Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה שהניסוח שלי היה שגוי, עלויות הטיפול אינן סיבה להחלפת הקורולה.

יש מספיק סיבות שלדעתנו מצדיקות את המהלך (הן צויינו בהמשך להודעה הראשונה).

 

כיום כל הרכבים המודרניים מציגים חבילות בטיחות מקיפות

לא ציינתי במפורש אך כמובן שבטיחות המשפחה מעל הכל.

שמירת מרחק אדפטיבית, שיודעת לזהות תזוזה בפקק, לדעתי הכי מועילה אך יתר מערכות הבטיחות חשובות גם כן.

ציון בטיחות מקסימלי הוא בגדר חובה, שוב פעם, סליחה אם לא ציינתי זאת במפורש.

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)
בתאריך 24.1.2020 בשעה 17:44, discoTD5 כתב:

באמת שאין מה לחפור עכשיו על רכב שאולי תקנה עוד חצי שנה.

תחזור עוד חמישה חודשים, יהיו דגמים חדשים, משודרגים, רלוונטיים.

 

חזרתי :)

 

בהמשך להמלצתכם הייתי בסוכנות מאזדה .

CX30 ברמת אבזור התחלתית יקרה בלי סיבה , הרמה הבכירה גם לא מצדיקה את עצמה מה שמשאיר אותי עם מאזדה 3 מעט מוגבהת במחיר 160K על הכביש-לדעתי מאוד יקר .

הרכב עצמו יפה מאוד , המעצבים יודעים את העבודה .

פחות אהבתי את מסך המולטימדיה הקטן.

 

רכב נוסף שיכל להיות אופציה רק במידה ועבדו על מולטימדיה (מה שלא נראה סביר,מקווה שאני טועה)

קורולה טורינג ספורט ספייס שזו בעצם קורולה ארוכה עם תא מטען .

אני מעוניין במנוע היברידי שקט שיהיה גם חסכוני יותר ממנוע בנזין.

ראיתי שהוסיפו כלמיני דברים שחסרים בקורולה שלי .

מה שכן, נראה שהרכב מיועד לליסינג  בעיקר ומכירתו העתידית יכולה להיות סוגיה לא פשוטה או שאני טועה ?

 

רכב נוסף שמתאים לסיווג הקורולה -"רכב פרקטי ומשעמם " הוא קיה נירו - אולי זו סטיגמה שיושבת רק אצלי בתת מודע , הנירו מציע פחות מהקורולה .

עריכה אחרונה על ידי Uri-V

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם

יש את דגם הקורולה ספייס פלוס שהוא מיועד לשוק הפרטי ולא לשוק הליסינג. לדעתי זו אחלה בחירה, במיוחד שלאחרונה נוספה האופציה למולטימדיה של אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי.

  • מעניין 1
פורסם

לקורולה סדאן יש המון רמות איבזור. 

חלקן אצל יוניון מוטורס, חלקן ביבוא מקביל (אוטומקס). 

אולי שם תמצא מענה הולם לרשימת האבזור שחיפשת. 

נירו ex שווה בדיקה, היא לא פחות טובה מהקורולה. לקיה יש גירסת פלאג אין שנכנסת לתקציב ותחסוך עוד בהוצאות הדלק. 

 

  • רעיון טוב! 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

חפשתי מידע לגבי עמדות טעינה וממה שהצלחתי למצוא ,הנושא בארץ בתחילת דרכו .

אגש להתרשם מהנירו מקרוב ,אולי אופתע לטובה .

 

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם (נערך)
בתאריך 13.6.2020 בשעה 09:06, Uri-V כתב:

 

רכב נוסף שיכל להיות אופציה רק במידה ועבדו על מולטימדיה (מה שלא נראה סביר,מקווה שאני טועה)

קורולה טורינג ספורט ספייס שזו בעצם קורולה ארוכה עם תא מטען .

אני מעוניין במנוע היברידי שקט שיהיה גם חסכוני יותר ממנוע בנזין.

ראיתי שהוסיפו כלמיני דברים שחסרים בקורולה שלי .

מה שכן, נראה שהרכב מיועד לליסינג  בעיקר ומכירתו העתידית יכולה להיות סוגיה לא פשוטה או שאני טועה ?

 

עוד לא ירדתי לסוף דעתך לגבי הצרכים שלך,

 

אם הבנתי נכון הרכב ישמש להסעת נכדים, כלומר נסיעות קצרות איתם מעת לעת.

 

בשאר הזמן רק אתה ו/או בת זוגך יסעו ברכב?

 

רכב מאובזר במה שציינת.

 

אלו צרכי הבסיס.

 

לצרכים אלו ולאדם מבוגר, הייתי מכוון לרכב גבוה יותר, קצר יותר וחזק יותר.

 

כאשר יש צורך בתא מטען גדול יותר משכיבים את משענות המושב האחורי, מאחר ואין נוסעים במושב האחורי בדרך כלל.

