Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה במאזדה לא משתמשים בגיר DSG?


yorng
שימו לב! השרשור הזה בן 1519 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפי האנלוגיה שלך אין הבדל בין צמיגים סיניים זולים למישלין PSS כי שניהם זה גומי שחור וממש מסריח כששורפים אותו,

וגם אין הבדל בין האייפון מלפני שנתיים לזה שיש עכשו כי מה זה לדחוף עוד מצלמה ולהזיז את הכפתור במסך.

 

מממ... אין לי מושג מאיפה אתה מסיק את זה ממה שכתבתי.

 

לקחת דאטה שמוצגת ללקוח קצה ולהסיק ממנה משהו על המו"פ שמתבצע זה לא תהליך מחשבתי הגיוני לדעתי.

 

בדיוק! וככה שופטים דברים בעולם האמיתי, לידיעתך. מה שווה מו"פ אם המוצר הסופי והמספרים שהוא מייצג דומים למשהו קיים כבר?? אז למה כל ההשקעה בדיוק?

 

אין הרבה אוטו בקצת כסף,יש שוק שיודע לווסת בשבילנו מה נחשב להרבה ומה לקצת.

וב90% מהמקרים הרכבים שנמכרים בזול לא נמכרים בזול סתם.

 

2 הרכבים שלי הם בדיוק זה, הרבה אוטו בקצת כסף. אני יודע מה דעתך לפחות על אחד מהם אבל המספרים מראים אחרת, מכל הבחינות...

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מממ... אין לי מושג מאיפה אתה מסיק את זה ממה שכתבתי.

 

 

 

בדיוק! וככה שופטים דברים בעולם האמיתי, לידיעתך. מה שווה מו"פ אם המוצר הסופי והמספרים שהוא מייצג דומים למשהו קיים כבר?? אז למה כל ההשקעה בדיוק?

 

 

 

2 הרכבים שלי הם בדיוק זה, הרבה אוטו בקצת כסף. אני יודע מה דעתך לפחות על אחד מהם אבל המספרים מראים אחרת, מכל הבחינות...

 

ככה אתה שופט דברים בעולם ה"אמיתי" שלך.

תגדיר פרמטר אקראי ותשפוט לפיו-אני לא מקבל את השטות הזו.

 

יש בבעלותך 2 גרוטאות שאף אחד לא רוצה,זה שהן מתאימות לך לא אומר שהרכבים האלה טובים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנתונים שהבאת הם של skyactive דור קודם.

גירסת ה X היא מנוע אחר לגמרי, שפועל אחרת לחלוטין: באמצעות הצתה בדחיסה ללא ניצוץ חשמלי (כמו מנוע דיזל) הוא יעיל יותר, חזק יותר וחסכוני יותר . כרגע יש רק גירסת 2.0 178 כ"ס , 25.6 קג"מ (לא יודע את הסל"ד).

 

 

אבל .. היבואן החליט שלנו לא מגיע, אז בקומבינה קלאסית אנו מקבלים את המנוע הקודם, ולכן הנתונים בארץ נראים שונה.

אם כבר להתלונן על מזדה אז זה על המתלה האחורי הפשוט שהחליף את העצמאי בדור הקודם ('זום זום' עלק).

זאת לעומת הקורולה ששמרו על מתלה אחורי עצמאי בכל הגרסאות (בשונה מהגולף, הפוקוס, האוקטביה בגירסאות העממיות).

 

כן שמעתי על ה X, אבל עדיין זה לא המוצר שמתקבל כאן בארץ, ואני מדבר בדיוק על הנקודה הזאת. אנשים ישלמו כאן על מאזדה\טויוטה\הונדה עממיות לגמרי סכומים גבוהים מידי, שוב, לדעתי.

עריכה אחרונה על ידי yonisi

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מטעה עם ההצהרות שלך,בוודאי שזה קשור,אם אתה רוצה לך לעשות מבחן בסוכנות ב.מ.וו וגם תמצא חבר חדש..

 

בדקתי,

כל הרכבי קצה מגיעים עם גירים דו מצמדיים.

פרארי,למבורגיני,RS של אאודי,M של ב אם וו,מקלארן,אלפא רומיאו.

אז בשביל להזיז BMW עם מנוע 2 ליטר דיזל מספיק גיר אוטומט רגיל,זה לא טיעון.

 

את מי בדיוק אני מטעה?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן שמעתי על ה X, אבל עדיין זה לא המוצר שמתקבל כאן בארץ, ואני מדבר בדיוק על הנקודה הזאת. אנשים ישלמו כאן על מאזדה\טויוטה\הונדה עממיות לגמרי סכומים גבוהים מידי, שוב, לדעתי.

