Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בס"ד

 

שלום לכולם

אני מתעניין ברכב ספורטיבי באיזור 50K ואם זה יהיה ממש מציאה אז אני אתאמץ עד 55K

בעקרון התחלתי להתעניין באלפא רומיאו ג'ולייטה - אבל מאוד קשה למצוא אחת כזאת שמורה ומטופלת היטב במחיר סביר

וכמובן שאני ממשיך לחפש כזאת

אבל החלטתי לפתוח טיפה את אפיק החיפוש

אשמח לשמוע הצעות מענינות אבל עם הרבה הגבלות

אז ככה הרכב ישמש אותי לנסיעה יומיומית בערך כ 8,000 קמ בשנה

 

מה שחשוב בעיקר שהרכב יהיה במראה החיצוני לטעמי כמובן  - פחות אוהב את המורות הקטנות למשל 208GTI פולו GTI וכו מעדיף מראה יותר מודרני  בסגנון שירוקו ולוסטר לאון וכדו

שיהיה יחסית אמין מהיר ובעיקר הרבה כח לעליות בירושלים - כמובן שעדיפות לגיר אוטומט בכל זאת ירושלים פקקים וזה

והכי חשוב שיהיה מהנה לנהיגה 

אז למעט אלפא  אשמח לשמוע עוד הצעות מענייות למעט פיג'ו רנו וצרפתיות אחרות - לא משהו אישי פשוט עבר מרתיע שמעדיף להשאיר מאחור

אז הצעות יתקבלו  בברכה

 

עמו כן ראיתי מלא אופציות ואשמח לשמוע חחות דעת מאנשים שיש להם או מכירים היטב את הרכבים הבאים

 

1. ראיתי שיש לקיה סיד גרסת פרמיום קופה 3 דלתות ספורט 1.6 140 כס וגם גרסה 2.0  - במראה הוא לטעמי - לגבי האמינות ביצועים כח אשמח לשמוע חוות דעת

 

2. ראיתי שיש לאופל אסטרה גרסת קופה GTC   - מ 1.4 טורבו - גם במראה לטעמי עם גג פנורמי

 

3. מישהו יכול לעשות סדר עם הגרסאות של סיאט לאון למיניהם? יש כל כך הרבה ככה שלא הצלחתי ממש לחפש כאלה מרות שיש בשפע

כנ"ל לגבי הגולף 

 

תודה לעוזרים מראש

 

נ.ב גם אין טעם להציע פוקוס מאחר שמאוד קשה למצוא משהו נחמד שם - אלא אם כן מישהו פה מוכר אחת כזאת

עריכה אחרונה על ידי erezger

היום - אלפא רומיאו ג'ולייטה 2013
קודם - הונדה ג'אז קומפורט 2017

קודם - סובארו B3 שנת 2008

פורסם

הפרו סיד יפה אבל לא ממש חזקה
אם גרסת ה 2 ליטר חזקה מספיק עבורך אז אולי כדאי לשקול גם סיוויק האצ'בק. המראה שלה די ספורטיבי וביצועי מנוע ה1.8 לא רעים. כנ"ל לגבי מאזדה 3 2.0
האסטרה יפה אבל לא ממש חזקה (חפש את ה 1.6 טורבו העוד יותר נדירה, ספק אם היא בתקציב, אם תמצא אחת תגלה)
אם ספורטיבי מבחינתך זה מראה+כוח ואתה שוקל אלפא גם המיטו (שלא כל כך מומלצת באופן כללי) תעשה את העבודה
אם אתה מתעניין בלאון, איביזה FR בגרסת 3 דלתות גם היא יפה ודי זריזה ויותר קרובה לתקציב.
 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

לא אוהב את  המיטו

יש כל כך הרבה גרסאות של הלאון fr שאני מתייאש רק מלהסתכל  כנל לגבי האיביזה fr

 

היום - אלפא רומיאו ג'ולייטה 2013
קודם - הונדה ג'אז קומפורט 2017

קודם - סובארו B3 שנת 2008

פורסם

לאון fr יש בגרסאות 1.4 ו 1.8. 3 או 5 דלתות. לא חושב שה1.8 בתקציב שלך, ה1.4 3 דלתות ידנית ואתה רוצה אוטומט. 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם
בס"ד
 
שלום לכולם
אני מתעניין ברכב ספורטיבי באיזור 50K ואם זה יהיה ממש מציאה אז אני אתאמץ עד 55K
בעקרון התחלתי להתעניין באלפא רומיאו ג'ולייטה - אבל מאוד קשה למצוא אחת כזאת שמורה ומטופלת היטב במחיר סביר
וכמובן שאני ממשיך לחפש כזאת
אבל החלטתי לפתוח טיפה את אפיק החיפוש
אשמח לשמוע הצעות מענינות אבל עם הרבה הגבלות
אז ככה הרכב ישמש אותי לנסיעה יומיומית בערך כ 8,000 קמ בשנה
 
מה שחשוב בעיקר שהרכב יהיה במראה החיצוני לטעמי כמובן  - פחות אוהב את המורות הקטנות למשל 208GTI פולו GTI וכו מעדיף מראה יותר מודרני  בסגנון שירוקו ולוסטר לאון וכדו
שיהיה יחסית אמין מהיר ובעיקר הרבה כח לעליות בירושלים - כמובן שעדיפות לגיר אוטומט בכל זאת ירושלים פקקים וזה
והכי חשוב שיהיה מהנה לנהיגה 
אז למעט אלפא  אשמח לשמוע עוד הצעות מענייות למעט פיג'ו רנו וצרפתיות אחרות - לא משהו אישי פשוט עבר מרתיע שמעדיף להשאיר מאחור
אז הצעות יתקבלו  בברכה
 
עמו כן ראיתי מלא אופציות ואשמח לשמוע חחות דעת מאנשים שיש להם או מכירים היטב את הרכבים הבאים
 
1. ראיתי שיש לקיה סיד גרסת פרמיום קופה 3 דלתות ספורט 1.6 140 כס וגם גרסה 2.0  - במראה הוא לטעמי - לגבי האמינות ביצועים כח אשמח לשמוע חוות דעת
 
2. ראיתי שיש לאופל אסטרה גרסת קופה GTC   - מ 1.4 טורבו - גם במראה לטעמי עם גג פנורמי
 
3. מישהו יכול לעשות סדר עם הגרסאות של סיאט לאון למיניהם? יש כל כך הרבה ככה שלא הצלחתי ממש לחפש כאלה מרות שיש בשפע
כנ"ל לגבי הגולף 
 
תודה לעוזרים מראש
 
נ.ב גם אין טעם להציע פוקוס מאחר שמאוד קשה למצוא משהו נחמד שם - אלא אם כן מישהו פה מוכר אחת כזאת
בס"ד

הפוקוס בערך 10k מעל התקציב שלך גם ככה(לאחת שמורה)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

×
×
  • תוכן חדש...