Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[אוף] תמונה מטיול של שבת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הכחול...גם יותר יפה וגם יותר מהיר...

 

רגע..!!! זה הונדה זה? אז רק אדום

 

הכחול = ימהה

הצבע לא עושה אותו יותר מהיר

פיאג'ו טייפון ז"ל

פורסם
תיתפלא!

אבל הוא טעה כסף הרבה יותר מהיר ואין על זה ויכוח ..

אתה יכול להוכיח את זה? יש לך נתונים שמראים אל כך?

פיאג'ו טייפון ז"ל

פורסם
אתה יכול להוכיח את זה? יש לך נתונים שמראים אל כך?

זה ידוע שכחול מהיר יותר מאדום. עם כסף אתה משיג הכל => כסף הכי מהיר.

פורסם
הכסוף כמובן!

לא אוהב את הפרונט שלו.

 

רטרו מדי לטעמי.

הכנף שלו מכוערת והג'אנט נראה לי מוזר מדי.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
הכחול...גם יותר יפה וגם יותר מהיר...

 

רגע..!!! זה הונדה זה? אז רק אדום

 

הכחול = ימהה

עם החלק של הכחול יותר יפה אני מסכים אבל מה הקשר יותר מהיר ?

 

כמו שאמר Ugin,

הצבע לא עושה אותו יותר מהיר
-------------------------------------------------

 

זה ידוע שכחול מהיר יותר מאדום. עם כסף אתה משיג הכל => כסף הכי מהיר.
שוב... מה ?!

 

תיתפלא!

אבל הוא טעה כסף הרבה יותר מהיר ואין על זה ויכוח ..

עוד אחד..

 

מה אתם מבלבלים את השכל ?

כשיהיו לכם הוכחות מדעיות ש"צבע כלשהו יותר מהיר" תוכלו להמשיך לבלבל את המוח, לפחות עם גיבוי.

 

אני מקווה בשבילכם שאתם צוחקים.

פורסם

קודם כל הכחול יפה יותר ,חוץ מזה זה הונדה ככה שבכלל זה אמור להיות אדום .

 

וכסף תמיד יותר מהיר ,הבעיה היא שהוא ממהר לצאת לי מכיס.....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
עם החלק של הכחול יותר יפה אני מסכים אבל מה הקשר יותר מהיר ?

 

כמו שאמר Ugin,

-------------------------------------------------

 

שוב... מה ?!

 

עוד אחד..

 

מה אתם מבלבלים את השכל ?

כשיהיו לכם הוכחות מדעיות ש"צבע כלשהו יותר מהיר" תוכלו להמשיך לבלבל את המוח, לפחות עם גיבוי.

 

אני מקווה בשבילכם שאתם צוחקים.

מה קרה לך?! לא הבנת שזאת בדיחה... או שאתה רציני? :lol:

כך אמר שדרן החדשות...

"שלושה נערים נעצרו בגין סחר בסמים, שלושתם משכונת התקווה" :-o

 

פיגו ג'ט פורס למכירה, פרטים כאן...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75833

פורסם

אתם כולכם טועים :-)

 

 

לכל מי שאי פעם בדק בפורומים בחו"ל (שם הנושא מאד פופולרי משום מה):

 

אופנועים שחורים הם תמיד הכי מהירים !

פורסם
מה קרה לך?! לא הבנת שזאת בדיחה... או שאתה רציני? :lol:

לך תדע אם זה בדיחה או לא?!

תמיד יש סוג של אנשים שישאלו אותך ברמזור: "ה-GS הזה זה הונדה?"

פיאג'ו טייפון ז"ל

פורסם
עם החלק של הכחול יותר יפה אני מסכים אבל מה הקשר יותר מהיר ?

 

כמו שאמר Ugin,

-------------------------------------------------

 

שוב... מה ?!

 

עוד אחד..

 

מה אתם מבלבלים את השכל ?

כשיהיו לכם הוכחות מדעיות ש"צבע כלשהו יותר מהיר" תוכלו להמשיך לבלבל את המוח, לפחות עם גיבוי.

 

אני מקווה בשבילכם שאתם צוחקים.

ש.צ !

תגיד אז מה יותר מהיר דיטי או אר אס?


×
×
  • תוכן חדש...