Jump to content

boynet

  • פרסום הודעות

    18
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות boynet

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. כמו שאמרו זה תלוי בסוג הכיסאות.. החכמה זה להתאים את הכיסאות לרכב יש אתר שמצאתי שעזר לי עם ביקורות על הרבה רכבים שמראה תמונות איך וכמה כסאות בטיחות נכנסים נגיד על הספורטאג(שים לב שהאמצעי נראה בוסטר ולא כסא): https://babydrive.com.au/reviews/suvs/2020-kia-sportage-gt-line/
  2. קניתי רכב חדש ומהביטוח הסכימו לי לוותר על המערכת ולהישאר רק עם עלוקה האוטו הגיע מותקן עם מערכת פוינטר והנציגים שלהם טוענים(אבל הם לא בטוחים ב100%) שהעלוקה קשורה לפוינטר אז אם אני מבטל את פוינטר גם העלוקה מתבטלת יש פה היגיון? גם מהביטוח לא נתנו לי תשובה חד משמעית אף אחד לא מבין לגמרי איך המערכות האלה קשורות
  3. זה תלוי בצורת נהיגה גם, אני ממש אהבתי את מובילאיי ואפשר בכיף להעביר נסיעות שלמות בלי לשמוע צפצוף כמעט. לאחרונה עברתי לרכב חדש שמותקנות בו מערכות מקוריות אבל הן כמעט ולא מתריעות הרבה פחות רגישות ממובילאיי(לא הצלחתי לגרום להן לצפצף בכלל) למרות שעל פניו אמור להיות להן את אותן מערכות אם היה לי אופציה להחזיר את הצפצופים הייתי עושה את זה, מעדיף לדעת שאני שומר מרחק מרכבים לפי הספר, מאשר עכשיו שחזרתי לנהוג לפי תחושה נטו בלי יכולת לדעת מרחק עצירה
  4. לא מבין הרבה אבל בחודש האחרון קניתי רכב ועברנו בכל הסוכניות.. אין הנחות מטורפות ודווקא יש מחסור ברכבים לדוגמא בטויוטה כמעט לא היו להם שום דגמים לא מהקורולה ולא מהchr, רק מדגמי בסיס ובלבן פנינה או כחול, המוכרים בכלל לא ניסו למכור לנו כי לא היה להם מה להציע, בקיה נגיד בספורטאז לא היה להם מהדגם הפרימיום בכלל(רק צבע אדום) גם לא מתצוגות וזה רק לחכות כמה חודשים למשלוח הבא, הייתי בכל הסוכנות רכב ואף אחד לא באמת "נלחם" שאני יקנה אצלו לא נראה שבאמת תהיה ירידה רצינית. גם החברות ליסינג לא רעבות, אין שום אופציה להגיע לנציג של ליסינג ישירות, רק להשאיר הודעות\לידים ולחכות שהם יחזרו אליך, אם הם עושים לך טובה תצליח לתפוס מישהו מהם אחרי 2-3 ימים(הם מפרסמים חזק אבל שוב הם לא עונים ואין עם מי לדבר אם תסתכל על הפרסומים שלהם בפייסבוק ותקרא תגובות תראה 200 תגובות שכולם אומרים אותו דבר, לא מבין למה הם מפרסמים בכלל)
  5. יש מצב שיש תנאי ביטול לעסקה, תקרא את החוזה.
  6. @GTאי @pooh-bear @shakedi הפיגו מאוד מעניינת אבל כולם מסביבי מזהירים אותי מצרפתיות, לא יודע גם הביקורות ביד2 אמינות אבל הרבה שם לא ממליצים עליה הסקודה גם מאוד מעיינת ועונה על הצרכים אבל אני מעדיף ללכת יותר על בטוח עם חברות יותר בטוחות יש לה שוק כמו לקיות או טויוטה? אני פשוט פחות נתקל בהן מחבחינת הגיפונים על מה הייתם הולכים מאזדה cx30, טויוטה C-HR , קיה נירו\ספורטאז ?
