Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שעזרו לי פה עם ייעוץ בקשר למערכת חדשה עכשיו השאלה היא איזה רדיו דיסק כדאי לי יותר?

יש לי 200 דולר לקנית רדיו דיסק מהדיוטי פרי והמליצו לי על שתי הדגמים הבאים שנכנסים לי בתקציב:

1-KD-G805 jvc -

http://www.sakaldutyfree.co.il/Index.asp?ArticleID=246&CategoryID=72&Page=1

 

 

2-pioneer DEH-4700MP (http://www.sakaldutyfree.co.il/Index.asp?ArticleID=1844&CategoryID=72&Page=2

 

חשוב לציין שאני מתכוון לרכוש את המגבר שהמליצו לי לקנות פה בפורום(http://www.sakaldutyfree.co.il/Index.asp?ArticleID=1202&CategoryID=123&Page=1)

 

ולמערכת אני ארכוש עוד סט קומפוננט בארץ.

 

אז איזה רדיו דיסק הכי יתאים לי?

תודה מראש,עוז

פורסם

אני קניתי לפני שבועיים מהארץ את ה- 5700 שנראה בדיוק כמו ה 4700 שמוכרים ב duty.

רק שה- 4700 הוא הדגם האמריקאי.

 

לדעתי, אחלה של רדיו דיסק, אני ממש מרוצה ונהנה מכל רגע. אצלי הוא לא מחובר לשום מגבר, אלא ישירות לרמקולים.

 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה, OOZA, תקרא את זה לפני שאתה מקפיץ את השרשור שוב והוא ננעל:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=62997

פורסם

אותה התלבטות בדיוק

אבל ל JVC יש 3 יציאות.

במקרה שלי יש לי מגבר לסאב ומגבר לרמקולים.

האם אני צריך 3 יציאות?

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

יציאה אחת היא שליטה על סאב לי אישית זה ממש יעזור

מה שטוב בJVC שהם קוראים מאוד מהר MP3 ומעלים את הדיסקים גם מהר חוץ מזה הייתי לוקח את הפיונר

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

×
×
  • תוכן חדש...