Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האשכול הקודם נדפק, מעלה שוב:

שלום לחברי הפורום, רוצה קצת לשדרג את הרמקולים ברכב שלי (citroen c2 vts) \

HU של LG

יש לי מגבר סיני פשוט 2 ערוצים (מצרף תמונה)

ואני מחפש רמקולים יחסית זולים להוסיף להכל במטרה לשפר קצת את איכות הסאונד, אני לא אודיופיל משוגע ורק רוצה להוציא קצת יותר, בגל זה אני כרגע עם מגבר של רק 2 ערוצים ובעתיד אולי אשדרג

ראיתי את 2 הרמקולים הללו באמזון בתקציב של כ±50 דולר במסגרת השילוח חינם

בנוסף רכשתי קיט לחיבור המגבר 8GAUGE האם זה מספיק עבה?

https://www.amazon.com/Rockford-Fosgate-R165X3-6-5-Inch-Full-Range/dp/B00BF6HWCM?tag=soundmaximum-20

https://www.amazon.com/dp/B01DSIKGJA?linkCode=w61&imprToken=wnAhLG8MZsaQwOmkSHtzBQ&slotNum=0&tag=soundmaximum-20

מתכנן גם להריץ כבלים לרמקולים עצמם אלה טובים?

https://www.amazon.com/gp/product/B006LW0WDQ/ref=ox_sc_act_title_1?smid=ATVPDKIKX0DER&psc=1

 

 

https://drive.google.com/file/d/1CFgqLmLHtau4gDz43OuqyS-zMvAs0TUC/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1C6W3FFAnv8tvlwPGd3XucXAz-O4mzjUy/view?usp=sharing

×
×
  • תוכן חדש...