  7. לרכב משפחתי הצרכים הם קודם כל בטיחותי (כמה שיותר מערכות אקטיביות יותר מבורך) ואחרי זה העדפה לאמינות,היברידי ויופי ודגם שיהיה לו שוק בעוד 3-5 שנים אנחנו לא מבינים ברכבים יותר מדי, הגעתי לכמה דגמים מעניינים למרות שהם בקטגוריות אחרות ומאוד קשה לנו להחליט בסוגריים זה ממה שידוע לי שהצלחתי להבין מחיפושים טויוטה קורולה היברידית(אמינה, בטיחותית,היברדית,זולה יחסית לאחרות) טויוטה C-HR (יפה,היברידית, בטיחותית אך לא מזהה אופנועים ושטח מת) קיה ספורטאז(אמינה, פחות מערכות בטיחות מהדגמים האחרים, מאוד יפה ומפנקת, הכי לא חסכונית) קיה נירו(לא מצאנו יותר מדי יתרונות, יותר חסכונית מהספורטאג אבל פחות יפה) מאזדה cx30(יפה ממש, יותר אמצעי בטיחות מהספורטאז, נמוכה יחסית לספורטאז בתכלס בתכלס אם אני מצמצם את זה לפי תחושה אז ההתלבטות האמיתית היא בין הקורולות לספורטאז שמהספורטאז הכי "התלהבנו" מהמראה ומהפנים אבל הוא בזבזני ובלי מערכות של שיוט אדפטיבי שטח מת ודו גלגלי האם יש דגם ב150k שפספסתי ששווה לי לבדוק? ועל מה הייתם הולכים? זה רכב שיסיעו בו גם תינוק וילדים
  8. תפעולי ואתה קונה את הרכב? מעניין לא מכיר לעומק, אז לכמה זמן התפעולי תופס? עוד 10 שנים הם עדיין יתפעלו לך אותו? ללא עלות נוספת? וזה מאוד קריטי אם זה תפעולי מלא או תפעולי פרטי, חוץ מהשם שדומה זה לגמרי שונה
  9. לא רשמת מספיק פרטים.. 48 לכמה זמן? מה קורה לאחר התקופה? תפעולי מלא או "תפעולי פרטי"
  10. בדיוק, זה פה הרכבים היו יד והיו שייכים לחברה אפילו, ואז מחקו כמה נתונים מהמסד נתונים והם נהפכו לחדשים. אז למה לא לעשות את זה לכל רכבי 0ק"מ ברגע שאתה קונה אותם לבקש לאפס את היד הרי הם במילא לא זזו. זה פותח פה פירצה מסויימת לעתיד
  11. אני רואה 2 בעיות עיקריות: 1. שהאופציה לשנות את ההיסטוריה בכלל קיימת, בתור אחד שמגיע מעולם המחשבים זה לא משהו שאמור להיות אפשרי(זה פותח פתח לעוד קומבינות כאלה) 2. אם זה לא משנה איפה הרכב עמד אז למה מורידים את הערך של 0קמ ליסינג? הרי הרכב רק עומד במקום אחר
  12. באיזה מודל הרכב החברה? תפעולי מלא או ליסינג?
  13. קודם כל אני חייב לציין שאין לי הרבה ידע, רק רציתי להוסיף עוד אופציה שאולי הוא לא חשב עליה, אז לא לצאת עלי אם אני רושם שטויות: ברור שרכב פרטי ב80k כנראה יותר משתלם, אבל אם השיקול שלו זה נטו לחסוך כמה שיותר אז מסכים, אבל אם השיקול זה איפהשהו באמצע בין לחסוך לבין להתפנק אז זה אופציה נוספת אפשר להביא רכב בינוני בסיסי באזור ה2000 בליסינג, ויש גם אופציות לחסוך טיפה כמו לקחת בליסינג רכב 2019 לשנתיים עם אחריות יבואן ולחסוך עוד. ופה אתה משווה בין לנסוע על פיקנטו ב80k או על לדוגמא יונדאי איוניק \ קיה סטוניק
  14. על פניו יש לך אופציה נוספת לשכור\ליסינג רכב בעצמך לא דרך העבודה אבל בפחות מ2500 כרגע אם אתה מוסיף לזה עלות ביטוחים ואגרה אתה מגיע לאזור ה3000 אם הבנתי נכון את החישובים בעוד שבליסינג אפשר להגיע לעלות של 2300+- למשפחתית כולל הכל או להתחיל מאזור ה2500 של תפעולי מלא
  15. תודה לכולם בחרתי בסוף בהשכרה למרות שהתחושה שלי אומרת שעדיף לקנות אבל אני עם 0 ידע ומאוד לחוץ בזמנים וכמו ש discoTD5 רשם לא לקנות תחת לחץ אז לפחות פה אני אקבל רכב חדש עם בטיחות אקטיבית(יונדאי איוניק) ועוד שנתיים כשיגמר אני אקנה רכב אבל אני יתחיל ללמוד את השוק כמה חודשים לפני לא כמו עכשיו
×
×
  • Create New...