Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה תשובה, נסה מוסך מורשה אחר או אפילו לפנות לשירות של היבואן לברר האם יש פעולה כזאת של לימוד מערכת בקרת האקלים.

תכל'ס יש רכבים שיש להם מין פעולת לימוד או איפוס מפעילים.

פורסם

מה הציוד שהיה לבחור שמילא לך?

אם היה ברשותו רק מד לחץ ובלון אז קיימת סבירות שיש לך יותר מדי גז במערכת, דבר זה נפוץ במילוא גז במקומות חאפרים.

במידה והשתמשו בציוד הנכון לשם כך (מערכת שמוציאה את הגז הקיים ומכניסה גז חדש בצורה מדודה) אז כל מה שאמרתי אינו רלוונטי.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

טוב לאחר בדיקה נוספת של מוסך המתמחה במיזוג המזגן כאשר הוא על low קירר בלי הפסקה. כאשר מעלים ל 16 או 17 מעלות וכו המזגן מחמם. הבחור שם אמר לי שזה ברז חשמלי והוא לא מצליח לאתר אותו. משם המשכתי למוסך מורשה של הונדה. בעל המוסך אמר לי

אין ברכב הזה ברז חשמלי " ואין לי זמן לזה היום תבוא פעם אחרת "

אלך למוסך מורשה אחר.

ביום ראשון.

 

יש למישהו הערכה מה זה יכול להיות ?

גז נבדק היום שוב ויש כמות נכונה לא יותר ולא פחות.

פורסם

היה לנו סיווק כזו בעבר..על low אכן תמיד מקרר. אם הטמפרטורה בחוץ בבוקר היא 15 מעלות לצורך העניין ואתה מכוון מזגן על 16 או 17 אכן הוא יחמם וזה תקין (דבר שהוא אפשרי בבקרים בעונה הזו) רק לוודא שאתה לא מחפש תקלה שלא קיימת.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם
טוב לאחר בדיקה נוספת של מוסך המתמחה במיזוג המזגן כאשר הוא על low קירר בלי הפסקה. כאשר מעלים ל 16 או 17 מעלות וכו המזגן מחמם. הבחור שם אמר לי שזה ברז חשמלי והוא לא מצליח לאתר אותו. משם המשכתי למוסך מורשה של הונדה. בעל המוסך אמר לי

אין ברכב הזה ברז חשמלי " ואין לי זמן לזה היום תבוא פעם אחרת "

אלך למוסך מורשה אחר.

ביום ראשון.

 

יש למישהו הערכה מה זה יכול להיות ?

גז נבדק היום שוב ויש כמות נכונה לא יותר ולא פחות.

נשמע כמו תקלה של אחד מחיישני בטמפרטורה של מערכת בקרת האקלים.

אולי מרק10 יפרסם PDF איך עושים אבחון עצמי למערכת.

פורסם

יש לי גישה אליהם ?

פתחתי מספר פעמיים את כל הדשבורד על מנת להחליף למערכת מולטימדיה והעברתי את הפאנל עצמו של המיזוג מהמערכת המקורית לפאנל מולטימדיה החדש.

השאלה איפה החיישנים יושבים ?

פורסם

או שאתה ניגש למוסך ומבקש שיבצעו אבחון למערכת או שאתה מחפש הפורום מחו"ל, איך אפשר להכנס לתפריט אבחון עצמי של המערכת.

פורסם

מצורף קובץ איבחון עצמי של מערכת בקרת האקלים בעזרת פנל הבקרה.

 

ההסבר הישים עבורך מתחיל בכותרת

How to Use the Self-diagnostic Function

without the HDS

 

* מכיוון שרוב הספרות הקיימת בדרך כלל מתייחסת לרכבים שנמכרים בארה"ב ייתכן שאצלך ברכב זה לא יעבוד. מנסיוני עם טויוטה ראנקס וגם עם VW ומאזדה בדרך כלל איבחון דרך הפנל כן עובד.

 

בהצלחה.

D__My Documents_Cars_Honda_Honda Civic (2006-2011) Works.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

טוב אז ככה

הייתי במוסך של הונדה

הרכב חובר למחשב והתקלה שעלתה הייתה תקלה בCONTROL PANEL .

בוצע איפוס ומחיקה של התקלה

הרכב כעת מקרר תקין במצב LOW

אבל כאשר אני מעלה ל 16 - 17 מעלות ומעלה הרכב מוציא אוויר חם ( מדחס נכנס לפעולה ופועל כמו שצריך )

במוסך אמרו לי שאין מה לעשות וכנראה צריך להחליף את הCONTROL PANEL

החלפתי את ה CONRTOL PANEL לאחד אחר . הבעיה נשארה זהה מקרר ב LOW וב 16 מעלות ומעלה מוציא אוויר חם .

 

במוסך טענו שהם להם מה לעשות ולא יודעים איך לפתור את הבעיה

פורסם

הונדה סיוויק 2007 דגם es מנוע 1800.

נבדק ב "אריק שירותי מיזוג בנתיבות "

נבדק בהונדה אשקלון " בני את דוד " מוסך מורשה.

פורסם

עוד פעם, זה תקלה של חיישני טמפרטורה כנראה ולאו דווקא זיוף של חיישן שיתן קוד תקלה.

בצע אבחון עצמי ובדוק את התצוגות של החיישני טמפ'. Displaying Sensor Inputs at the ClimateControl Unit

×
×
  • תוכן חדש...