Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב שיכול להכיל 3 כיסאות בטיחות ילדים


xena
שימו לב! השרשור הזה בן 775 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אצלי מותקנים שני Tranzitions וכסא בטיחות של Joy במרכז.

זה נכון מאוד שיש מכוניות שלא כל כיסא בטיחות מתאים למושב האמצעי, זה תלוי אם יש isofix top tether 

התרשמתי ששגיא ב Toyland מבין ענין ויכול לעזור בהתקנה נכונה.
השרשור הזה של רוחב מושב אחורי יכול לעזור לך לקבל החלטה. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי toyotaow
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרו זה תלוי בסוג הכיסאות..

החכמה זה להתאים את הכיסאות לרכב

יש אתר שמצאתי שעזר לי עם ביקורות על הרבה רכבים שמראה תמונות איך וכמה כסאות בטיחות נכנסים

נגיד על הספורטאג(שים לב שהאמצעי נראה בוסטר ולא כסא):

https://babydrive.com.au/reviews/suvs/2020-kia-sportage-gt-line/

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, mcshmupi כתב:

אני הייתי במצב כמו שלך לפני שמונה חודשים:

גולף (2014), תינוקת שהצטרפה לבן 3 ובת 6

מכרתי את הגולף וקניתי C4 Picasso קצר (חמישה מושבים). 

בסיטרואן נכנסים מאחור 2 מושבי בטיחות וסלקל. 

מושבי הבטיחות של graco, לא צרים במיוחד. הסלקל מחובר בעזרת בסיס נגד כיוון הנסיעה, מושבי הבטיחות עם כיוון הנסיעה ושלושתם מחוברים עם איזופיקס.

לסיטרואן שתי תכונות חשובות שמאפשרות את זה: 

1. שלושה מושבים נפרדים בעלי עיגוני איזופיקס כל אחד. 

2. כל מושב זז על מסילה מה שמאפשר למקם מושבים בהזחה אחד ביחס לשני, זה מקל על חלקים בולטים במושב כמו מחזיקי הבקבוקים להתמקם 

באת לי בדיוק בזמן! 
גם אני עם גולף 2014 וגם אני רוצה רכב יותר גדול . אני לא צריך 3 מושבי בטיחות אבל אני כן צריך 2 פלוס מבוגר או כלב באמצע בינהם במידת הצורך. 
אז אני באותה סירה בערך..
אני שובר את הראש לאיזה רכב לעבור. ושמתי עין גם על הפיקאסו כי היא היחידה שעונה על הצרכים מבלי למצוא את עצמי ברכב ענק..
העניין הוא שהוא מאוד שונה מהדברים שאני דיי אוהב בגולף- עיצוב פנים, הנדסת אנוש, מנוע טורבו וכו..
אשמח לשמוע ממך איך צלח המעבר ואיך אתה מוצא את חווית הנהיגה בפיקאסו.
תודה מראש

עריכה אחרונה על ידי yondon
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@yondon

הגולף שלי היתה 1.2 tsi, הפיקאסו 1.6T עם 165 כ"ס, היא חזקה יותר.
הגיר יותר איטי, זה גיר פלנטרי והוא לא מיידי כמו ה DGS אבל אחרי הורדת הילוך המנוע דוחף טוב ויש פדלים מאחורי ההגה לשליטה ידנית. 

הנהיגה פחות כיפית מהגולף, הפיקאסו רוכן בצורה די מורגשת ומרגיש גדול יותר על הכביש אבל האחיזה טובה וההתנהגות חביבה וזה לא שהגולף ספורטיבית במיוחד אבל היא כן הרגישה יותר מהודקת וחדה.

תנוחת הישיבה גבוהה והראות החוצה מצויינת.
עיצוב פנים הוא עניין סובייקטיבי, הוא קצת יותר מעניין וקצת פחות סולידי מהגולף אבל איכות החומרים וההרכבה די טובים ואני אוהב את עיצוב ההגה.

הנדסת האנוש פחות טובה, הכל מופעל באמצעות המולטימדיה שגם איטית יותר מזו שבגולף אבל בסופו של יום זה לא כזה נורא, מתרגלים.

הרמקולים די טובים, שום דבר מיוחד (כמו בגולף). 

תא המטען גדול משמעותית ויש וילונות נשלפים בדלתות לצל

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi
  • רעיון טוב! 1

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, mcshmupi כתב:

@yondon

הגולף שלי היתה 1.2 tsi, הפיקאסו 1.6T עם 165 כ"ס, היא חזקה יותר.
הגיר יותר איטי, זה גיר פלנטרי והוא לא מיידי כמו ה DGS אבל אחרי הורדת הילוך המנוע דוחף טוב ויש פדלים מאחורי ההגה לשליטה ידנית. 

