Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה - סטייג 2, מה חייב ומה לא


שימו לב! השרשור הזה בן 1493 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני חשבתי שבסטייג 2 חייב דאון פייפ ומומלץ קולר מוגדל. עכשיו דברתי עם איזה טיונר שאומר לי "מה איך יש לך סטייג 2 רק עם דאון פייפ" 

אומר שצריך מערכת יניקה, מערכת פליטה וקולר. 

אומר שרק היניקה יכול להוסיף איזה 10-20 כ"ס

קיצר לא מבין כבר כלום 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב הבנתי - ואל תבנה על זה, חכה לתגובות המומחים - דאון פייפ עוזר לך להוציא יותר גזי פליטה, מה שמאפשר למנוע לעבוד מהר יותר וחזק יותר.

אממה? באיזשהו שלב אתה צריך גם להכניס יותר אוויר, כדי שהמנוע יוכל לנצל את הפוטנציאל. אהה... וכדי שכל העסק לא יתחמם מדי ובשביל שתקבל אוויר קר יותר, מוסיפים קולר.

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, GR8Day כתב:

למיטב הבנתי - ואל תבנה על זה, חכה לתגובות המומחים - דאון פייפ עוזר לך להוציא יותר גזי פליטה, מה שמאפשר למנוע לעבוד מהר יותר וחזק יותר.

אממה? באיזשהו שלב אתה צריך גם להכניס יותר אוויר, כדי שהמנוע יוכל לנצל את הפוטנציאל. אהה... וכדי שכל העסק לא יתחמם מדי ובשביל שתקבל אוויר קר יותר, מוסיפים קולר.

זהו מה שאמרת אני יודע וגם הגיוני עם קצת ידע בסיסי. דאון פייפ חייב כי זה מה שמאפשר לעלות את כמות גזי הפליטה וקולר אם יש באמת צורך שלא תמיד אולי באמת יהיה צריך אם נגיד הקולר סטוק עושה את העבודה. 

לגבי פילטר אוויר עם כמה שזה נשמע הגיוני, תמיד שמעתי שזה חרטה וזה סתם מכניס יותר ליכלוך ומישהו אמר לי שהוא בדק את זה על דיינו עם ובלי וראה הבדל אפסי.

וצנרת בכלל לא מובן איך תורם לכל הסיפור.

 

לכן זה אולי לא שאלה של מה צריך ומה לא אלה מה באמת חובה בשביל סטייג 2 בסיסי שניראה לי זה רק דאון פייפ, וכל היתר אפשר לשים כל דבר אולי יתרום עוד קצת ויחד עם שינויים בתוכנה הכל ביחד יתן עוד קצת יותר כוח, אולי זה מה שנקרא סטייג 2+

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Tal Brodkin כתב:

זהו מה שאמרת אני יודע וגם הגיוני עם קצת ידע בסיסי. דאון פייפ חייב כי זה מה שמאפשר לעלות את כמות גזי הפליטה וקולר אם יש באמת צורך שלא תמיד אולי באמת יהיה צריך אם נגיד הקולר סטוק עושה את העבודה. 

לגבי פילטר אוויר עם כמה שזה נשמע הגיוני, תמיד שמעתי שזה חרטה וזה סתם מכניס יותר ליכלוך ומישהו אמר לי שהוא בדק את זה על דיינו עם ובלי וראה הבדל אפסי.

וצנרת בכלל לא מובן איך תורם לכל הסיפור.

 

לכן זה אולי לא שאלה של מה צריך ומה לא אלה מה באמת חובה בשביל סטייג 2 בסיסי שניראה לי זה רק דאון פייפ, וכל היתר אפשר לשים כל דבר אולי יתרום עוד קצת ויחד עם שינויים בתוכנה הכל ביחד יתן עוד קצת יותר כוח, אולי זה מה שנקרא סטייג 2+

 

אני חושש שעשית פה בלבול קטן.

יש הבדל מהותי בין פילטר אוויר לבין צנרת יניקה.

המנוע צורך אוויר. צנרת היניקה דואגת לאספקת אוויר זו. בצנרת המקורית נכנס כמות מסויימת של אוויר, שיפור הצנרת מאפשר ליותר אוויר להכנס.

כשהאוויר נכנס דרך הצנרת, הוא פוגש פילטר שדואג שלא יכנסו לכלוכים בלתי רצויים. ישנם פילטרים מסוגים שונים, ועליהם אומרים בדרך כלל שאין בהם הרבה תועלת, אלא אם כן זה מכוון ספציפית לצורך מסויים שיש לך.

לכן, צנרת משופרת מאפשרת יותר אוויר במנוע, בעוד שפילטר משופר פחות משפיע מהבחינה הזו.

מקווה שהבהרתי את עצמי כהוגן.

 

באופן כללי, בלי להכנס להגדרות של 'מה נחשב סטייג' 2', צנרת יניקה משופרת תאפשר למנוע לתת יותר כוח.

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

וגם את התוכנה שלך תצטרך לעדכן לאחר כל השינויים שביצעת.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 24.3.2020 בשעה 20:43, GR8Day כתב:

 

אני חושש שעשית פה בלבול קטן.

יש הבדל מהותי בין פילטר אוויר לבין צנרת יניקה.

המנוע צורך אוויר. צנרת היניקה דואגת לאספקת אוויר זו. בצנרת המקורית נכנס כמות מסויימת של אוויר, שיפור הצנרת מאפשר ליותר אוויר להכנס.

כשהאוויר נכנס דרך הצנרת, הוא פוגש פילטר שדואג שלא יכנסו לכלוכים בלתי רצויים. ישנם פילטרים מסוגים שונים, ועליהם אומרים בדרך כלל שאין בהם הרבה תועלת, אלא אם כן זה מכוון ספציפית לצורך מסויים שיש לך.

לכן, צנרת משופרת מאפשרת יותר אוויר במנוע, בעוד שפילטר משופר פחות משפיע מהבחינה הזו.

מקווה שהבהרתי את עצמי כהוגן.

 

באופן כללי, בלי להכנס להגדרות של 'מה נחשב סטייג' 2', צנרת יניקה משופרת תאפשר למנוע לתת יותר כוח.

אז להחליף רק פילטר אוויר זה בעצם להוציא את הקופסה ולשים במקומה פילטר פתוח (היפה הזה) וזהו (?)

וצנרת יניקה מלאה זה בעצם להחליף גם את כל הצינורות שמובילים למנוע (שלפי מה שהבנתי צריך/עדיף שיהיו יותר רחבים ועם פחות עיקולים כדאי לתת מקסימום זרימת אוויר) להחליף כמובן את הפילטר וגם למקם אותו במקום שיקבל מקסימום אוויר קר ואז יחד עם זה להתאים את התוכנה (?) אם זה נכון אז אולי סוף סוף הבנתי את עיניין היניקה.

 

ועכשיו לגבי הפליטה:

קודם כל מערכת פליטה סטוק כוללת ממיר קטליתי שתפקידו לנטרל את זיהום האוויר, אחרי זה יש רסנטור שבעברית זה יענו הדוד האמצעי (?) שתפקידו להשתיק ובסוף יש את המפלר שזה יענו דוד אחורי (?) ותפיקו גם להשתיק ? האם עד כן הכל נכון ?

איזה שינוי במערכת הפליטה מביא באמת ליותר ביצועים (יחד עם דאון פייפ, מערכת יניקה, תוכנה מותאם וכו)

ומה בדרך כלל מורידים אם סתם רוצים סאונד יותר טוב ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1493 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...