ובהמשך למה ששלמה כתב: לפני מס' חודשים שלמה אירגן ניסוי לבדיקת חלקות של צבע. כמה אנשים לדעתך הגיעו? (רמז, 0 ). אז אתה רוצה לעשות רעש? עם מי?. ואתה צודק, אנחנו אשמים אבל לא בגלל שאנחנו לא עושים רעש, אלא לא עושים כלום. אפילו לא תומכים במי שכן עושה.
(וברוח ההגדה של פסח - כשאני אומר אנחנו אני מכליל גם את עצמי)