Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה כבר אפשר לנקות/כביסות/לצייר/לבהות בין  ארבע קירות? 

 

אין  משלוחים מאמזון, ואיביי לא בא בחשבון, ישנם  מוצרים שהזמנתי עוד מינואר, ומי יודע מתי/אם  בכלל אקבלם..

 

אז יש לי מחרטת  עץ וחסרה לי תפסנית.

 

מצאתי משהו  במחיר שפוי,( http://www.toolbox.co.il/Product/30323721/תפסנית-4-לחיים--למחרטה# )

 

זו  במחיר מציאה, וקוטר גדול.

 

אבל  החנות  תקועה בשלבי מעבר והכל  בארגזים.

 

אשמח  לשמוע אם  משהו  מכיר מוצר זהה באותו  טווח  מחירים, אפילו  יד 2 משומש. וגם  בלוח  יד 2 +מרקט פייסבוק לא מצאתי.

פורסם (נערך)

משלוחים שהוזמנו לפני כמה שבועות אכן מגיעים, אבל קשה מאוד למצוא משהו שנשלח לארץ עכשיו.

 

עריכה אחרונה על ידי XVSTI
פורסם (נערך)

יש כמה קבוצות נגרות בפייסבוק. אני לא שם, אבל קצת חיפוש ותמצא אותם.

ממש שידוע לי, רק ורשבסקי מתעסק בארץ עם אביזרים למחרטות עץ, אין עוד חנות אחרת.

 

בנוגע למשלוחים מחו״ל / אמזון - קיימת האפשרות של חברות ״שילוח ביניים״ בסגנון ushops וכו׳ עם כתובת אמריקנית.

עדיין ייקח נצח עד שיגיע, לצערי.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לא כתבת מאיפה אתה בארץ.

 

יש לת את קופיטו בנחלת בנימין תל אביב, ורגוס בחולון (יותר יקרים), מסקו במפרץ ועוד הרבה אחרים.

 

איזה פוטר בדיוק אתה צריך (3, 4 או 6 בקים, קונצנטריים או עצמאיים, איזה חור עובר ואיזה קוטר) והאם יש לך איך לחרוט לו פלאנג' מעבר לכוש (או שאתה יודע איזה ראש יש לה)?

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

בוקר טוב ותודה למשיבים,בסופו  של  דבר קניתי פוטר זול (500 ש"ח-בר גל ת"א)  של  3 בקים קונצטריים. 

אני די   ירוק בכל  העסק, ולמרות  שחפרתי ביוטיוב ובעוד מקומות  להבין בדיוק מה אני צריך, אני לא בטוח  שזו  היתה הבחירה הכי טובה, אבל  גם  שיקולים  כספיים  הכריעו  כאן. 

 

*לא מצליח להעלות  קבצים  מהפון,מצרף  אבל  הם  לא מופיעים*

 

 

עריכה אחרונה על ידי nimo
פורסם

במחרטה לעץ אתה לא צריך פוטר יקר. פחות חשוב כוח התפיסה והזריקה.

 

על איזו מחרטה הוא הולך להיות מורכב?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

91620157_522876528425923_8616371146499031040_n.jpg.f21ee77cea53f1d6a24d5378131a03c3.jpg

91534952_2866248680130138_5642555487468650496_n.jpg

91282880_305273137101492_307476038705741824_n.jpg

91641353_896135850799600_9072565818012729344_n.jpg

91625366_227592438437796_399830325334638592_n.jpg

זו  הכלה והפוטר. וזה מה שיצא אחרי כמה נסיונות.

 

נשברו  לי שניים לפני, כאשר ניסיתי לגלף מבפנים. אולי כי לא עבדתי נכון  מהרבה סיבות

 

כמו סל"ד נמוך, כלי לא נכון ועוד. 

עריכה אחרונה על ידי nimo
  • מעניין 2
פורסם

יפה.
 

עם הזמן תקבל את הרגש ותלמד להכין את הכלים המתאימים.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תודה

 

שאלה, במקרה הזה מדובר בעץ  אקליפטוס שממנו יש לי אספקה (עבודות  גינון עירייה שנזרקו) 

 

ישנם  עצים שהם רעילים/לא בריאים לנשימה וכיו"ב? 

 

אמנם  אני עושה עבודות  קטנות  אבל לא חסר נסורת  ואבק ליטוש,אני מצטייד במסכת אבק.

 

האם  זה מספיק לגבי סינון  או  שמומלץ  מעבר לזה? 

פורסם

כעיקרון מסכת אבק אמורה להספיק כי החלקיקים גדולים אבל אין לי הרבה ניסיון עם עץ (עובד עם מתכות. בעיקר נירוסטה ופליז).

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...