Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

xena

רכב שיכול להכיל 3 כיסאות בטיחות ילדים

Recommended Posts

היש דבר כזה? אנחנו כיום עם גולף 2016, וכיסא שלישי הוא בלתי אפשרי שם. האם ישנם מועדים לשקול? האם יש רכב שיכול להכניס 3 כיסאות בטיחות?

 

כל הג'יפונים שבדקתי (ספורטאג', טוסון, קוגה, אוטלנדר, 3008 ועוד) כולם עם עד 7 ס"מ יותר ברוחב הרכב ביחס לגולף, שזה כלום. לא רק זאת, גולף הוא 179 ס"מ ואילו למשל קוגה היא 186 ס"מ רוחב, אך בפועל כשבדקתי מרחקי חיבורי איזופיקס, ההבדל בין גולף לקוגה היה 2 ס"מ! כלומר, אם הייתי מחליף לקוגה, הייתי מקבל עוד 2 ס"מ במרווח בין הכיסאות. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

C4 פיקאסו נבנתה למשימה.

מעבר לכך משפחתיות מנהלים כמו סופרב גם מציאות לרוב נתון רוחב טוב יותר מגיפונים

  • רעיון טוב! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הקישור לא עובד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו פתרנו את הבעיה עם טוסון. כסא בטיחות אחד פלוס סלקל מחוברים בחגורות ולא איזופיקס בקצוות, וכיוון שאפשר להטות את זווית המשענות מישהו יכול לשבת ביניהם בנוחות סבירה. כסא נוסף מקדימה בנטרול כרית אוויר.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

  • מעניין 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע להשוות מול הגולף,

אך אני יודע שהפוקוס החדשה רחבה יותר, ודי מרווחת מבפנים גם רחבה, סע לסוכנות ותבדוק הרי טוב.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פולקסוואגן טוראן. לא הדבר הכי אמין אבל אתם כבר מכירים את זה.

 רק אל תפלו על מונית.

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רנו גראנד סנייק, או שתעשה כמוני רכב 7 מקומות ומשהו ישב במושב ה 6. ואז יש המון מקום לכולם.
כמובן שמדובר בילד עד גיל 12 בערך ויושב על בוסטר או כיסא בטיחות.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk


ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW POLO 2011 1.2TSI DSG.

8)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ערימת שטויות כותבים פה.

שני מרחקים קובעים - רוחב מושב בחלק התחתון הפנימי והלמרחק בין הדלתות בין הידיות בחלק הכי בולט.

תשכח בדרך כלל מאיזופיקס. 3 מושבים עם חגורות. מאיזו פיקס קשיח בכלל תשכח.

בקיצור בעיקר מושבים אמריקאים לגדולים. ממליץ על גואי סטאדי לקטנים יותר.

 

בוסטר עם חגורה יהיה קשה לחגירה. עדיף לסחוב עם בוסטר שיש לו רצועות פנימיות.

גם לחנות רצינית עם מתקין רציני. לא ביום שישי.

לא מכיר את הגולף. אין בעיה עם האוקטביה למשל. 

אתה צריך להתאים את הכסאות ולהחליף את חלקם או כולם.

כלל האצבע - עדיף שכל הילדים יהיו בכסאות גם אם לא הכי יקרים מאשר להעביר ילדים לשימוש בבוסטר תחת.

תזכור - במבחני ריסוק סטנדרטיים יש סלקל וכסא בטיחות מאחורה. אין ילדים בבוסטר תחת. גם אין שלושה מבוגרים.  למעשה אפילו לא מבוגר אחד. 

 

ממליץ להתחיל מפה - 

https://blog.toyland.co.il/4-כסאות-בטיחות-וסלקל-אחד-לרכב-צפוף/

עריכה אחרונה על ידי KipodYam
תיקון

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בני כמה הילדים? האם יש לך צורך בבוסטרים או מושב בטיחות?

ברכב שלנו, טויטה אוונסיס יש שני בוסטרים עם רצועות משענת ומושב בטיחות עד 18 קילו

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המאמר בטוילנד חביב אבל רואים שחסר בו נתון .

האישה פוסלת מיד כסאות שלא זכו בציון המירבי במבחני הריסוק השונים. זה משאיר כסאות שמנים ...

לך תתווכח עם אישה בהריון .

דבר שני רוב רכבי המנהלים הם באותו רוחב תפעולי מאחור כמו משפחתומטית רגילה.

 

 

 

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

SAVE אתה צודק. אבל צריך להציג את זה בצורה הנכונה. גם אישה הריונית תבין. וחנות מקצועית תעדיף למכור לך מוצר מתאים מאשר כיסא ענק.

