שמרבית קהל הצרכנים לא מתענין בדברים האלו, הרבה יותר בשאלה אם יש או אין קילס באוטו הזה. ואולי נכון שזה קלי קלות לסדר, קצת משחקים בתוכנה, קצת פנצ'רמעכאר שישים צמיגים נורמליים ועדיין לגיטימי, גם ראוי, לציין את הענין הזה ואפילו לגנאי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 דקות, מיץ פטל כתב:

 

לא מכיר מישהו שרוכש רכב ומחליף באותו יום צמיגים. זה נדיר במיוחד בסגמנט הזה.

ובכל אופן, עד שלא יבחן עם צמיגים אחרים, כל דבר הוא השערה לגבי סיבת הכשלון.

 

מצופה מפולקסווגן לספק מוצר שעומד במינימום מסויים. הרוכש לא אמור להתעסק בשיפורים. מדובר פה בבטיחות והמוצר כרגע לא עומד במינימום שלי.

 

כל אחד יעשה את מה שמתאים לו. זו דעתי.

 

 

רכבים יוצאים מקו הייצור עם צמיגים שונים, בייחוד על מידות שונות.

נניח והצמיג הזה מגיע רק על מידה מסויימת - כבר כל מי שרוכש את הרכב עם צמיגים במידה אחרת - זה לא רלוונטי לו.

 

במקביל, באותה מידה היצרן מספק כמה סוגי צמיגים ואם המבחן הזה נראה לו רציני - הוא יכול להפסיק את הרכישה של הצמיג הזה.

 

לכן, מבחן עם צמיגים אחרים יראה לנו האם הבעיה הרכב או בצמיגים.

  • אהבתי 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד לקנות גולף זו הגרלה? אני בתור לקוח סומך עליהם.

 

בזכות המבחן הזה - מרצדס יצאה לשינויים מפליגים בדור ראשון של A.

 

במצב הנוכחי שום דשבורד רך לא ישכנע אותי.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • אהבתי 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 44 דקות, CX25GTI כתב:

קצת הגזמנו עם התיאורים וסימני הקריאה , אני מניח שהציבור שהוא קהל היעד של הרכב לא יתרשם מהקריאה הנרגשת שלך.

סביר להניח שאחרי כיול אלקטרוני של מערכות השליטה של הרכב + צמיגים שונים המצב ישתפר משמעותית .

 


צודק. קהל היעד (סבתות בנות 70) לא יתרגש. הוא לא מנסה להתחמק הוא פשוט מתנגש, לכן המבחן האמיתי של הגולף הוא NCAP.

  • אהבתי 2
  • מצחיק 4
  • מעניין 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד יעשה את מה שמתאים לו. זו דעתי.

 

תשמע,לפי מרבית התגובות שאני רואה בפורום הייעוץ לאנשים אכפת אם הבקרת שיוט האדפטיבית מגיעה ל210 או 190 ולא איך האחיזת כביש של הרכב,בעיני זה מגוחך אבל כנראה שיש לא מעט שזה מה שמשנה להם.

 

 

 

 

לפני 5 דקות, farkash7 כתב:


צודק. קהל היעד (סבתות בנות 70) לא יתרגש. הוא לא מנסה להתחמק הוא פשוט מתנגש, לכן המבחן האמיתי של הגולף הוא NCAP.

לא מסכים,יש הרבה אנשים צעירים ,משפחות צעירות שקונים את הרכב הזה.

עריכה אחרונה על ידי Ron.P

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפי איך שזה נראה - לצמיגים (כרגיל) יש פה תפקיד מכריע, אבל גם לכיול המתלים שנראה שבמאבק על נוחות לא מצליחים לתמוך במשקל ולשכך את העברת המשקל החריפה בצורה פרוגרסיבית מספיק כך שהצמיג יצליח להתמודד עם שינוי כיוון הכוחות, מעניין אם זה דגם ה1.0 או ה1.5 כי היא נראית מאד nose heavy.


 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 26 דקות, Ron.P כתב:

תשמע,לפי מרבית התגובות שאני רואה בפורום הייעוץ לאנשים אכפת אם הבקרת שיוט האדפטיבית מגיעה ל210 או 190 ולא איך האחיזת כביש של הרכב,בעיני זה מגוחך אבל כנראה שיש לא מעט שזה מה שמשנה להם.

 

כנראה שרוב האנשים למשך תקופת אחזקת הרכב שלהם ישתמשו עשרות אם לא מאות פעמים בבקרת שיוט האדפטיבית, ולעומת זאת כנראה שאפילו לא פעם אחת ביכולות הדינמיות שיש בסרטון.

 

עריכה אחרונה על ידי GTאי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
קצת הגזמנו עם התיאורים וסימני הקריאה , אני מניח שהציבור שהוא קהל היעד של הרכב לא יתרשם מהקריאה הנרגשת שלך.
סביר להניח שאחרי כיול אלקטרוני של מערכות השליטה של הרכב + צמיגים שונים המצב ישתפר משמעותית .
 
אני מצאתי סימן קריאה אחד

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 דקות, GTאי כתב:

 

כנראה שרוב האנשים למשך תקופת אחזקת הרכב שהלם ישתמשו עשרות אם לא מאות פעמים בבקרת שיוט האדפטיבית, ולעומת זאת כנראה שאפילו לא פעם אחת ביכולות הדינמיות שיש בסרטון.

 


יכול להיות שאתה רחוק מאוד מהמציאות...
מה שבטוח שמספיקה פעם אחת שלא תצליח להתחמק, לא צריך יותר מזה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...