Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה לכל העוזרים!

מחר יש לנו נסיעת מבחן על הקאמיק - אעדכן איך היה!
מסכים שההפרש בין הסטייל לאמבישן לא קטן, מצד שני מתלבט האם האמבישן יהיה פחות סחיר בגלל שוק הליסינג...
אין ספק שאם הקארוק היה עם תיבה פלנטרית הבחירה היתה פשוטה יותר.

בנוגע לנירו אולי נקפוץ לבדוק אם פחות יאהבו את הקאמיק, גם מעט יותר יקר וגם פחות מתחברים לעיצוב שלו, מעבר לזה שאישית אני קצת פחות מתחבר לתוצרת קוריאה, מכל המפגשים שלי עם רכבי קיה יונדאי (גם החדשים) התרשמתי שהם חסרים קצת עידון... בכל מקרה אציע להם לקפוץ לבדוק אותם.

שבוע הבא תהיה נסיעת מבחן על הפיג׳ו, לתחושתי באמת היא תהיה מעט מסורבלת יותר לתפעול, אעדכן!


Sent from my iPhone using Tapatalk

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

[mention]Mike808 [/mention]
פספסתי איכשהו את ההמלצות הנוספות שלך.

לצערי פולקסווגן לא בא בחשבון מבחינתם, למרות שהסברתי שסקודה = פולקסווגן הם לא מוכנים לנסוע ברכב מהתוצרת.

בנוגע לאופל, פסלתי מראש בגלל נושא ירידת הערך, אני מאמין שיקח למותג עוד כמה שנים להתאושש, מעבר לזה שאם אני לא טועה חסרות קצת מערכות בטיחות בקרוסלנד.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

יש פה דיסוננס לכל אורך השרשור.

מה יקרה אם ההורים יראו רכב שהם ממש אוהבים. הכניסה נוחה , הכסא רך, השליטה פשוטה אבל עאפס , סובל מירידת ערך חזקה ובנוסף חסרה לו התראת שטח מת.

לא ייקנו ?! תן להם קצת מרחב בחירה .

תן להם לראות גם רכב אפרורי כמו מזדה cx30 ושאר מלוכסנות . מה שימצא חן בעיניהם ורק אם ישאלו אותך תסביר להם בעדינות שזה פח אשפה על גלגלים שאפילו המוכרן באולם מתבייש למכור אותו אבל נלך לסגור חוזה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם

ובכלל עוד 3 שנים יבוא וירוס Y שיגרום למשבר כלכלי קשה וכל חישובי ירידת ערך יגרסו . קח לדוגמא פה בפורום: כבר מעל חודשיים מישהו מנסה למכור מזדה cx5 מדוגמת ואין קונה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אני מבין למה עלול לשמע שיש דיסוננס בדרישות.
אבל הדרישה לירידת ערך סבירה מגיעה מהם אחרי שנים של קניה כמעט דתית של הדגם המשפחתי הכי חדש של פיג׳ו או סיטרואן ואז לאחר 4 שנים לגלות שהערך שלו נחתך בצורה אסטרונומית.

מראש התבקשתי מהם לצמצם את המבחר, הם נהיים מסנוורים מכל האפשרויות ובסוף מתקשים מאוד בבחירה, מעבר לזה שבגילם מערכות בטיחות אקטיביות זה כבר קצת יוצר מנייס טו הב ולכן זה מקבל משקל משמעותי.
בכל מקרה אני אציע להם שנקפוץ למאזדה וקיה כדי לראות אם יש משהו שנראה להם.
ד״א הם היו בטויוטה, לטענתם היחס בסוכנות היה לא טוב בכלל והם לא אהבו את הקורולה החדשה.

תודה!


Sent from my iPhone using Tapatalk

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם
לפני 13 שעות, zvit כתב:

התפעול של ה-2008 לא מתאים לפנסיונרים

 

אולי C3 Aircross  ברמת הגימור הגבוהה...