 

סכומים גבוהים מידי ביחס ל....?

 

ושוב,אתה טוען שמאזדה/הונדה/טויוטה לא מתקדמות על סמך מפרט של רכבים שמשווקים בארץ.

יש גוגל,אפשר להרחיב את היכולת חיפוש ומחקר עצמית מעבר לברושור מהסוכנות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה אתה שופט דברים בעולם ה"אמיתי" שלך.

 

אתה באמת רוצה להכנס איתי לפינות של "עולם אמיתי"?? אני חי את זה כל יום בעבודה,וגם אחריה (בתחביב די תובעני שאני עוסק בו). דברים שאני עושה בעבודה, וגם אחריה, נשפטים בצורה הכי פרטנית אצל לקוחות\משתמשים "אמיתיים" שמקבלים מוצרים "אמיתיים". אז אל תבלבל לי את המוח בבקשה על מו"פ ופרמטרים לשפוט לפיהם...

 

יש בבעלותך 2 גרוטאות שאף אחד לא רוצה,זה שהן מתאימות לך לא אומר שהרכבים האלה טובים.

 

נכון 2 גרוטאות...

 

אחת בת 15 שעדיין נוסעת יותר טוב, יותר מהר ויותר שקט מרוב המשפחתיות\מנהלים של 2020. בטח שיותר נוחה כמעט מכולן חוץ מרכבי פאר. אה וגם יותר חסכונית כי אני עם מערכת גז.

 

השניה סתם סופר מיני קטנה אבל עם מנוע חזק וכל הפינוקים שיש.

 

ושתיהן במחיר מצחיק.

 

אתה יודע מה זה גרוטאה? גרוטאה זה רכב שחדש עולה 140K והוא לא נוח, לא מהיר במיוחד, לא חסכוני במיוחד, לא מעוצב במיוחד, לא מלא גאדג'טים מגניבים, לא כלום, אמינות בלבד. קופסת פח ותו לא.

 

אבל עזוב, זה לדבר לקיר. בעצם למה אני מנסה בכלל, טוב לי שכולכם חושבים ככה... כך שגם את הרכב הבא שלי אני אקנה בן 5-6 בנזיד עדשים עם פי 4 יותר פינוק מכל פחון.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה באמת רוצה להכנס איתי לפינות של "עולם אמיתי"?? אני חי את זה כל יום בעבודה,וגם אחריה (בתחביב די תובעני שאני עוסק בו). דברים שאני עושה בעבודה, וגם אחריה, נשפטים בצורה הכי פרטנית אצל לקוחות\משתמשים "אמיתיים" שמקבלים מוצרים "אמיתיים". אז אל תבלבל לי את המוח בבקשה על מו"פ ופרמטרים לשפוט לפיהם...

 

 

 

נכון 2 גרוטאות...

 

אחת בת 15 שעדיין נוסעת יותר טוב, יותר מהר ויותר שקט מרוב המשפחתיות\מנהלים של 2020. בטח שיותר נוחה כמעט מכולן חוץ מרכבי פאר. אה וגם יותר חסכונית כי אני עם מערכת גז.

 

השניה סתם סופר מיני קטנה אבל עם מנוע חזק וכל הפינוקים שיש.

 

ושתיהן במחיר מצחיק.

 

אתה יודע מה זה גרוטאה? גרוטאה זה רכב שחדש עולה 140K והוא לא נוח, לא מהיר במיוחד, לא חסכוני במיוחד, לא מעוצב במיוחד, לא מלא גאדג'טים מגניבים, לא כלום, אמינות בלבד. קופסת פח ותו לא.

 

אבל עזוב, זה לדבר לקיר. בעצם למה אני מנסה בכלל, טוב לי שכולכם חושבים ככה... כך שגם את הרכב הבא שלי אני אקנה בן 5-6 בנזיד עדשים עם פי 4 יותר פינוק מכל פחון.

 

הבנתי,אם אני מתקיל אותך עם טיעון זה נהיה בלבול מוח.

הייתי צריך ללמוד מהשרשור שבו אתה בעד לפוצץ אנשים אקראיים מכות שאין עם מי לדבר :mm_yeah:

 

כן אני זוכר תמונה שהעלית שהדשבורד שלך סדוק,ממש פאר היצירה.

הייתה לי B4 עם 200 אלף ק"מ שנראתה כמו חדשה.