 

הקורולה ספייס מתאימה יותר למשפחות בעלי צרכים קבועים ותדירים יותר של תפוסה מלאה של הרכב.

 

לדעתי הרכב המתאים ביותר ואטרקטיבי מאד במחיר ביחס למה שהוא מציע, הוא אכן הקיה אקסיד.

 

הוא מאובזר מאד וכולל אפילו מושב נהג חשמלי עם זכרונות, שזה הרכב היחיד במחיר הזה שמציע אותו.

 

רכב בעל ביצועים חזקים מאד (לצורך הענין במבחן השוואתי הוא היה מהיר יותר אפילו מהסיאט אטקה 1.5 שעל הנייר חזקה ומהירה יותר).

 

אופציה מעניינת נוספת היא הקיה נירו פלאג אין החדשה שגם אטרקטיבית מאד. נסיעה על חשמל לטווח של 40 ק"מ פלוס מינוס זו חוויה אחרת, שקטה, חלקה ועוצמתית יחסית.

 

תא המטען בגירסה זו קטן יותר מהנירו הרגילה ומהאקסיד, אבל יש פתרון כאמור עם השכבת משענת המושבים האחורית כשאין נוסעים מאחורה.

 

היא גם מאד מאובזרת אבל אין בה מושבים חשמליים. 

 

לי הפריע נושא הקרינה בנירו הרגילה לפני מתיחת הפנים, בעיקר במושב האחורי ואולם בשימושים שלך כאמור זה פחות רלוונטי.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
לפני 21 שעות, Uri-V כתב:

חפשתי מידע לגבי עמדות טעינה וממה שהצלחתי למצוא ,הנושא בארץ בתחילת דרכו .

אגש להתרשם מהנירו מקרוב ,אולי אופתע לטובה .

 

 

פורסם היום כי חברת אפקון תחבורה חשמלית,  
השלימה את הפריסה של 100 עמדות טעינה לרכבים חשמליים
במרכזי הקניות של BIG ברחבי המדינה.

 

ראה קישןר - https://www.cartube.co.il/טכנולוגיה-וירוק/אפקון-השלימה-פריסה-של-100-עמדות-טעינה-במרכזי-ביג

פורסם

שאלה,
פלאג אין הייבריד רלוונטית רק למי שיש לו עמדת טעינה בבית או שאפשר להסתדר עם טעינה מזדמנת?

Sent from my GM1917 using Tapatalk

פורסם

כמובן שאפשר להסתדר עם טעינה מזדמנת, אולם אז אתה מנצל את הרכב בפחות יעילות. ניתן להשתמש בו כרכב היברידי רגיל (ללא חיבור לטעינה), אולם אז אתה סוחב איתך משקולת של עוד כ 100 ק"ג בכל נסיעה (משקל הסוללה). לוקח גם יותר זמן לטעון את הסוללה כי היא גדולה יותר (טעינה עצמי). מצד שני, אם תטען את הסוללה ע"י בלימה רגרנטיבית בירידה ארוכה, תצבור יותר אנרגיה להמשך הדרך מאשר בהייברידי רגיל וכך תשתפר היעילות. 

לרכב ליסינג ייתכן שכדאי הפלאג-אין עקב שווי מס נמוך יותר.....

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, green כתב:

 

עוד לא ירדתי לסוף דעתך לגבי הצרכים שלך,

 

אם הבנתי נכון הרכב ישמש להסעת נכדים, כלומר נסיעות קצרות איתם מעת לעת.

 

בשאר הזמן רק אתה ו/או בת זוגך יסעו ברכב?

 

רכב מאובזר במה שציינת.

 

אלו צרכי הבסיס.

 

לצרכים אלו ולאדם מבוגר, הייתי מכוון לרכב גבוה יותר, קצר יותר וחזק יותר.

 

כאשר יש צורך בתא מטען גדול יותר משכיבים את משענות המושב האחורי, מאחר ואין נוסעים במושב האחורי בדרך כלל.

 

הקורולה ספייס מתאימה יותר למשפחות בעלי צרכים קבועים ותדירים יותר של תפוסה מלאה של הרכב.

 

לדעתי הרכב המתאים ביותר ואטרקטיבי מאד במחיר ביחס למה שהוא מציע, הוא אכן הקיה אקסיד.

 

הוא מאובזר מאד וכולל אפילו מושב נהג חשמלי עם זכרונות, שזה הרכב היחיד במחיר הזה שמציע אותו.

 

רכב בעל ביצועים חזקים מאד (לצורך הענין במבחן השוואתי הוא היה מהיר יותר אפילו מהסיאט אטקה 1.5 שעל הנייר חזקה ומהירה יותר).

 

אופציה מעניינת נוספת היא הקיה נירו פלאג אין החדשה שגם אטרקטיבית מאד. נסיעה על חשמל לטווח של 40 ק"מ פלוס מינוס זו חוויה אחרת, שקטה, חלקה ועוצמתית יחסית.