 לא יורד לסוף דעתך. אם אתה מתייחס לתפעול מערכות דרך מסך המולטימדיה, האיירקרוס דנן זהה לחלוטין ל 2008 מבחינה זו, יותר מכך באחרונה "מקשי הפסנתר" הצמודים למסך בהחלט עוזרים ולא תמצא כאלו בסיטרואן. אם כיוונת למשהו אחר אשמח אם תפרט.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 13 שעות, zvit כתב:

התפעול של ה-2008 לא מתאים לפנסיונרים

 

אולי C3 Aircross  ברמת הגימור הגבוהה...

דווקא אמא שלי מסתדרת מצויין עם התפעול של ה3008 שלי וככה גם כמה מאות/אלפים שקנו את ה3008 /2008/5008 שהם מעל גיל הפנסיה.

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

save, אני מודע היטב לתפקידי, והוא לא רק לסנן את הסוכן אלא גם לברור את הרכבים ששווה ללכת להסתכל עליהם, בין אם זה להבין האם המפרט מתאים (שניהם לא ״אנשי מכוניות״ וצירופי אותיות של מערכות בטיחות זה כמו סינית בשבילם) ובין אם זה באמת לסנן את הבולשיט של סוכן המכירות.

אעדכן מאוחר יותר אחרי הנסיעת מבחן ואולי גם נספיק לבקר באולמות תצוגה נוספים.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

אם היית במתחם של לובינסקי, חבל שדילגת על האולם של אופל, ועל האופל קרוסלנד ספציפית.

הדבר הראשון שעלה לי לראש כשנהגתי ברכב הזה, בגלל ההגה הגדול שלו, והעיצוב השמרני, היה 'הנה רכב לסבתא'.

תוסיף שדה ראייה מצויין בזכות שטח שמשות גדול, וקיבלת רכב באמת מתאים לצרכים.

ההינע משתמש במנועי 1.2 ליטר של PSA ותיבת הילוכים פלנטרית של אייסין היפנית עם שישה הילוכים. 

תכלס, נראה לי שתהיה עדיפה להוריך על פני ה 2008 החדשה. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מעדכן אחרי הנסיעה על הקאמיק:

הם התרשמו מהקאמיק מאוד, הישיבה על הכביש גבוהה ממה שהאפשר לנחש כשמסתכלים על הרכב מבחוץ.
מנוע ה1.0TSI מרגיש מעולה וזריז בהחלט.
מעבר לזה מערכת תיקון סטיה מהנתיב עבדה מצויין וכך גם בקרת השיוט האדפטיבית.
אין ספק שהקאמיק מציג חבילה מרשימה מאוד!


תכננתי גם שנספיק להגיע לקיה היום כדי להעיף מבט על הנירו אבל לצערי לא הספקנו.
שבוע הבא אחרי הנסיעת מבחן ב2008 נקפוץ גם לאופל וגם לקיה

ef564e02d71503d6dba8678485c7a544.jpg

9fd6a0992d0abdc7cf1fe5c63dc2953d.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • אהבתי 2
 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם
בתאריך 15.5.2020 בשעה 06:04, save כתב:

יש פה דיסוננס לכל אורך השרשור.

מה יקרה אם ההורים יראו רכב שהם ממש אוהבים. הכניסה נוחה , הכסא רך, השליטה פשוטה אבל עאפס , סובל מירידת ערך חזקה ובנוסף חסרה לו התראת שטח מת.

לא ייקנו ?! תן להם קצת מרחב בחירה .

תן להם לראות גם רכב אפרורי כמו מזדה cx30 ושאר מלוכסנות . מה שימצא חן בעיניהם ורק אם ישאלו אותך תסביר להם בעדינות שזה פח אשפה על גלגלים שאפילו המוכרן באולם מתבייש למכור אותו אבל נלך לסגור חוזה.

 

 

מאזדה CX30 אפרורי? נו באמת. עיצוב זה לגמרי עניין של טעם אבל הדבר האחרון שאפשר להגיד על הרכב הזה זה שהוא אפרורי.

חוץ מזה שיקולי ירידת ערך וסחירות בסוף התקופה הם לגמרי רלוונטיים. אף אחד לא אוהב להפסיד סתם כסף ואם יש אפשרות לרכוש מוצר ששומר טוב יותר על ערכו אז לגמרי כדאי להוסיף את זה לרשימת השיקולים.