ועל הסוניק הספיקו לי 30 ק"מ של נהיגה ב2014-זה אטראג' עם סמל טיפה שונה.

 

אתה לא צריך להגיב,אני גם ככה לא מתכנן לענות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה מקבלים באאודי A3? בעיקר סמל.

מנסיון של נסיעות בודדות עם A3 בת 2-3 לא התרשמתי שזה רכב ששווה את ה200 אלף ש"ח שבהם הוא נמכר ויש חלופות טובות יותר בתחום הזה

(שוב,זו דעתי-יש כאלה שרוצים אאודי כי זו אאודי).

 

זה עיניין של בורות או חוסר עיניין, יש אנשים שלא מבדילים בין איכויות, וזה בכל תחום, לא רק בתחום הרכב.

אתה אומר שהאיכות של הרכבים העממים מספיקה מעל ומעבר וזו דעה סובייקטיבית שלך,

אבל כשאתה אומר שבאאודי יש בעיקר סמל מדגיש שאתה לא מצליח להבדיל בין איכויות.

באאודי בהחלט יש יותר איכות, זה רכב רמה מעל הרכבים הרגילים.

בגלל אופן המיסוי, המחיר יותר יקר ממה שהוא אמור להיות, בדיוק כמו הנטו במשכורת שלא גודל באופן לינארי עם הברוטו.

התופעה של אנשים שרוצים להראות עשירים קיימת בעיקר במקומות עיניים וזה בכלל לא קשור לעיניין,

בפועל רוב האנשים שקונים את הרכבים האלה, הם פשוט קונים יותר איכות, לא בגלל הסמל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי,

כל הרכבי קצה מגיעים עם גירים דו מצמדיים.

פרארי,למבורגיני,RS של אאודי,M של ב אם וו,מקלארן,אלפא רומיאו.

אז בשביל להזיז BMW עם מנוע 2 ליטר דיזל מספיק גיר אוטומט רגיל,זה לא טיעון.

 

את מי בדיוק אני מטעה?

 

שני דברים:

- הגיר האוטומטי של ב-מ-וו (ZF) הוא ממש לא 'רגיל', הוא חסכוני בדיוק כמו כפול מצמד, מספק בצועים כמו כפול מצמד, ואפילו תומך ביכולות ספורטיביות שאין בכפול מצמד כמו הורדה לא סיקוונסאלית של הילוכים (מ 7 ל 3 למשל), ואני לא בטוח שזמן החלפת ההילוכים שלו יותר איטית מכפול מצמד ממוצע ..

 

- אם נבחן את ב-מ-וו סידרה 2 (למשל) נקרה שכל הגרסאות מצויידות בגיר אווטומטי 8 הילוכים של היצרן למעט... גירסת הקצה ה - M2 שמגיעה עם שני גירים: ידני (צפוי) ו.. כפול מצמד :wink:

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בתור מישהו שהיתה לו אאודי A3 ו"ירד רמה" לסיאט לאון, אני אומר לך בוודאות שזה לא רק סמל.

אין מה להשוות בין סיאט לאון חדשה לA3 חדשה, שני רכבים מקטגוריה שונה לחלוטין, A3 הרבה יותר איכותית.

אפילו שמדובר ברכבים עם מכלולים מכניים דומים, וממבט ראשון אין הבדל, אבל אחרי שמשתמשים כמה ימים ברכב מבינים על מה לוקחים את האקסטרה הכסף.

מדברים קטנים כמו איכות הכפתורים, לדברים יותר חשובים כמו איכות עור על ההגה, פלסטיקים, ודברים ממש חשובים כמו רמת רעשים וויברציות, התנהגות הרכב.

כמובן שמי שלא היה בבעלתו רכב כזה יגיד שזה רק סמל וכי הרכב הרגיל שלו בחצי מחיר לא פחות טוב. ישראלי קלאסי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי,אם אני מתקיל אותך עם טיעון זה נהיה בלבול מוח.

 

איזה טיעון בדיוק?? אני התקלתי אותך עם טיעון, אם כבר. אני עוסק במו"פ, זה היום יום שלי, בעבודה וגם אחרי העבודה, אפילו בתחביב שלי אני יותר מקצועי ממה שרוב האנשים עושים בעבודה שלהם. אז אתה רוצה באמת ללמד אותי על מו"פ?? אתה רוצה ללמד אותי איך למדוד איכות וביצועים?

