Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם

אני צריך לעשות טיפול 75.000 להונדה סיוויק האצ'בק 5D שנת 2015 ובהונדה טוענים שהפעם צריך להחליף גם פילטר דלק.

אני מטפל במוסך רגיל אז חשבתי לקנות את הפילטר במחסן של הונדה , המחיר שהם רוצים כמעט 700 ש"ח.

נתקלתי באינטרנט באיזה אתר ישראלי www.carpartsonline.co.il שמוכרים אותו לטענתם מקורי ב 45 ש"ח ושל חברה שנקראת

MANN FILTER ב 200 ש"ח.

מ 700 ל 45 משהו פה כמובן לא הגיוני ? היכן כדאי לקנות מקורי או אולי איכותי לא מקורי במחיר שפוי ?

תודה רבה לעונים

עריכה אחרונה על ידי Avi 1964
פורסם (נערך)

כנראה אצלך הפילטר דלק הוא חלק אינטגרלי ממשאבת הדלק לכן עבודת ההחלפה היא לא למתחילים ולפעמים נדרשים כלי עבודה ייחודים.

 

מהו נפח המנוע ?

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
כנראה אצלך הפילטר דלק הוא חלק אינטגרלי ממשאבת הדלק לכן עבודת ההחלפה היא לא למתחילים ולפעמים נדרשים כלי עבודה ייחודים.

 

מהו נפח המנוע ?

 

נפח המנוע 1800 והמחיר הוא רק על החלק ללא עבודה , את העבודה תכננתי שיעשו במוסך הקבוע שלי שאינו מוסך יבואן

פורסם (נערך)

מקורי ב45 שקל תשכח מזה.

חלפים של mann הם איכותיים ומייצרים ליצרני הרכב את המקורי(לא יודע אם להונדה ספציפית).

רק תוודא שהחלק הזה באמת מתאים לך.

 

תנסה אצל אבי חלקי חילוף ברחובות(justmotor.co.il), אוטוסטור בחולון, משה חלפים בפתח תקווה.

 

סתם חיפשתי באתר של mann ודווקא רשום שהמסנן הוא לכל חיי הרכב(כנראה כחלק מהמשאבה בתחתית שלה).

אבל אם יש אפשרות להחליף אז למה לא?

https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Vehicles/CARS%20%2B%20TRANSPORTERS/HONDA/Civic%20VIII/1.8i%20VTEC%20R18A2,%20R18Z1%20(T00000000210357)

עריכה אחרונה על ידי Adamm
פורסם
מקורי ב45 שקל תשכח מזה.

חלפים של mann הם איכותיים ומייצרים ליצרני הרכב את המקורי(לא יודע אם להונדה ספציפית).

רק תוודא שהחלק הזה באמת מתאים לך.

 

תנסה אצל אבי חלקי חילוף ברחובות(justmotor.co.il), אוטוסטור בחולון, משה חלפים בפתח תקווה.

 

סתם חיפשתי באתר של mann ודווקא רשום שהמסנן הוא לכל חיי הרכב(כנראה כחלק מהמשאבה בתחתית שלה).

אבל אם יש אפשרות להחליף אז למה לא?

https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Vehicles/CARS%20%2B%20TRANSPORTERS/HONDA/Civic%20VIII/1.8i%20VTEC%20R18A2,%20R18Z1%20(T00000000210357)

 

 

ברור שב 45 ש"ח זה נשמע מוזר ולא הגיוני , הנה הלינק וגם תמונה

https://www.carpartsonline.co.il/%D7%97%D7%9C%D7%A7%D7%99%D7%9D/%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94/%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A7/1800-2015

 

Honda.JPG

פורסם
נפח המנוע 1800 והמחיר הוא רק על החלק ללא עבודה , את העבודה תכננתי שיעשו במוסך הקבוע שלי שאינו מוסך יבואן

אלא לא פילטרים שמתאימים לרכבך. אצלך הפילטר הינו חלק ממשאבת הדלק או נמצא בתוך מיכל הדלק.

 

אין שום סיבה להחליפו לאחר 75K קילומטרים. אתה יכול בקלות לסחוב איתו עוד 100-120K קילומטרים.