 

אהבתי מאוד את הצבע הזה על הקאמיק עוד בהשקה. נראה מצויין.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

דווקא הצבע מזכיר לי את הלוקרים הישנים שהיו לי בבית ספר,נורא..באדום היא נראית הרבה יותר מרשים.

עריכה אחרונה על ידי Ron.P
פורסם

עדכון:

היום היינו בפיג׳ו בנסיעת המבחן ל2008.

נתחיל מהטוב:
מהנסיעה הקצרה שעשינו נראה שנוחות הנסיעה טובה, אולי מעט טובה מהסקודה, ותא הנוסעים שקט מאוד.
יחידת ההנעה היתה חלקה מאוד אבל לא הרגשתי שהרכב נמרץ מהסקודה עם מנוע ה-1.0tsi למרות הנפח המעט גדול יותר וההבדל בנתון הכ״ס.
הישיבה מקדימה מרגישה ״מיוחדת יותר״ ותנוחת השיבה מרגישה יותר כמו בתוך ״ג׳יפ״ עם מכסה המנוע שנמצא בקו הראיה. בכללי התחושה בתא הנוסעים מעט יוקרתית יותר.
מצד שני הראות החוצה היתה מעט פחות טובה מבסקודה, בעיקר עקב קו החלונות המעט יותר גבוהה וקורות A רחבות.

הפחות טוב:
תנוחת הנהיגה עם ההגה הקטן דורשת התרגלות, אין ספק שזה ייחודי אבל עבור הלקוחות המקרה הזה זה פחות התאים.
בנוסף קו החלונות הגבוהה מאחור יוצר תחושה מעט קלסטרופובית.

הרע:
אני אייחס את זה בעיקר ליבואן - לובינסקי ולסוכנות המרכזית בשורק.
כבר בביקור הראשון באולם התצוגה קיבלה אותנו סוכנת שלא ידעה יותר מדי על הרכב ועל ההבדל ברמות הגימור, מעבר לזה רכב התצוגה לא היה מחובר לחשמל ולכן המסכים לא עבדו וגם אי אפשר היה לפתוח את תא המטען...
זה המשיך בזה שנשלחנו הביתה לקבוע נסיעת מבחן דרך אתר האינטרנט שם היתה בעיה במערכת, לזכותם כשהתקשרתי לתאם נסיעת מבחן חזרו אלינו מהר יחסית...
לסיום החוויה מנסיעת המבחן, בניגוד לסוכנות של סקודה שם פשוט נתנו לנו את הרכב לסיבוב לבד בלי נציג פה הצטרף נציג לנסיעה, והתיישב מקדימה, מה שפגם ביכולת לחוות את בישיבה מקדימה עבורנו... הבעיה החמורה ביותר היתה שהמסך המרכזי לא עבד כלל ברכב המבחן, לטענתם בגלל עדכון גרסה... ניסיתי לשאול ולהבין אם זה בגלל החום הקשה היום אבל לטענת הנציג אין קשר. בכל מקרה זה הזוי לחלוטין שחברה משחררת רכב לנסיעת מבחן כשמסך המולטימדיה ממנו נשלטות פונקציות רבות ברכב הזה לא עובד! אי אפשר להתרשם ככה מתפעול מערכות הרכב.
נוסיף לזה את העבודה שהנציג שהצטרף אלינו גם לא ממש שלט בחומר, לא ידע להסביר את ההבדל ברמות הגימור וברמת הבטיחות בין הדגמים.
מאכזב מאוד ולא מקצועי.

לסיכום: הוזמנה סקודה קאמיק ברמת גימור אמבישן בצבע ירוק.

היינו גם בביקור בסוכנות קיה ואופל, הם לא התחברו לרכבים שהיו בתצוגה ולכן לא ביצענו נסיעת מבחן בהם.

תודה לכולם על העזרה!


e3d2fbf44ee5360304989aca43f750cd.jpg
c5b938973362c9fa82ff5e45420cd216.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • אהבתי 1
 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
×
×
  • תוכן חדש...