 

תא המטען בגירסה זו קטן יותר מהנירו הרגילה ומהאקסיד, אבל יש פתרון כאמור עם השכבת משענת המושבים האחורית כשאין נוסעים מאחורה.

 

היא גם מאד מאובזרת אבל אין בה מושבים חשמליים. 

 

לי הפריע נושא הקרינה בנירו הרגילה לפני מתיחת הפנים, בעיקר במושב האחורי ואולם בשימושים שלך כאמור זה פחות רלוונטי.

 

 

 

 

 היום הייתי בסוכנות קיה 

הנירו בהחלט מעניינת אבל קצת קודרת בפנים. 

אם לקחת את מושבי העור בצבע בז' שיש באקסיד, לשים אותם בנירו ובמקום הפלסטיקה השחורה והמבריקה לשים פלסטיקה דמוי עץ או מתכת, מקבלים סלון מזמין עם צבע שעושה טוב על הנשמה. 

אם היה אפשר "לשחק" עם הצבעים של הרכב והסלון, לדעתי, זה היה מעלה עוד יותר את המכירות. 

המרחב הפנימי בנירו מעולה רק חבל שחסכו בשקע טעינה למושב האחורי ונעילה חשמלית של תא המטען. 

דלת תא המטען די כבדה ולא כ"כ נוח לסגור אותה עם טריקה. 

 

הבעיה עם הנירו שהיא מבוקשת מאוד בליסינג, מה שייפגע בי כלקוח פרטי בעוד 3.5-4 שנים כשארצה למכור אותה. 

עריכה אחרונה על ידי Uri-V

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם

בנושא הסחירות אין מה לחשוש. מדובר בדגם מהמבוקשים בשוק היד2. 

בנושא האיבזור והפשטות, מסכים איתך לחלוטין. 

אני חושב שיש מקום לרמת גימור גבוה מה ex. 

בחו"ל קיים דגם כזה והוא מופיע בתמונות הקטלוג שטלקאר הפיקו. 

חיצונית יש שם גלגלי מגנזיום אמיתיים ולא כאלה עם כיסוי פלסטיק. וגג שמש. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

למרות שראיתי בפוסט המקורי שאתה מעוניין ברכב ללא מנוע טורבו וגיר רובוטי,  ולאור זאת שאתה כן בוחן את הנירו שמצוייד בגיר רובוטי אני אציע לך לבחון גם את הסקודה קאמיק.

בדיוק עזרתי לסבי וסבתי לרכוש כזאת, והיא החליפה אוריס הייבריד ככה שאני חושב שהמצב יחסית דומה (ד״א פתחתי על זה שרשור שאני מזמין אותך להעיף בו מבט).

 

בכל מקרה הקאמיק עונה על לא מעט סעיפים שכתבת עליהם בפוסט המקורי:

- מושבים עם תמיכה בגב בתחתון 

- משענת יד מתכוונת

- מיזוג ליושבים מאחור עם שני שקעי USB

- מושב אחורי מאוד מרווח

- ישיבה גבוהה

- מערכת מולטימדיה מעולה וריספונסיבית עם Apple Carplay ואנדרואיד אוטו 

 

מעבר לזה בגרסת הסטייל תוכל לקבל גם מושבים בהירים ותאורת אווירה מבפנים (בניגוד לעיצוב המעט קודר של הנירו) וגם לא מעט תוספות כמו Keyless, טעינה אלחוטית לנייד ולוח שעונים דיגיטלי.
בנוסף לכל אלה אם אני לא טועה הקאמיק מצויידת באביזרי בטיחות עדיפים מהקיה וכוללת כבר בגרסת הבסיס זיהוי רכבים בשטח מת, תיקון סטיה מהנתיב, עצירה אוטונומית, זיהוי תנועה חוצה ברוורס ובקרת שיוט אדפטיבית ו-9 כ״א.

לדעתי מנוע ה-1.0TSI מציע ביצועים לא רעים כלל אבל בתוספת קטנה יחסית תוכל לקבל את מנוע ה-1.5TSI.
 

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

לו רק הקאמיק היה נמכר עם יחידת הנעה (מנוע+גיר) אחרת שהוכיחה את אמינותה 

הייתי קונה את הקאמיק. 

האמינות הכמעת מוחלטת של הקורולה ממכרת. 

 

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם

כמו שכתבו לך מעלי, אם אתה מחזיק את הרכב רק 3-4 שנים אתה יכול לתת מעט פחות משקל לנושא האמינות המוחלטת... אתה בכל מקרה מכוסה על ידי אחריות היצרן. מה גם שאם תמשיך לנסוע מעט כמו שנסעת עם הרכב הנוכחי שלך בכלל המצב שלך מעולה.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
×
×
  • תוכן חדש...