 

הרוב המכריע של החנויות לא מבינות כלום בהתקנת שלושה כסאות.

לא בטוח שמבינות בכלל גם בהתקנת כסא בודד. הייתי השבוע בחנות גדולה מאוד ש''המתקין טען שאסור להתקין כסא באמצע עפ התקן'' אם המושב מחולק. אמרתי לו שהוא מוזמן לבוא להסתכל על הרכב ולהסביר לי מה הבעיה, ביקשתי ממנו להראות לי את התקן. הוא לא רצה לבוא לרכב ולא היב מוכן להסביר לי מה זה התקן הזה. אמרתי לו שאני הולך לצאת ויצאתי. הפסיד בין 1 ל2 אלף שח.

אם היצרן מתיר למבוגר לשבת באמצע אז למה לא להתקין כסא?

העדיפות היא שכולם ישבו בכסאות עם חמש רצועות.

שיהיה קל לחגור את כולם. קל להתקין למרות שען שלושה כסאות עדיף לא לגעת בהם בכלל.

ההעדפה זה לסחוב כמה שאפשר נגד כיוון הנסיעה בדיוק מאותה הסיבה. כי הסטטיסטיקה אומרת שלרוב עפים קדימה ולשבת נגד כיוון הנסיעה גורם לכך שבתאונה הפעוט ''נדבק'' עם הגב לכיסא. ולא נמחץ על הרצועות אם היה יושב עם הפנים קדימה.

בדיוק מאותה הסיבה שכל רכב מירוצים לא נחגר עם חגורה רגילה.

אחרי זה האיכות של הכסאות.

עדיף שהגדול ישב על בוסטר תחת? פחות אוהבים אותו???  זה בסדר שהוא יעוף קדימה והחגורה בקושי תצליח לעצור אותו? או בזמן התאונה הוא בדיוק ישן או ירכון הצידה לעבר איזה אח/אחות?

הכי מפריע לי אנשים עם רכבים מיני ואן מרווחים ונוחים להתקנת כסאות כמו 3008 5008 ששמים ילדים קטנים מדי בלי כסא נורמלי. או אנשים עם רכבים יקרים שנוסעים עם כסא מדבקה סיני.

  • רעיון טוב! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש הרבה רכבים שיכולים להכיל שלושה כסאות בטיחות (לפחות אחד בוסטר רצועות) וכנראה גם הגולף יכול. העניין הוא שהכסאות צריכים להיות צרים ומשתלבים טוב אחד ליד השני. ההתקנה בכמעט כל הרכבים (חוץ מרכבים עם שלוש מושבים נפרדים בשורה השניה כמו בפיקאסו ורוב המיניוואנים) היא בעזרת חגורות הבטיחות ולא האיזופיקס (אבל כן אפשר להשתמש ברצועה העליונה של האיזופיקס בבוסטר). התקנה כזאת של שלושה כסאות היא די קשה (יכולה לקחת אפילו שעה עבודה) ודורשת תכנון. גם רוב האנשים לא מתקינים נכון כסאות בעזרת חגורות הבטיחות. גם רוב (אבל לא כל, למשל בוסטר רצועות גרקו טרנזישן די צר וקיבל ציונים טובים) הכסאות עם ציוני בטיחות גבוהים יהיו רחבים מדי.

 

בקיצור אם רוצים לחסוך (ולא לקנות רכב חדש ורחב כמו פיקאסו) ולא מתכוונים להוציא את הכסאות מהרכב לעיתים קרובות אז שווה ללכת לחנות עם מוכר שהתמחה בכסאות בטיחות, להתייעץ איתו ולעשות בדיקה מעשית איך ואיזה 3 כסאות נכנסים לרכב. שווה לנסות לקבל הדרכה מעשית איך להתקין את כל הכיסאות נכון (אולי אפילו לצלם) זה לא טריוואלי. אם יש לך כבר כסא בטיחות רחב כנראה שתצטרך לקנות צר במקומו אבל זה יעלה בסביבות אלף שח ולא כמה עשרות אלפי שח במקרה של החלפת רכב.

לפני 7 דקות, KipodYam כתב:

SAVE אתה צודק. אבל צריך להציג את זה בצורה הנכונה. גם אישה הריונית תבין. וחנות מקצועית תעדיף למכור לך מוצר מתאים מאשר כיסא ענק.

 

הרוב המכריע של החנויות לא מבינות כלום בהתקנת שלושה כסאות.