הנהיגה פחות כיפית מהגולף, הפיקאסו רוכן בצורה די מורגשת ומרגיש גדול יותר על הכביש אבל האחיזה טובה וההתנהגות חביבה וזה לא שהגולף ספורטיבית במיוחד אבל היא כן הרגישה יותר מהודקת וחדה.

תנוחת הישיבה גבוהה והראות החוצה מצויינת.
עיצוב פנים הוא עניין סובייקטיבי, הוא קצת יותר מעניין וקצת פחות סולידי מהגולף אבל איכות החומרים וההרכבה די טובים ואני אוהב את עיצוב ההגה.

הנדסת האנוש פחות טובה, הכל מופעל באמצעות המולטימדיה שגם איטית יותר מזו שבגולף אבל בסופו של יום זה לא כזה נורא, מתרגלים.

הרמקולים די טובים, שום דבר מיוחד (כמו בגולף). 

תא המטען גדול משמעותית ויש וילונות נשלפים בדלתות לצל

תודה רבה על התשובה!
(גם הגולף שלי 1.2TSI ואני מוצא אותה זריזה ונמרצת. עדיין לא נתקלתי במצב שהיה חסר לי כח..)
אצלי הרמקולים דיי מעולים- אני זוכר שהמוכר בזמנו אמר לי שזה שודרג..

לגבי הפיקאסו- איך בידוד הרעשים? זו אחת מהמעלות של הגולף לטעמי.
תכלב אני יכול לחיות עם לא מעט חסרונות אם החבילה הכוללת טובה, אבל יש לי קושי רציני עם עניין המולטימדיה שמרכזת הכל- במיוחד תפעול מזגן. אני ממש מתעב את זה.
ברצינות אני לא יודע איך אוכל לעבור את המשוכה הזאת.. :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@yondon

קצת קשה להשוות מהזיכרון בידוד רעשים אבל לדעתי הוא לא פחות טוב בפיקאסו
לגבי המולטימדיה, זה לא כזה עניין לדעתי. תשים את המזגן על auto לקירור מהיר ראשוני, אחר כך תוריד את העוצמה כשיהיה נעים.

יש שישה כפתורי מגע, שלושה בכל צד לבחירת המערכת הרצוייה כמו מיזוג אוויר\מוסיקה\טלפון/

אותי הכי מעצבן הטלפון, הוא מסורבל ולא תמיד מתחבר לסטרימינג של מוסיקה (לשיחות כן)

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באת לי בדיוק בזמן! 
גם אני עם גולף 2014 וגם אני רוצה רכב יותר גדול . אני לא צריך 3 מושבי בטיחות אבל אני כן צריך 2 פלוס מבוגר או כלב באמצע בינהם במידת הצורך. 
אז אני באותה סירה בערך..
אני שובר את הראש לאיזה רכב לעבור. ושמתי עין גם על הפיקאסו כי היא היחידה שעונה על הצרכים מבלי למצוא את עצמי ברכב ענק..
העניין הוא שהוא מאוד שונה מהדברים שאני דיי אוהב בגולף- עיצוב פנים, הנדסת אנוש, מנוע טורבו וכו..
אשמח לשמוע ממך איך צלח המעבר ואיך אתה מוצא את חווית הנהיגה בפיקאסו.
תודה מראש
חפש גולף ספורטסוואן. אין הרבה כאלו אבל הוא מתאים בדיוק לדרישות שלך
  • מעניין 1

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, yondon כתב:

@mcshmupi
תודה.
איזה שנה הרכב שלך? יש אפשרות לאנדרואיד אוטו מהכרותך?

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

2016, אין אפשרות למיטב ידיעתי 

  • מעניין 1

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גולף ספורטסוואן נמכרו מעט מאד . זה בעצם גולף+. הוא יותר גבוה. לא יותר רחב.
נמכרו קרוב למאה יחידות מהדגם הזה. הספורטסוואן חד משמעית יותר רחב פנימית ובצורה משמעותית מגולף סטנדרטית. מבוגר ממוצע ואף מעבר לכך יכול לשבת בו בין שני כסאות בטיחות גם כשהם מעוגנים על ידי איזופיקס.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2016, אין אפשרות למיטב ידיעתי 

יש בפייסבוק קבוצת פיקאסו, יש שם פוסט די מפורט על משהו שכן התקין:

https://www.facebook.com/groups/1885452331482553/permalink/3581840058510430/
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניצול מרווח הפנים בספורטסוואן טוב משמעותית. יש פחות קימור למרכב ונפח לדלתות והספסל האחורי מנצל את רוחב הרכב טוב משמעותית. לפעמים נתונים מספריים לא מגלים את התמונה המלאה. האמן לי, יש לי בבית ספורטסוואן כשלוש שנים והאמור נבדק על ידי אישית...

  • רעיון טוב! 1

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 775 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...