איזה כייף לי :)

פורסם
אלא לא פילטרים שמתאימים לרכבך. אצלך הפילטר הינו חלק ממשאבת הדלק או נמצא בתוך מיכל הדלק.

 

אין שום סיבה להחליפו לאחר 75K קילומטרים. אתה יכול בקלות לסחוב איתו עוד 100-120K קילומטרים.

 

להונדה יש כזה אתר שרושמים את הדגם או אפילו מספר רכב וזה מזהה אותך ומוציא תוכנית טיפולים.

לצערי ב 75,000 רשום גם פילטר דלק , אתה אומר שמה שהיבואן כותב זו לא תורה מסיני ?

אם המיקום של הפילטר הוא כמו שאתה כותב יש מצב שבמוסך רגיל בכלל לא יוכלו לבצע החלפה כזו ?

פורסם

מרק10 צודק.

פליטר דלק נמצא בתוך הדלק ואת אמת לא יקר.

לא חייבים להחליף ב75 אלף.

לחבר שלי (מוסכניק בעבר )יש הונדה סיוויק והוא התחיל לשים תוסף לדלק לאחרונה וזה עדיף ,רכב עשה 250 אלף ללא החלפת פילטר דלק,למרות שיצרנו לבד כלי מיוחד לפתיחה מכסה להחלפת פילטר דלק ועשינו כל הכנות להחלפה אבל עדיין הכל תקין בהזרקה ובגלל זה לא פותחים.

פורסם (נערך)

כישצרן הרכב מגדיר מסנן לכל חיי הרכב הוא מתכוון עד לק"מ מסויים שהוא לא באמת יפרסם(באזור 250K-300K)

כמובן שהמסנן אוגר ליכלוך ובמצבים קיצונים יכול להיסתם, תוסף דלק לא באמת תחליף למסנן נקי, הוא רק ינקה פיח במנוע או מקסימום יקח איתו את הליכלוך מהמסנן למנוע.

להבנתי זה המסנן בסיוויק המדוברת, המסנן עצמו כלוא בחלק העגול. המכלול הזה מוחלף כולו(מגיע עם סט אטמים) והוא מחובר למצוף ומשאבה בחלק התחתון.

במקרה הזה נראה שעוד אפשר להחליף רק את המכלול עם המסנן, במקרים אחרים המסנן נמצא בתחתית המשאבה וצריך להחליף את כל המשאבה.

043-3038-2_1.jpg

 

נזכרתי במדריך של יגאל בסיוויק דור קודם.

עריכה אחרונה על ידי Adamm
פורסם

הדרישה להחלפת פילטר דלק ב 75000 ק"מ היא של היבואן , לא של היצרן ,למיטב ידיעתי .

חפש דרישה כזו בספר הרכב ,אני לא מצאתי .

הוא אכן יושב במיכל הדלק ,עולה +500 ש"ח עוד לפני עבודה . מה שראית ב45 ש"ח זה לא זה בודאות .

וכן - אם אתה הולך על זה , כדאי ללכת למוסך שכבר ביצע את ההחלפה ,זה דורש לפרק כמה דברים בדרך .

אני באופן אישי ויתרתי עקב המלצה של המוסך שובו אני מטפל ( מורשה הונדה) . אם אתה כבר לא באחריות - עזוב . ככה נאמר לי .

 

היה פה שירשור \ מדריך לגבי ההחלפה . אנסה לחפש לך .

פורסם

אחי עם סיוויק האצ' 2013, מטפל קבוע במורשה.. אמרו שלא צריך להחליף בקילומטרז' כזה.

גם בסובארו לא החליפו ב B4 שהייתה אצלי - נמכרה עם 107 א' ק"מ והייתה בת 13..

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
אחי עם סיוויק האצ' 2013, מטפל קבוע במורשה.. אמרו שלא צריך להחליף בקילומטרז' כזה.

גם בסובארו לא החליפו ב B4 שהייתה אצלי - נמכרה עם 107 א' ק"מ והייתה בת 13..

 

כנראה היבואן בארץ באמת מנסה להוציא את המקסימום כמה שאפשר… אגב סתם שאלה למה אתה עדיין מטפל במורשה ? גם ברקסים מחליף שם ?

×
×
  • תוכן חדש...