 

הייתי צריך ללמוד מהשרשור שבו אתה בעד לפוצץ אנשים אקראיים מכות שאין עם מי לדבר :mm_yeah:

 

לא אוהב אותי מי יודע מה אה? יופי, קח כרטיס מהמכונה ותעמוד בתור עם כל השאר :p

 

כן אני זוכר תמונה שהעלית שהדשבורד שלך סדוק,ממש פאר היצירה.

הייתה לי B4 עם 200 אלף ק"מ שנראתה כמו חדשה.

 

ה B4 שלך רכב עם 20 קג"מ ממנוע 2000 ששותה דלק כמו V6 אמריקאי! אז על מה אתה מתגאה בדיוק??

איכות הרכבה? עוד פעם, לך למוסך ותשאל איזה רכבים הם הכי שונאים לפרק, יגידו לך אמריקאיות של פעם... למה? כי הכל מורכב הכי חזק שיש. הדשבורד שלי התפרק כי פירקתי והרכבתי אותו 5-6 פעמים כשהרכב כבר מעל 13 שנה על הכביש וכל החיים אצלי חנה בשמש. לך תפרק דשבורד מ B4 בגיל הזה 5 פעמים, נראה מה יישאר.

 

B4 עאלק...

 

ועל הסוניק הספיקו לי 30 ק"מ של נהיגה ב2014-זה אטראג' עם סמל טיפה שונה.

 

תגובה של ילד... על איזו סוניק בדיוק נהגת?? על ה RS??

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי,

כל הרכבי קצה מגיעים עם גירים דו מצמדיים.

פרארי,למבורגיני,RS של אאודי,M של ב אם וו,מקלארן,אלפא רומיאו.

אז בשביל להזיז BMW עם מנוע 2 ליטר דיזל מספיק גיר אוטומט רגיל,זה לא טיעון.

 

את מי בדיוק אני מטעה?

 

 

ברור..כי כולם כאן נוסעים בלמבורגיני ומקלארן,תגיד אתה רציני??

 

מה קרה פתאום לגיר הרובוטי של קיה,רנו,ופולקסווגן?,הגיר הפלאנטרי של ב.מ.וו מחליף הילוכים מהר יותר,אם לא נהגת תגיד שלא נהגת,אבל לא צריך להתפלסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בתור מישהו שהיתה לו אאודי A3 ו"ירד רמה" לסיאט לאון, אני אומר לך בוודאות שזה לא רק סמל.

אין מה להשוות בין סיאט לאון חדשה לA3 חדשה, שני רכבים מקטגוריה שונה לחלוטין, A3 הרבה יותר איכותית.

אפילו שמדובר ברכבים עם מכלולים מכניים דומים, וממבט ראשון אין הבדל, אבל אחרי שמשתמשים כמה ימים ברכב מבינים על מה לוקחים את האקסטרה הכסף.

מדברים קטנים כמו איכות הכפתורים, לדברים יותר חשובים כמו איכות עור על ההגה, פלסטיקים, ודברים ממש חשובים כמו רמת רעשים וויברציות, התנהגות הרכב.

כמובן שמי שלא היה בבעלתו רכב כזה יגיד שזה רק סמל וכי הרכב הרגיל שלו בחצי מחיר לא פחות טוב. ישראלי קלאסי.

שני הרכבים מאותה קטגוריה ועוד איך, ולא סתם, עוד 'יושבים' על אותה שלדה.

על איכות חומרים, הרכבה ונסיעה אפשר לדבר, אבל מבחינת קטגוריה שתיהן נחשבות קטגוריה C בחו"ל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור..כי כולם כאן נוסעים בלמבורגיני ומקלארן,תגיד אתה רציני??

 

מה קרה פתאום לגיר הרובוטי של קיה,רנו,ופולקסווגן?,הגיר הפלאנטרי של ב.מ.וו מחליף הילוכים מהר יותר,אם לא נהגת תגיד שלא נהגת,אבל לא צריך להתפלסף.

 

זה לא פלצנות.

הוא מעביר הילוכים מהר יותר ובגלל זה נמצא ברכבי קצה.

הנקודה שלי הייתה על היכולות דל הגיר ביחס לאוטומטי וליתרונות שלו.

בגלל זה הבאתי דוגמה לרכבי על וקצה שבהם הם מותקנים.

 

לא קרה לו כלום,הוא חיי וקיים.

פשוט מתוכנן ומכויל בצורה שונה ברכבים פשוטים שבהם היתרונות שלו מנוצלים בצורה שונה.

 

 

גם אם מעולם לא נהגתי ואין לי רשיון,

מה הקשר להבנה באיך פועל מכלול כלשהו ומה המגבלות הטכנולוגיות שלו?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1519 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...