לא בטוח שמבינות בכלל גם בהתקנת כסא בודד. הייתי השבוע בחנות גדולה מאוד ש''המתקין טען שאסור להתקין כסא באמצע עפ התקן'' אם המושב מחולק. אמרתי לו שהוא מוזמן לבוא להסתכל על הרכב ולהסביר לי מה הבעיה, ביקשתי ממנו להראות לי את התקן. הוא לא רצה לבוא לרכב ולא היב מוכן להסביר לי מה זה התקן הזה. אמרתי לו שאני הולך לצאת ויצאתי. הפסיד בין 1 ל2 אלף שח.

אם היצרן מתיר למבוגר לשבת באמצע אז למה לא להתקין כסא?

העדיפות היא שכולם ישבו בכסאות עם חמש רצועות.

שיהיה קל לחגור את כולם. קל להתקין למרות שען שלושה כסאות עדיף לא לגעת בהם בכלל.

ההעדפה זה לסחוב כמה שאפשר נגד כיוון הנסיעה בדיוק מאותה הסיבה. כי הסטטיסטיקה אומרת שלרוב עפים קדימה ולשבת נגד כיוון הנסיעה גורם לכך שבתאונה הפעוט ''נדבק'' עם הגב לכיסא. ולא נמחץ על הרצועות אם היה יושב עם הפנים קדימה.

בדיוק מאותה הסיבה שכל רכב מירוצים לא נחגר עם חגורה רגילה.

אחרי זה האיכות של הכסאות.

עדיף שהגדול ישב על בוסטר תחת? פחות אוהבים אותו???  זה בסדר שהוא יעוף קדימה והחגורה בקושי תצליח לעצור אותו? או בזמן התאונה הוא בדיוק ישן או ירכון הצידה לעבר איזה אח/אחות?

הכי מפריע לי אנשים עם רכבים מיני ואן מרווחים ונוחים להתקנת כסאות כמו 3008 5008 ששמים ילדים קטנים מדי בלי כסא נורמלי. או אנשים עם רכבים יקרים שנוסעים עם כסא מדבקה סיני.

נכון מאוד.

כדאי עד גיל 3-4 ובטח לא לפני 2 לשים את התינוק בכסא נגד כיוון הנסיעה. אחר כך (גיל 3-9 בערך) כדאי לשים עם כיוון הנסיעה בכסא בטיחות/בוסטר עם רצועות עד המשקל המקסימלי בהוראות יצרן. אחר כך להשתמש בבוסטר גב. צריך לשים לב שיש הבדל גדול בין התקנים באירופה לאמריקה בכסאות בטיחות באופן ההתקנה ובמגבלות המשקל והגובה. צריך גם לשים לב שהשימוש באיזופיקס הוא רק עד משקל 30 קילו של הילד פלוס הכיסא (כיסא שוקל בערך 10 קילו זה כתוב במפרט שלו) ואחר כך צריך לחבר את הכסא עם חגורות הבטיחות שהן חזקות יותר ועמידות למשקלים של מבוגר. 

בקיצור שווה להתייעץ עם מוכר שמבין (אפשר גם באינטרנט זה בלוג טוב https://blog.toyland.co.il/4-כסאות-בטיחות-וסלקל-אחד-לרכב-צפוף/)

יש כמה רכיבי בטיחות ברכב שכדאי לא להתקמצן בהם יותר מדי כמו צמיגים וכסאות בטיחות. לא חייבים ללכת על הכי יקר אבל כן עדיף כסא שעבר מבחן בטיחות וקבל ציון גבוה. גם כדאי לבדוק מה תאריך התפוגה של הכסא.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי במצב כמו שלך לפני שמונה חודשים:

גולף (2014), תינוקת שהצטרפה לבן 3 ובת 6

מכרתי את הגולף וקניתי C4 Picasso קצר (חמישה מושבים). 

בסיטרואן נכנסים מאחור 2 מושבי בטיחות וסלקל. 

מושבי הבטיחות של graco, לא צרים במיוחד. הסלקל מחובר בעזרת בסיס נגד כיוון הנסיעה, מושבי הבטיחות עם כיוון הנסיעה ושלושתם מחוברים עם איזופיקס.

לסיטרואן שתי תכונות חשובות שמאפשרות את זה: 

1. שלושה מושבים נפרדים בעלי עיגוני איזופיקס כל אחד. 

2. כל מושב זז על מסילה מה שמאפשר למקם מושבים בהזחה אחד ביחס לשני, זה מקל על חלקים בולטים במושב כמו מחזיקי הבקבוקים להתמקם 

  • רעיון טוב! 2

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...