Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחר אבקר בסוכנות סקודה ע"מ להתרשם מהרכב מקרוב. 

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, eyalkar כתב:

 

פורסם היום כי חברת אפקון תחבורה חשמלית,  
השלימה את הפריסה של 100 עמדות טעינה לרכבים חשמליים
במרכזי הקניות של BIG ברחבי המדינה.

 

ראה קישןר - https://www.cartube.co.il/טכנולוגיה-וירוק/אפקון-השלימה-פריסה-של-100-עמדות-טעינה-במרכזי-ביג

לפני שבוע ביקרתי בביג קרית אתא, אכן היה שם משטח ירוק ממותג אפקון עם איזה חצי תריסר עמדות טעינה. הרכב היחיד שעמד שם היתה פלואנס ZE פליטת בטר פלייס.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

כמה חבל שה-אקטיב x של פורד לא כולל פתחי מיזוג ליושבים מאחור. 

עריכה אחרונה על ידי Uri-V

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם
לפני 17 שעות, Uri-V כתב:

לו רק הקאמיק היה נמכר עם יחידת הנעה (מנוע+גיר) אחרת שהוכיחה את אמינותה 

הייתי קונה את הקאמיק. 

האמינות הכמעת מוחלטת של הקורולה ממכרת. 

 

 

יש המון ראפיד/אוקטביה בליסינג עם מנוע+גיר דומה שהגיעו ל150-200 אלף ללא בעיות מיוחדות - דווקא מדובר ביחידת הינע דיי ישנה ונפוצה בשוק.

  • אהבתי 1

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

היום שמתי לב למשהו מוזר. 

אני מעדיף לשבת גבוה, כשאני יושב כמעט בשיא הגובה ישנה תחושה של שליטה כאשר אני רואה כמעט את קצה מכסה המנוע. 

מה שמוזר שכאשר אני מעלה את מושב הנהג לגובה המתאים, אני מרגיש כאילו כרית המושב מתקצרת ואז חסרה תמיכה לירך. 

במדידה גסה הצלחתי להכניס 3.5 אצבעות בין קצה הכרית למפרק הברך. 

כמובן שכאשר אני מוריד את המושב, הכרית מתארכת ונכנסות פחות אצבעות בין כרית המושב למפרק הברך אך יחד עם זאת נעלמת תחושת השליטה. 

האם ישנו נתון של אורך כרית המושב כאשר המושב בשיא הגובה או כמעט בשיאו? 

כנראה שהמושב שאני מחפש אמור להיות בעל כרית ארוכה יחסית. 

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם



למרות שראיתי בפוסט המקורי שאתה מעוניין ברכב ללא מנוע טורבו וגיר רובוטי,  ולאור זאת שאתה כן בוחן את הנירו שמצוייד בגיר רובוטי אני אציע לך לבחון גם את הסקודה קאמיק.

 


מעבר לזה שלגיר הרובוטי ברכב היברידי הבלאי יותר נמוך,
קיה נירו מגיעה עם 5 שנות אחריות מלאות, ולא שנתיים כמו הסקודה.
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מושב שמאוד נוח ויש לו אפשרות להאריך את כרית הישיבה, הוא המושב של פיג'ו 3008 פרימיום. 

פרימיום 1200 נמכרה בימי המכירות ב 157k.

אופציה מצויינת. חוץ משליטה מסורבלת במזגן דרך מסך המגע, עונה די טוב על הצרכים. 

שווה בדיקה. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

יכול להיות שהבלאי לגיר הרובוטי ברכב היברידי באמת נמוך יותר, אני לא ראיתי נתונים לפה או לשם.
בנוגע לאחריות אפשר לרכוש לסקודה אחריות לשנה נוספת בעלות של 1000₪, דבר שאני מאמין שהרוב המוחלט של הלקוחות עושים.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

למרות שאני ממש לא מחפש ג'יפון סטנדרטי 

בגודל של 3008/ספורטז'

אנסה לבדוק את עניין המושב. 

 

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם (נערך)

האם הקורולה אקסייט יכולה להיות תחליף ראוי לדגם הסדאן שיש לי כרגע? 

ראיתי ביוטיוב השוואה בין ה-אקסייט למאזדה 3 האצ'בק, הקורולה הפתיעה לטובה. 

ממה שראיתי, אין באף אחת מרמות האבזור של האקסייט פתחי מיזוג ליושבים מאחור. 

עריכה אחרונה על ידי Uri-V

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם

אם אתה לא צריך תא מטען גדול, אז כן, ההאצ'בק יכולה להחליף את הקורולה שלך. 

בהשוואה ישירה ( יש להורים שלי קורולה 2017 ונהגתי על ההאצ'בק החדשה ) - המתלים הרבה יותר טובים והיא יותר מרוסנת מהקורולה, האבזור יותר טוב , הפנים מעט יותר טוב אבל ירגיש לך מוכר.

לוח המחוונים דיגיטלי מסורבל לטעמי ודורש התרגלות, למיטב הבנתי יש סיכוי שעכשיו יש מולטימדיה נורמלית עם תמיכה באנדרואיד אוטו ו/או אפל קאר פליי.

והיתרון הראשי שלה, צריכת דלק , שתחת נסיעה מאומצת ירדה לאזור ה1-16   ובשאר המבחן נעה בין 1-17 ל1-18. 

 

פורסם

למה הכוונה מרוסנת? 

לשם השוואה נהגתי על מאזדה 3 סדאן 2019 והרגשתי פחות נוח מאשר בקורולה שלי. 

 

מבחינת אבזור - מה שחסר לי בסדאן זה תמיכה לגב עבורי ופתחי מיזוג לנכדים , ממה שראיתי ב אקסייט גם אין אביזר זה. 

 

המולטימדיה ברכב שלי מתחת לכל ביקורת 

בחודש האחרון כל הזמן נתקעת ואני נאלץ לרסט אותה. 

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם (נערך)

מה הסיבה שפריוס ההיברידית לא הוזכרה כלל? 

מבחוץ היא נראית כמו קורולה על סטרואידים אך אם אני לא טועה, המנוע והגיר דומים מאוד לאלה שמותקנים בקורולה ההיברידית. 

 

עריכה אחרונה על ידי Uri-V

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

×
×
  • תוכן חדש...